Uvod
Zdravo ja sam Lea. Imam 16 godina i živim u Londonu.Imam malđu sestru Žanet ona ima 14 godina.Kao i svaka druga djevojka idem u školu družim se s frendicama idem na kavu.Moja BFF je Lejla ona također ima 16 godina.Moja mama i tata su odvjetnici pa ne provode baš puno vremena sa mnom i sestrom uvijek su na poslu a kad su kod kuće sređuju neke papire.Ne ljutim se na njih znam da to rade kako bi ja i sestra imala sve što poželimo tako je uvijek i bilo.No Lejla nije oduvijek bila moja BFF imala sam ja jednog prijatelja kao mala,bio mi je najbolji prijatelj i još ga se ponekad sjetim.Njegovo ime je Luke.Na naš 7. rođendan njegova se obitelj odselila u Australiju nakon što je 10 dana prije njegov otac poginuo u prometnoj nesreći.Njegova majka nije mogla živjeti s tolikim uspomenama te se jednostavno odselila i odvela njega.Mi smo oboje rođeni 16.7 te smo svaki rođendan slavili zajedno.Nisam ga vidjela ni čula 9 godina još malo pa 10.Jako mi fali i ponekad se pitam kakav mi moj život bio da je on ostao.Pitam se kako on sad izgleda? Sjeti li me se ponekad ili me izbrisao iz sijećanja? Ponekad kad ga se sjetim usred noći počnem plakati,njegova ga je majka odvela i nije htjela da ima ikakve veze s Londonom bila je tako povrijeđena smrću njegova oca.Razumijem je svatko se nosi s boli na svoj način.Sve bi dala da ga vidim i zagrlim bar na tren.Da pogledam u njegove plave oči... Tog dana sam sjedila na terasi i pričala s Lejlom i Žanet. Upalile smo radio i tada je voditelj rekao nešto što će pokrenuti cijelu ovu priču sve je počelo od te rečenice...sve....
Voditelj:"A sada predstavljamo vam najnoviji bend 5 seconds of summer!!!! I njihovu pjesmu She look so perfect...
Čim su pustili pjesmu zaljubila sam se u njihove glasove.Sve tri smo pažljivo slušale svaku riječ te pjesme.No jedan glas je bio poseban,bio mi je nekako poznat no nisam se obazirala baš na to.Nakon što je pjesma završila nas tri smo se pogledala i znam da smo sve mislile isto :"OMG oni tako dobro pjevaju,obožavam ih."
Nastavile smo pričati al sad o njima...Nakon što je Lejla otišla kući ja i Žanet smo otišle na Google i napisale 5 seconds of summer.Nikad prije nisam čula za njih i strašno me zanimalo kako izgledaju.Kad smo otvorile slike Žanet je za oko zapeo dečko crne Calum.No nije mogla ništa napraviti ona je već imala dečka. Meni je za oko zapeo dečko plave kose i plavih očiju.Samo sam gledala i sliku i mislila u sebi :"Pa jeli to moguće? Ma nije to on ali jako sliče." Kada smo pogledala kako se svi članovi benda zovu skoro sam pala u nesvijest. Pisalo je Luke Hemmings. Moj Luke? Slavan? Znala sam da je ovo jedina šansa da ga opet vidim. Kad dođu u London ja i Žanet ćemo otići na koncert. Možda ga ne zagrlim ali ću ga barem vidjeti. Možda me prepozna i sjeti se svih onih godina što smo proveli zajedno.Možda....ali ne vjerujem prošlo je skoro 10 godina i ja sam se promijenila. Pogledale smo raspored koncerata i saznale smo da imaju koncert u Londonu. Pogledala sam datum i tamo je pisalo 16.7.... Bila sam presretna i nisam mogla dočekati taj dan ....Evo ovo je uvod.Nadam se da vam se sviđa.Prvi dio ću pisati ako bude čitatelja.Komentirajte što mislite :)
YOU ARE READING
Do you remember me?
FanfictionPriča o tome kako je Lea pronašla svog starog prijatelja Luke-a kojeg nije vidjela 10 godina.On je postao slavan,postao je pjevač u bendu.Nakon što Lea čuje njihovu pjesmu na radiju i sazna da je on u bendu počet će razdoblje njezinog života kojeg n...