21.

3.4K 208 11
                                    

-Brooke-

Bez dechu jsem se na něj dívala.On mě miluje?Proč miluje někoho takového jako jsem já?Jsem jen..dívka.

'Co?'Zašeptala jsem,jeho ruce se posunuly na mé boky.

'Miluji Tě..možná to z ní šíleně ale já tě doopravdy miluju.'Polkla jsem.

'Jasone.'

'Nemiluješ mě?'Jeho hlas zněl zranitelně.Nemám ráda zranitelného Jasona.

Při pohledu na něj cítím motýlky v břiše.Vidím rozmazaně,když mě políbí.Podlamují se mi kolena z jeho doteků.Cítím sucho v ústech,když na mě mluví.Toužím být jeho.Chci být jeho..

'Miluji Tě.'Zamumlala jsem a sklopila pohled,nikdy jsem to nikomu neřekla.Nikdy jsem nic takového k nikomu necítila.Ted' se zamiluju do zločince,který nedávno před mými oči zabil člověka.

Jeho oči se rozzářily,všechny myšlenky o tom,proč by jsme nemohli být spolu zmizeli.Dělal mě štastnou jen když se na mě usmál.Pohladil mě po tváři,podívala jsem se na něj.

'Takže budeš McCanovou princeznou?'Srdce jsem cítila až někde v krku,můj bože to bylo tak roztomilé.

'Aww si roztomilý Jasey.'Ušklíbla jsem se na něj,svými prsty jsem ho jemně štípla do tváří.

'Brooke.'Zastonal,dávájíc mé ruce pryč z jeho tváře.

'Myslím,že ráda budu tvoje přítelkyně.'Uškrnul se a pak mě políbil.

'Jseš si jistá,miláčku?Protože tímhle se dostáváš do mého života,který není zrovna růžový.'Povzdychla jsem si.

'Vím ale chci s tebou být dobře?Vím,že mě ochráníš.'Slabě se na mě usmál.

'Dobře ale musíme si stanovit pravidla.'

'Od čeho jsou pravidla,když je stejně lidi porušují?'Svraštila jsem obočí a sedla si na postel.Z jeho úst vyšel povzdych.

'Nemám normální život dospívající teenagera Brooke.'

'Já vím.'Oddolala jsem pokušení protočit očima.

'Takže,když budeš u mě,.--'Přerušila jsem ho.

'Nebudu k tobě chodit!'Rozhodila jsem rucemi kolem sebe.

'Proč?'Zopakoval mé gesto.

'Za prvné bydlíš daleko..za druhé nelíbí se mi ta holka,nepamatuju si její jméno a za třetí nechci se ti tam pléct,protože tam děláš svou práci.'Oblízla jsem si rty.

'Brooke.'Ohrnul spodní ret.

'Pokračuj.'Rukou jsem ho pobídla.

'Když ti řeknu běž ven či nahoru uděláš tak,protože nechci abys věděla všechno o tom codělám.'Otevřela jsem ústa,že něco řeknu ale přiložil mi k ústům jeho ukázováček.

'Když ti budu volat zvedneš to.Když ti budu psát odepíšeš a nezáleží na tom jestli budeš ve škole či večeřet se svou rodinou dobře?'Přikývla jsem.

'To je zatím všechno.'Usmál se na mě.

'Jasně.'Zamrmlala jsem.Nechala jsem svou hlavu padnout do polštářů.

'Miláčik?'Zakousla jsem do rtů.

'Hmmmm?'Nechala jsem své oči zavřené.

'Jdeme ke mně?'Zamračila jsem se.

'Já ti něco řekla.'Zalehl mě,tak že jsem musela přidušeně vydechnout.

'No ták,nebud' srab.'

'Nejsem srab jen nechci jít k tobě domů.'Otevřela jsem oči.

'Já vím,že chceš.'Směšně zavrtěl obočím,zachichotala jsem se.

'McCanne!'Zabořil svou hlavu do mého krku.

'Isabello.'Přihmouřila jsem oči.

'Mlč.'

'Nahh,tobě se nelíbí tvé jméno?'

'Ne.'Políbil mě na tvář a navázal oční kontakt.

'Proč?'

'Protože.'

'Fájn?'Přikývla jsem.Najednou jsem byla přehozená kolem jeho ramene.

'Co to děláš?'Zakřičela jsem.

'Beru Tě ke mně domů.'

'To prostě nemůžeme být u mě?'

'Ne,protože tvý rodiče zachvíli přijdou domů.'

'Jasone ale já mám trénink!'

'Jaký?'

'Balet.'Milovala jsem balet svým způsobem.

'V kolik?'

'Za třicet minut.'Má hlava se padala a nadzvedávala se protože jsme šli dolů po schodech.

'Myslím,že tam dnes bude chybět.'Protočila jsem očima,když mě hodil na místo spolujezdce.

'Nemůžu vynechat hodinu baletu,zavolali by mámě.'

'Dobře jedeme s tebou na trénink.Předpokládám,že věci máš tam?'

'Joo.'Propletl nám prsty.

Bude zajimavé mít Jasona na tréninku.

Jsem zvědavá,jak bude reagovat na to že mám tanečního partnera..který je mimochodem sexy a který se mě dotýka snad po celým těle,-mimo mé citlivé místa.Zastavili jsme před tělocvičnou,vystoupila jsem tak jako Jason.Upravila jsem si svou košili,Jason mě chytil kolem pásu.Když jsme vešli dovnitř,všichni se na nás dívali,zakousla jsem se do rtů.Určitě si říkají ''Jak sní může chodit tenhle sexy kluk?''.Vešla jsem sním do své šatny,-rodiče mi za ní zaplatili po menším dohadováním o tom,že nechci aby mě viděli ostatní holky polonahou.No co?Nechci aby mi počítaly špeky.

'Můžeš se otočit?'Protočil očima a otočil se.Rozepla jsem si knoflíky na košili,natáhla jsem se pro tílko.

'Ty se díváš!'Vykřikla jsem,znovu protočil očima a podíval se na mou hrud',stáhla jsem si dolů z ramen košili a oblíkla si tílko.

'Jasone.'Zamračila jsem se na něj,přešel ke mně a nečekaně přitiskl své rty na ty mé.Zapletla jsem si své prsty do jeho vlasů,nohy jsem si omotala kolem jeho pásu zatímco on mě držel za stehna abych nespadla.Cítila jsem,jak můj rozkrok začal pulzovat náhlým vzrušením,které u mě vyvolával.

'Potřebuji Tě.'Zašeptal mi do rtů.

'Ted' ne.'Odtáhla jsem abych se mohla nadechnout.

'Brooke.'

'Zlato,musím jít.'Přitiskla jsem svou tvář k té jeho.

'Jak si mi to řekla?'

'Zlato.'Mé tváře zasáhlo teplo,-což způsobilo červenání.

'Z ní to tak zatraceně sexy až mi jsou mé boxerky těsné.'Zasmála jsem se a zeskočila dolů.

'No,myslím že si budeš muset poradit sám.'Ušklíbla jsem se.

'Ne,po tréninku mi stím pomůžeš.'Políbil mě na krk.

'Po tréninku jdu domů.'

'Jdeš ke mně,protože je zítra sobota a já tě chci mít celou pro sebe.'

'Jasone,.'

'To budeš křičet později ted' běž a ukaž mi jak umíš kroutit boky.'

Nadržený prase..

IrreplaceableKde žijí příběhy. Začni objevovat