Η πόρτα του αμαξιού άνοιξε και ξανακλεισε απότομα.
Είχα μεινει ακινητη να κοιταζω την γνωστη για μενα ψηλη ανδρική φιγουρα που με πλησιαζε ολο και περισσότερο.
Με κοίταξε βαθυά στα ματια και ειδα τα δικά του να υγραίνουν στην ακρη καθως ένιωθα και γω ενα κρύο ρυακι απο ζεστά δακρυα να κυλούν απαλά στο χλωμό προσωπο μου.Δεν κατάλαβα ποτε αρχισα να κλαίω.
"Πες μου τι στον διάολο κάνεις εδώ!"
Ειπε καθως τα ματια του γυαλιζαν απο μερικά δακρυα που πολεμουσαν να ξεφυγουν.Με το ακουσμα της δυνατης φωνης του ένιωσα ολο μου το σωμα να τραντάζεται.
"Πως με βρήκες Στέφανε;"
Η φωνή μου ακούστικε τόσο αδυναμη μπροστά στην βραχνή δική του.Ήταν εδώ...
Ηταν εδω ο μοναδικος ανθρωπος που ήταν δίπλα μου.
Αλλά όχι πια.
Τα μελί του μάτια κοίταζαν βαθυά μέσα μου με ενα παραπονο και μια θλιψη να ξεχιλιζει αυτο το βλεμμα.
"Δεν εχει σημασία το πως σε βρήκα ήξερες οτι αργα ή γρηγορα θα το έκανα."
"Δεν εχει νοημα να βρισκεσαι εδώ εχώ παρει ήδη την αποφαση μου και αυτο το σχεδιο ειναι ηδη σε εφαρμογή."
"Δεν καταλαβαινεις οτι κανεις κακο στον ευατο σου γαμωτο μου!!!;"
Κοίταξα το πρόσωπο του. Μερικές σταγώνες ειχαν πεσει πανω στα μαλλιά του . Ο καιρός ηταν και σημερα μουντός με αρκετά σύννεφα.
Δεν μίλησα.
"Παρατα τα ολα και παμε πισω να συνεχισεις την θεραπεια σου. Δεν το καταλαβαινεις ρε κρισταλ; Είσαι αρρωστη!" ειπε με εναν απελπιστικό τόνο
"ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡ-ΡΩ-ΣΤΗ! ΑΡΡΩΣΤΗ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ! ΑΡΡΩΣΤΗ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!" φώναξα χτυπώντας τον δυνατά στο στήθος.
"Δεν βλέπεις ότι αυτό το σχεδιο δεν εχει νόημα; Η αδερφή σου έφυγε, γιατί δεν προσπαθείς να συνεχισεις την ζωή σου οπως εκεινή θα ηθελε να σε δει;....χαρουμενη" προσπάθησε να ηρεμήσει την φωνή του.
"Αυτή την λέξη δεν την γνωρίζω απο 'κεινη την μέρα επαψε να υφίσταται
για μένα. Και θα σε παρακαλουσα να φυγεις δεν εχουμε τιποτα αλλο να πούμε ηρθες τζαμπα ως εδω δεν προκειται να μου αλλαξεις γνωμη για τιποτα.""Θέλω μόνο να σε βοηθήσω." ειπε με την φωνή του να σπαει.
"Αν θελεις πραγματικά να με βοηθησεις τοτε μεινε διπλα μου και στηριξε με σε αυτο που θα κανω."
YOU ARE READING
Playing you like you played her. #ΑΚΑ
Mystery / ThrillerΗ κρισταλλίνη είναι μια κοπέλα 22 χρόνων πλεον. Ο πόνος και ο χαμός της αδερφης της εχουν χαράξει βαθιά σημάδια τα οποία μένουν ανεξίτηλα στο χρόνο. Στα 17 της χρόνια έχασε την αδερφή της. Την αδερφή που δεν είχαν απλά ίδιο αίμα αλλά η μια χωρίς την...