Δεν τελειώσαμε ακόμα.

46 14 33
                                    

Ξύπνησα από διάφορους θορύβους που προέρχονταν από το δωμάτιο .

Προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου σιγά, όμως το φως εμπόδιζε την όραση μου και έκανε τα μάτια μου να πονάνε.

Όταν πλέον συνήθισαν στο φως κατάφερα να τα ανοίξω. Είδα την ζωή να ψάχνει κάτι σε ενα συρτάρι του γραφείου. Φάνηκε σαν να κατάλαβε πως την κοίταζα και γύρισε το κεφάλι πίσω για να με κοιτάξει.

"Οο σε ξύπνησα.... συγνώμη απλά έχω μάθημα τώρα και προσπαθώ να ετοιμαστώ."είπε και έδειχνε να έχει μετανιώσει που με ξυπνησε.

Ξαναφόρεσα την μάσκα της "καλής" ,της οποίας της έχουν ακόμα μείνει συναισθήματα κάπου ξεχασμένα βαθιά μέσα της.

Αυτή την μάσκα έπρεπε να φοράω από δω και πέρα , αλλιώς όλοι θα καταλάβουν τον σκοπό μου.

Φόρεσα ένα από τα καλο δοκιμασμένα  μου χαμογελά .

"Δεν πειράζει είναι οκ . " Είπα όσο πιο πρόθημα μπορώ.

Εκείνη ετοιμάστηκε και τα επόμενα λεπτά είχε φύγει από το δωμάτιο αφήνοντας με μόνη.

Ήταν η ώρα 7:30 αλλά ο ύπνος δεν με μου κολλούσε και πολύ. Την νύχτα κοιμήθηκα δύσκολα , εικόνες από το μακάβριο θέαμα ήρθαν ξανά στο μυαλό μου.

Αυτό το θέαμα που ποτέ δεν θα ξεχάσω. Όσο και αν θέλω να το επιδιώξω.

Σηκώθηκα αργά από το μαλακό κρεβάτι πήρα μια  αλλαξιά ρούχα και κατευθύνθηκα προς τα κοινόχρηστα μπάνια του κολέγιου, αφού είδα που βρίσκονται από το σχεδιάγραμμα του κολέγιου που βρίσκεται πίσω από την πόρτα του δωματίου μας.

Έφτασα στο μπάνιο και έλεγξα αν υπήρχε κάποια μέσα. Αφού βεβαιώθηκαν πως δεν είναι κανείς μπήκα μέσα. Τέτοια ώρα ή θα είναι στο μάθημα ή θα κοιμούνται όσοι έχουν αργότερα.

Κοίταξα το πρόσωπο μου στον καθρέφτη.

Δεν είδα εμένα.

Είδα μία κοπέλα καστανή με πράσινα μάτια να κοιτάζει μέσα από αυτόν. τα χαρακτηριστικά του προσώπου της ήταν αλλιώτικα, ήταν άγρια... Δεν θύμιζε σε εμένα.

Το μόνο που ξεχώριζα ήταν αυτά τα πράσινα μάτια. Μπορεί να ήταν κόκκινα και πρισμένα... όμως αυτό το χρώμα δεν έφευγε ποτέ, ίσως να έλειπε η λάμψη που υπήρχε παλαιότερα όμως παρέμεναν τα ίδια. Που τώρα πλέον κρύβουν μια άλλη ιστορία.

Τα μάτια που πάντα θα μου την θυμίζουν.
Κοίταξα τα χέρια μου .

Σημάδια.

Playing you like you played her. #ΑΚΑNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ