O noapte racoroasa din luna Ianuarie plouase ceva mai devreme, umezeala se tine si aerul era tare. De aceasta data nu a stat sa mai respire aerul curat dupa ce plouase, a pasit pe trotuarul ud indreptandu-se in directia locuintei. Avea parul inchis la culoare, ochii caprui, era slabuta, avea 1,68 inaltimea. In firea ei era foarte rece si nu ii placea sa vorbeasca foarte mult, chiar daca arata o urma de fericire pe fata ei alba precum spuma laptelui, in interiorul ei era total o alta persoana.
Nici o data nu a dorit sa discute despre familia ei, toata lumea stia ca ea ascunde foarte multe secrete fata de prietenii. Dar ea stia ca nu se poate increde in nimeni altcineva decat in ea insasi. Pe strazile intunecate ale New York-ului se auzeau doar pasi ei provocati de tocurile inalte de la cismele negre care ii acopereau complet piciorul pana la genunchi. Avea o fust neagra care ii acoperea genunchi, dorea sa uite de tot ce se intamplase in trecut si sa traiasca in prezet, dar o bantuia un gand, un gand care nu ii mai dadea pace.
Era o persoana tacuta, vorbea doar cand stia ca este cazul, nu ii placea sa se bage in discutiile persoanelor care o inconjurau. Era o persoana foarte amabila, dar plina de secrete. Uni oamenii o credeau o ciudata, faptul ca ea muncea de la varsta de 17 ani, nimeni nu stia unde era parinti ei, doar persoanele care aflase despre trecutul ei si care stiau ce sa intamplat cu ea de a ajuns sa munceasca pentru a se putea salva de la moarte..
**
Dupa cateva ore de mers, a ajuns in fata unui apartament. A oftat aplecandu-si capul si privind cimentul de sub picioarele ei. Isi observa reflectia in baltoaca care era formata de ploaia care se sfarsise acum patru sau cinci ore. A pasit peste baltoaca punand picioarele pe scarile care duceau spre usa de la intrare.A deschis usa intrand in sala de receptii. La privit pe cel care statea la biroul de langa usa dormind cu cateva sticle pe birou si una in mana. Sa indreptat direct spre scari nespunand nimic.
Urcand ultima scara spre ultima camera, a privit cu lacrimi in ochii usa din fata ei. Pastrand linistea a intrat in camera, dupa mai putin de zece secunde si-a pregatit taietei dar mai intai sa dus sa faca un dus.
**
Dupa dus, sa relaxat iesid pe balcon, a stat pe un scaun privind orasul care era linistit acum. A manacat portia de taietei pe care o facu-se cu putin timp in urma.