Jungkook keluar dari rumah dan bergegas ke sekolah dengan cepat. Sesekali dia memeriksa waktu pada jam tangannya. Risau dia akan lambat pada hari penting 'crush' nya itu.
Masuk ke perkarangan sekolah, cepat-cepat dia menuju ke dewan teater sekolah. Hari ini merupakan hari tontonan teater muzikal yang dibintangi kelab teater sekolah. Antara pelakon teater itu termasuklah 'crush' Jungkook iaitu Eunha.
Ting!
Jungkook mendapat mesej daripada Eunha.Eunha: Kook-ah..... manaaaa awakk?
Jungkook: Dah sampai.... naik rooftop sempat tak? Nak jumpaaa dulu laa sebelum awak naik pentas 👉🏻👈🏻
Eunha: Okay
Di rooftop.
Eunha: Terima kasih sudi datang sini... cute nyaaa tuu.. (Tunjuk arah beg kecil yang dipegang Jungkook)
Jungkook: Nah, hadiah.. sebelum naik pentas.
Eunha: Wahh!!! Terima kasih!!!
Jungkook: Tapi satu syarat!
Eunha: Alaa... syarat apa niii (merajuk)
Jungkook: Tengok mesej tu.
Eunha: Mesej? (Buka mesej yang Jungkook hantar)
Jungkook berjalan mendekati Eunha dan mengambil handphone milik Eunha. Eunha terpinga-pinga. Tak lama kemudian, Jungkook kembalikan handphone Eunha itu.
Eunha yang memandang ke arah skrin telefonnya itu terkejut.
Eunha memandang Jungkook. Jungkook menggaru kepalanya dan menendang kecil lantai. Nervous.
Eunha: Saya pun... (Tunduk malu)
Jungkook: Woohoo!!!! Yess!!!!
Eunha: Dah cepat bagi saya beg cute tuu... (Pout)
Jungkook: Okay nah. Buat yang terbaik nanti yaa.. say akan tunggu sampai habis..
Eunha: Okay.. pergi dulu...
Jungkook: Hari ini Day-1 kitaa tau (Wink)
Eunha tersenyum malu. Jungkook pula menari kegirangan.
Jungkook mula keluarkan handphonenya dan menukar nama contact Eunha kepda My Heart ❤️.
YOU ARE READING
Night, Love (GfriendXBts)
Fanfictionsambungan pada season 1 , sbb ramai yg tanya ,, umji ngan yuju manaaa so kat sni kita sambung part yuju ngn umji kay,