ARKADASLAR BU BENIM 2.KITABIM UMRIM BEGENIRSINIZ..
IYI OKUMALAR:)
......
1 saat oldu ailemi soguk mezara birakali tam 1 saat oldu.Hala inanamiyorum. Ah!Birde su avukatin dedikleri vardi tabi.'Merhaba tatlim ailenin vasiyetine gore bundan sonra KAYHAN ailesiyle birlikte yasiyacaksiniz.'Hah!Zaten bi bu eksikti yeni hayat......
********
Su anda KAYHAN'lara gidiyoruz . Aslinda goturuluyorum ailemin vasiyeti uzerine . Offf bnde aglamaktan hic uyumadim yhaaa simdide arabada giderkwn uykum geldi. En sonunda dayanamiyorum ve kendimi uykunun sevkatli kollarina birakiyorum .
*******
Kolumun durtulmesi ile uyaniyorum. Ve soferle karsilasiyorum .
'Geldik hanimefendi.'diyor. bende hemen uzerimi duzeltip arabadan iniyorum . Tam bavulumu sorucam nerde diye ama evdeki (sanirim) hizmetcilerden biribin elinde goruyorum bavulumu . Neyse iceri geciyorum ve bana guler yuzlerle bakan 3 telefonuyla ilgilenen-kendisi meteor-1 kisiyle karsilasiyorum . Nende bu durumda ne kadar becerebilirim bilmiyorum ama biraz tebessum edip bos bir koltuga oturdum. Kadin konusmaya basladi.
'Merhaba tatlim yeni hayatina hosgeldin. Ben Esma.'dedi ve enim oturdigim 3 kisilik koltukta yanima oturdu ve elini uzatti ben de elini sikip konusmaya basladim.
'Merhaba,memnun oldum Esma hanim bende-'
'İrem. Bu arada hanim tarzi kelimeler duymiyim bir daha sen bize ailenin emanetisin artik bizim ailemizin bir uyesisin tatlim calisanimiz degil.'dedi .Hmmm sanirim bu kadini sevmeye basladim.Esma han-teyzenin esi oldugunu tahmin ettigim adamda diger yanima gecti ve konusmaya basladi.
'Merhaba tatlim ben Esma teuzenin esi Hasan. 'dedi ve elini uzatti bende elini tuttum ve konistim.
'Memnun oldum Hasan...'
'Amca. Bana Amca diyebilirzin.'
'Peki Hasan amca:)..'
Birbirimize iyi kaynasmidtik . Bu arada yanima kizil bir kiz geldi.Gulumseyerek elini bana uzatti.
'Merhaba ben Pelvin.'dedi . Bu kizi sevmistim.Elini siktim(yazar i'leri ı yapmaya usenince :))ve gulumsefim ictenlikle.
'İremcim bu da benim oğlum Ediz.'dedi Esma teyze.Sanirim sutda yelefonuyla ugrasan meteordan bahasediyor. Ediz umursamayarak telefonla oynuyadu.Esma teyze tekra konusmaya basladi.
'Oglum İrem'e hosgeldin demiycek misin?'dedi uyarici bir sesle . Ediz kafsini kaldorinca göz göze geldik bir sure bakistik sonra Ediz omuz silkip konustu.
'Hosgeldin.'dedi. Kisa ve net.
'Tesekkur ederim'dedim ama tik yok .Öküz.Sinirlenmistim, beni umursamamasi beni sinirlendirmisti. Pelvin'in konusmasi ile ona dondum.
'İstersen sana odani gostetihim hem istersen sana yardim ederim sonrada oturup biseler yapariz ya da konusuruzha ne dersin . Hem sana bazi seyler sormak istiyorum.'dedi .Dusundum ve olur dedim. Yeni odama ciktik ve esyalarimi yerlestirmeye basladik....
******
'Sonunda'
'Sonunda'
Ayni anda demistik ve bu bizim birbirimize bakip kahkahalara ..
******
ARKADASLAR UMARIM BEGENMISSINIZDIR.
BU ARADA LUTFEN EMEGE SAYGI VOTELAYIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BAŞINA HAYATTA
Romance.....Ben sizsiz ne yaparim anne,baba ne yaparim . dedim ve aglamaya dewam ettim . Taki omzuma dokunan ellerle dusuncelerimden siyrilip avukatimiza baktim. 'Merhaba tatlim ailenin vasiyet ine gore bundan sonra KAYHAN ailesi ile kalicaksin .'dedi .N...