Birlikteyiz

125 2 0
                                    

biz her gün birbirimize günaydin yazip konusmaya iyi geceler yazip gunu bitirirdik bi saniyemiz konusmadan gecmezdi..sonundq bulustuk :) ve sqrildik yemek falan yedik gun cok guzel gecti hatta birsuru sey yaptik tabi gunun basi cok kotuydu birbirimizi bulamadik :D sonundq karsilastik tam ikimizde eve donerken :) ve pamuk seker falan park falan filan derken gun cok guzel gecti inanin cok mutluydum ve dunya umrumda degildi birakin saati :)cok eglendik inanin bidaha onsuz gezmek gelmedi icimden.. ve 2-3 hafta hic bulusmadik sadece mesajlastik taki dune kadar dun sanki bisey olmustu aglayip duruyordum hemde hickira hickira tolga face girdi napiosun falan filan derken bana askim sana birsey soylicem dedi ve ben soyle. dedim bebegim ben bir iki haftaligina ankarq ya gidiyorum dedi ve bunu demesiyle ben bagira bagira aglmaya basladim ve ona direk yazdim hissettim askim nedenini bilmeden agliyordum iki saattir ve simdi nedenini ogrendim askim dedim.. ve benim bu sozum uzerine seni seviyorum dedi ve ben rahatladim biraz sonra gitme falan dedjm ama hakli gitmesi gerekiyordu .. cunku ablasini kac senedir gormuyordu.. ve benim ona hayir deme hakkim yoktu bende peki dedim sadece ona yarin bulusalim dedim oda olur dedi saat 1 den 3:30 kadar beraberdik ve hic ayrilasimiz gelmiyordu taki onu ablasi arayana kadar ailecek bizim oldugumuz yerin sahiline gelmislerdi ve bizde aceleyle tolgayi iett ye bindirdik :) o gitti bende annemin is yerine gittim orda serdar abi beni cagirdi kiz o kirmizi gomlekli kimdi falan dedi bende kim falan dedim ama nafile adam gormustu :)) cok korkmustum :) hemen eve gittim ve tolgaya yazdim askim bizi gormus falan tabi hemen korumaya gecti kim o falan filan doverimler bende geri annemin is yerine gittim anneme  ama annem yoktu bende gittim serdar abiyle konustum o benle dalga gecmeye basladi  sonra zar zor konustuk megersem annemin patronuda gormus ama korumus beni serdar abi yok demis benziyo demis ;) ve bana anlatti merak etme soylemicem falan dedi bende cok saol cok seviyorum seni diyip ciktim yarin devami gelecek gorusmek uzere ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonunda Benimsin Sevgilim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin