Bölüm Şarkısı; eels-i need some sleep
Üzerimdeki polara daha çok sarıldım ve elimdeki kupayı dudaklarıma dayadım bu kış cidden sert geçecek gibiydi .. Balkon kapısı aralandı ama tepki vermedim..
''Yine uyumadın değil mi?'' cevaplamadım ''Bak birde cevap vermiyor,bela mısın oğlum sen benim başıma sadece kahve içiyorsun yemek yediğinde yok.. Ölmek mi istiyorsun?''
''Canım istemiyor..'' Ofladı ve yanıma oturdu ''Daha ne kadar böyle gidecek anlamıyorum Jimin,zombiden farkın kalmadı..'' Gülümsedim ama zoraki olduğu apaçık ortada olan bir gülümsemeydi.
''Toparlanırım Taehyung,dert etme..'' Böyle demem ile dert etmeyi bırakmış olmalı ki beni sarsma aşamasına geçti.
''Neyse hadi kalk,okula bir saat falan var git bir duş al koltukaltında ceset varmış gibi kokuyor..'' tezini güçlendirircesine burnunu tıkadı.
Sıkıntıyla ofladım
''Boşver kanka, oyun oynayacağım..'' kızgındı ve saçlarımı kavradı açıkta kalan alnıma bir fiske indirdi.
''Nasıl boşver aptal! alttan 2 dersin var ayrıca rektör Kwon bu senede sosyal etkinlik seçmezsen seni asla mezun etmeyeceğini söyledi..'' Kupayı betona bıraktım, tadım kaçmıştı..
Ciddi anlamda bıkmıştım..
Seul Üniversitesinde İngiliz Dili Ve Edebiyatı okuyordum ve mezun olmak zorundaydım yoksa şuan bile aramızda uçurum olan babamla savaş meydanına dönerdik. Zaten avukat değildim,tıp okumuyordum ya da sayılarla aram iyi değildi ve mühendis olamıyordum ingiliz dilini bile zar zor kazanmıştım.. babamın beni yaşattığına şükür etmeliydim çünkü lanet olsun şu hayatta yapabildiğim tek şey şarkı söyleyebilmekti belki hayatta yaptığım en büyük hataydı bilmiyorum.. Cebir yapabilmeyi yeğlerdim..
şöyle ya da böyle mezun olmak ucunda ölüm bile olsa tek çaremdi..
''şimdi o koca poponu kaldır ve duş al.. okula gidiyoruz..'' normalde yerde sürünmem bile gerekse asla kalkmazdım ama bu sefer ciddi ciddi faka basmıştım..
''sikeyim seni taehyung. moralimi siktin attın..''
****
''Üzgünüm Bay Kwon.. ama gezi tanıtımda pek bana göre değil..'' Bay Kwon stresle ensesini kaşıdı
''Bundan önceki 3 klüpte sana göre değildi Jimin.. tanrı aşkına,zaten yeterince geç kaldın seçim için.. sadece yarım dönem bulunacağın birşey için yaptığına da bak..''
''Üzgünüm Bay Kwon ama bilirsiniz yapabileceğim birşey olsa daha iyi olur..'' Bay Kwon ofladı ve göz devirdi.
''Tamam.. bu sana son teklifim Park Jimin..'' Taehyung ve ben sırtımı dikleştirdik ''Sanat kampüsü görsel sanatlar bölümü bu sene son sınıflar için sergi düzenlemek istiyor rektörlükten de aktif üyelerden birkaç kişinin organizasyon ve sergide görevlendirilmesini istediler.. Seni buna yazmak zorundayım..'' Gözlerim kocaman açıldı.
İtiraz etmek için dudaklarım aralandı,bu sırada Taehyung atladı..
''Aman tanrım bu mükemmel birşey Jiminie!'' Beni sarsmaya başlamıştı üstelik.
''Kesinlikle bu olmalı Minnie.. çook eğleneceğiz.'' Bedenimi geri çektim ''Olmaz Taehyung hem sergide sıkılırım ben..''
Beni dinlemedi ve ensemden tutup ayağa kaldırdı bay kwonu eğilerek selamlarken.
''Zamanınızı aldığımız için özür, yardımcı olduğunuz için teşekkür ediyoruz efendim.. bizi sergiye yazabilirsiniz..''
''Sorun değil oyuncu kim.. pazar günü organizasyona gitmeyi unutmayın.. salı günü sergide görüşmek üzere iyi günler..'' müdahale etmeme kalmadan dışarı sürüklendim.
Lan bu zımbırtı birde pazar günü müydü? ben bu okulu da yakardım sergiyide yalnız.
''Anana poşet tıkayım taehyung. lanet olası koca bir belasın.''
''Niye öyle diyorsun oğlum çok eğleneceğiz..'' Göz devirdim
''Tabii senin tuzun kuru oyuncu kim. bense sürüneceğim.'' kahkaha attı köşeyi dönerek.
''Güven bana dedim.. güzel bir gece olacak..'' Trabzanlara oturan bedenini işaret ettim.
''Bana hiç güven vermiyorsun şuan kanka..'' dil çıkardı ''kapa çeneni Park Jimin.!''
Hazır durduğu Trabzandan kaymaya başladı..
Ve hazin son..
Okulumuzun gözde tiyatrocusu Kim Taehyung merdiven dibinde uzanıyordu bense gülmekten yıkılmıştım zaten..
****
selamlar okuyucu kardeşlerim..
biz üç kafadar kafa kafaya verdik ve şöylesine bir kurgu oluşturduk umarım severek okursunuz..
theitsamna ve @xpurplesapplesx
sizleri seviyoruzz 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Art|
DiversosOyunları sadece bilgisayarda sanardım.. Meğer ben oyununun ta kendisiyle burun burunaymışım.. Korkmak değil benimki belki de bir savaşı daha kaybetmeyi kaldıramam,birilerine daha yenilmek ağır gelir.. Sadece yorgunluk benim ki,kırgınlık,belki de kü...