A csókolózás hamar átmenet előjátékba. A szájától elindultam lefele a nyakán, a mellein és a hasán keresztül le egészen a lábáig. Szétnyitottam a lábát.
-Gyönyörű puncid van! - mondtam neki
-Köszönöm!
-Megkóstolhatom? - kérdeztem perverz mosollyal az arcomon
-Igen.Először csak hozzá érintette a nyelvem. Tetszett az íze, szóval szépen lassan elkezdtem nyalni. Zsuzsi az elején még félt egy kicsit, de aztán sikerült elengednie magát. Halkan, éppen hallhatóan kezdett el nyögni. Ekkor jöttem rá, hogy mostmár teljesen ellazult, át adta magát nekem és az élvezetnek.
Ahogy egyre jobban belejöttem a nyalásba, Zsuzsi egyre közelebb került a csúvshoz. Már majdnem a tetőponton járt, amikor abbahagytam a nyalást.-Miért álltál le? - kérdezte mérgesen és nyúlt a csiklójához, hogy befejezze és eljutzassa magát a csúcspontra.
-Várd ki a végét! - csaptam rá a kezéreGyorsan felhúztam az óvszert és vissza másztam az ágyba
-Készen állsz? - kérdeztem reménykedve
-Csináld! - felelte már már parancsolva ZsuzsiÓvatosan beraktam neki a felét. Ekkor felszisszentett.
-Aú, ez fáj!
-Kivegyem?
-Nem kell, mindjárt megszokomKb egy percet töltöttünk el így, amikor Zsuzsi azt mondta, hogy toljam be tövig. Így is tettem, betoltam neki teljesen tövig a péniszemet.
-Ah, te jó ég! Mekkora ez? - ordított fel, mikor tövig benyomtam
-Ha nem akarod, nem baj, várhatunk még vele - mondtam neki. Nem akartam semmit sem ráerőltetni.
-De, akarom. Folytassuk! - mondta és a hangja már nyugodtnak tünt, legalábbis a felkiáltáshoz képest.Eleinte szépen, lassan kezdtem el ki-be húzgálni, majd fokozatosan gyorsítottam a tempó. Zsuzsi szűk puncija az elejétől kezdve felizgatott, de amikor éreztem, hogy benedvesedett, már tudtam, hogy ha akarnék se tudnék leállni. Kb 5-10 perc múlva közeledünk az orgazmushoz. Zsuzsi benedvesedett és egyre hangosabban nyögött, én pedig egyre jobban fáradtam.
A végén Zsuzsi hatalmasat sikított, én még eggyet löktem bele és én is elélveztem. Abban a pillanatban Zsuzsi felület és megcsókolt. A csók után kivettem, de még maradtam az ágyban egy kicsit. Simogattam és dícsértem, hogy mennyire jól az ágyban. Úgy öt perc múlva kiszáltam az ágyból, kidobtam az óvszert és kimentem Zsuzsi mellé az erkélyre cigizni.-Szeretem a puncidat - mondtam neki és rácsaptam a seggére
-Nekem nincs puncim, nekem pinám van! - mondta mérgesen
-OK, OK, de mi a különbség - gondoltam már csak rákérdezek, ha ennyire felkapta rajta a vizet.
-Punciuk azoknak a lányoknak van, akik még nem szexeltek. Én már elvesztettem a szűzességemet, mostmár pinám van.
-Te most vesztetted el a szűzességemet - néztem rá kérdőn
-Igen, de ezt nem fogom elfelejteni, az egyszer biztos.Még beszélgettünk néhány percet az erkélyen, amíg elszívtam a cigimet, aztán bementünk aludni.
Másnap reggel Zsuzsi egy csókkal ébreszt.
-Jó reggelt álomszuszék! Téged aztán kimerített a szex! - mondta mosolyogva
-Még csak fél 6 van. Minek keltettél ilyen korán.
-Megkell ejteni a reggeli csapolást és nem akartam, hogy arra keljél.
-Meg kell ejteni a reggeli mit?
-A reggeli csapolást. Nézd, tele van, ezt mindet le kell csapolni! - mutatott a farkamra, ami nem kicsit volt duzzadt.Azzal odament az ág végéhez, letérdelt, megigazította a haját, ráköpött és be ette a szájába. Szépen, lassan fokozatosan nyomta egyre lejjebb m, amíg úgyérezre, hogy még bírja. Amikor megtalálta a max pontot lassan elkezdett szopni és egyre gyorsította a tempót. Az elején még szokatlan volt, de egyre jobban élveztem a dolgot.
-Vigyázz! Mindjárt elmegyek! - szóltam Zsuzsinak, de nem hagyta abba. Tovább folytatta és amikor elélveztem lebyelte az ondó egy részét. Amit nemtudott egyből lenyelni, azt lenyalta a péniszemről. Ránéztem és láttam, hogy a máskor hibátlanul működő, Gyere és csókolj meg! nézésével néz rám.
-Ne nézz így rám! Ilyen szájjal nem foglak megcsókolni.
Nevettünk egyet, lenyelte és még mosta a száját.
-Na így már igen! - kaptam el a derekát, magamhoz rántottam, megcsókoltam és lelöktem az ágyra.
-Reggelire egy ébrszető kör? - kérdezte lelkesen Zsuzsi
-Gyeretek srácok! Mindjárt indulunk! Kiabált be Eszter
-Sajnos most nem, de holnap, ha méghamarabb kelünk lehet ólla szó... - mondta Zsuzsinak és megcsókoltam. Felöltöztünk és felszáltunk s buszra.
-Hol aludtál? - kérdezte Zsuzsi Eszti
-Karcsinál töltöttem az estét, de nem aludtunk sokat...
-Köszönöm, hogy nem köptél be minket Ofőnek.
-Nyugi, mi is hasonló képen ütöttük el az időt Karesszal... - mosolygott perverzen Eszti Zsuzsira
-Ma estére egy édes négyest? - kérdezte Zsuzsi mégperverzebb mosollyal
-Felőllem OK...