Gotta Go

273 8 1
                                    

👽 Yerin dan Taehyung
-------------------------------
Yerin : Tae! Nanti belikan Aiskrim Vanila tu.

Taehyung : Nae! (Tinggalkan Yerin sorang2 kat taman lepas joging)

(Yerin mengambil gambar dengan mod selfie untuk Buddy)

Yerin : Hmm.. nak buat caption apa eh? Haaaaaaaa...

caption : (selamat malam buddy ,,, jogging malam malam pun elok tau, jom join Yennie lepas ni joging waktu malam ;))

(11:30 malam)

Taehyung : Khusyuknya tengok skrin telefon tu. tengok muka Oppa kan boleh. (Intai fon Yerin)

Yerin : Eyyy hati hati laa.. nanti dispatch cekup kangg ,, Yen taknak lah jdi topic 'hot'.

Taehyung : tapi elok jugak, senang nak dating kan? (Letak kepala atas bahu yerin)

Yerin : susahlah, nanti semua cakap pasal kita, kecam pun ada.. (tahan kepala taehyung dengan jari telunjuk)

Taehyung : hmm, sampai bila lagi nak macam ni?

Yerin : entah, (makan aiskrim)

Taehyung : yerin.. malam ni pun kena balik awal ke?

Yerin : iya awak, mmg dah selalu mcm tu kan klau kita date, nanti unnie kena marah.

Taehyung : tapi sekejap sangat laaa kita boleh jumpa,,

Yerin : haa.. siapa suruh famous sangat,, dia ysng busy memanjang, nk salahkan yen pulak.

Taehyung : alah alah, ok ok, lpas ni dah x busy dah, hoobae kitorg kan dah nak debut,

Yerin : global idol tak busy? Lahai, dorg msti cri jugak global idol ni 😏

Taehyung : aip, mcm jeles je ni (pandang yerin)

Yerin : tak de maknanyaaaa, yen boleh lepak ngan eunwoo ke, mino oppa ke, haaaaa

Taehyung : orang lain panggil sangat 'oppa' tu , bf sndrintak panggil oppa pun, lagi satu, takuah lah rapat sangat ngan mino hyung, jangan dekat,

Yerin : eh eh?! No lah, mino oppa baik laaaa, selalu tegur yen kat backstage.

Taehyung : Yen, jgan panggil dia 'oppa' boleh?

Yerin : ala jeles la tu, taknak mengaku. 😝

Taehyung : eung, sangat jeles, nampak macam dia suka yen tau,

Yerin : alalalalala takyah jeles yaaa, bukannya yen suka dia pun, yen kawan je, semua orang yen kawan.

Taehyung : tapi jgan panggil dorang oppa .

Yerin : eh pulak? Nanti orang cam laaaa yen dah berpunyaa

Taehyung : (mengeluh) ok.

Yerin : dah laaa jgan merajuk la, nah jom selfie ,

(Yerin mengambil telefon lalu terpandang pada paparan jam)

Yerin : Oppa!!! Dah pukul 12!!! Yen balik dulu tau! Nak kena lari ni! Nanti unnie membebell! Bye Oppa!!!
(Yerin berlari ke arah dormnya dengan cepat)

Aku sebut Oppa??! Maigod!!! Malunyaaaa!!

Taehyung : (terkesima) Op... oppa? Yeayyyyyy dia panggil aku oppa!! Woohoooo! Yes!! Akhirnya!!! Yess!!

Night, Love (GfriendXBts)Where stories live. Discover now