Bella:
Pondělí ráno je snad to nejhorší vůbec. Probudím se s neskutečnou bolestí hlavy a pět minut jen tak sedím než se mi přestane točit hlava.
Náhle mi zazvoní mobil. Podívám se na messenger.
Luky:
Dneska včas kotě😘Teplouš jeden. Lukáš taky trénuje složky v naší taneční škole.
Vezmu si prášek a dobelhám se ke skříni, kde si vezmu jen převlečení na trénink a z kuchyně nějaké jídlo. Hodím na sebe kabát a popadnu doklady, klíče a batoh s věcmi.
Nakonec se výkopu z bytu a běžím na zastávku autobusu.
Jungkook:
Při společné snídani nám Yuno- dívka co nám zařizuje vše co potřebujeme připomínala jak se máme chovat.
Stejně ji nikdo neposloucháme a jen se v tichosti věnujeme svému jídlu.
Když to vypadá že domluvila, jen pokýváme hlavami. Připomene nám kdy odjíždíme do sálu a odejde.
Kluci se začnou bavit o té složce kterou máme navštívit. Prý nejlepší co jste kdy viděli. Ta holka z baru- Bella- tancovala nejlíp. Nic lepšího není.
Protočím očima nad Jiminem, který vypadá že nedočkavostí umře a zvednu se od stolu.
„Kam jdeš? "Tae se na mě podívá.
„Zavolat si" usměju se na něj. Mám půl hodiny. To stihnu.
Otevřu notebook a spustím Skype. Chvíli se spojuji a poté uvidím nadšený obličej mamky.
„Jungie! " tak mi říká jen ona.
„Ahoj mami. Hrozně mi tu chybíš" postežuju si.
„Nám tu také chybíš. Jak si to užíváte v Puanu?"
„Dneska jdeme navštívit nějakou prý nejlepší složku. Jinak cesta byla dobrá"
„Ta složka, to je ta jak o ní Jimin hrozně básnil?"
„Jo, přesně ta"
„Jungiesku, já musím končit, jsem v práci. Měj se hezky a pozdravuj"
„Miluju tě mami, pozdravuj tátu. Ať mi prosím napíše kdy má čas. Pa" rozloučíme se.
Mrzí mě že mám ke své mámě tak daleko. Přál bych si sní být, ale práce mi to nedovolí.
„Vyrážíme! "rozezní se hotelovým pokojem který sdílím s Hoseokem.
Uvidíme kdo bude lepší.
ČTEŠ
Heartbeat Battle
Fanfiction„Jak se jmenuješ?"Přiblíží obličej k mému krku a dlouze se nadchne. To mě probere a silně ho od sebe odstrčím. „Chceš si hrát?" Mám strach. Zkusím se vyvléknout, ale on mě přiřazí ke zdi svým tělem. „Na něco se ptám! "