•6• Hamile

18.8K 597 707
                                    

Min Ju'dan :

Mj : Jungkook bırak lütfen ! Özür dilerim gerçekten !

Jk : NEDEN KAÇTIN HA ! SANA YETMEDİM Mİ LAN BEN ! NE SANIYORDUN SENİ BULAMIYCAĞIMI MI !

Mj : Özür diledim işte bıraksana !

Jk : Seni kaçtığına pişman edicem Jeon Min Ju ! Cehenneme hoşgeldin !

Ah evet beni bulmuştu .. lanet olsun Kim Taehyung piç herif ! Ben nereden bilecektim ki arkadaşı olduğunu yoksa gitmezdim onun yanına !

Mj : Jungkook lütfen bana birşey yapma bir daha sevmediğin birşey yapmıycam lütfen

Yalvarmalarımı umursamayarak arabanın kapısını açıp beni kucağına aldı ve ayağıyla arabanın kapısını kapattı .

Jk : Çıkar şu anahtarı !

Mj : N-Ne ?

Jk : CEBİMDEKİ ANAHTARI ÇIKAR MİN JU !

Mj : Tamam ..

Elimi ceketinin cebine atıp anahtarı çıkardım ve kapının kilidini açtım .

Jungkook beni indirmeden içeri girip kapıya tekme atıp kapattı . Bu defa fazla sinirlendirmiştim sanırım .

Yukarı çıkıp beni odaya getirdi ve yatağa sertçe attı . Sonrasında kapıyı kilitleyip üzerime çıktı .

Aniden dudaklarıma yapışınca ne yapacağını az çok anlamıştım . Tepiniyordum ama kımıldamıyordu bile..

( +18 şeyler olacak geçmek isteyen +18 son yazısından sonrasını okusun )

Kollarımı tutup kafamın üzerinde birleştirdi boşta kalan eli ile de gömleğimin düğmelerini açıyordu .

Ben ne mi yapıyorum ? Sadece ağlıyorum sessizce ama hıçkırıklarka ..

Jk : Sana kaçma demiştim Min Ju ! Cezanı çekiceksin !

Mj : J-Jungkook .. l-lütfen yapma

Jk : Şhh

-21:45-

Mj : Jungkook canım yanıyor ! Y-Yeter ! Ah ~ JUNGKOOK !

Jk : Kapa çeneni ımhh ( tiksindim amk )

Diyip eliyle ağzımı kapatmıştı . Ama kendi kendine bağırıyordu .

Jk : Neden kaçtın ha !!!

Bana yumruk atıcakken yastığa yumruk atmıştı . Ağlamam umrunda bile değildi . Dur demem sikinde değildi .

Sanırım ilkimi sevmediğim bir canavara vermiştim . Evet .. o bir canavar

-+18 son-

-3 hafta sonra-

Jk : İyi misin ?!

Mj : E-evet ..

Jk : Arabaya bin hastaneye gidicez

Mj : Neden ?

Jk : BİN !

-1 saat sonra-

Doktor : Tebrikler bay Jeon karınız hamile !

Mj : N-Ne ?

Jk : Gidiyoruz !!! Benimle gel Min Ju-sshi !

-Evde-

Jk : Ayrılmak istiyorum eşyalarını topla ve git

Mj : Ne söylüyorsun !

Jk : Siktir git be kadın evimden ben mi atayım !

Mj : Jungkook .. sana acıyorum ! Bir daha beni arama !



Acaba Jungkook ne dedi hmmmm jsisksksks

Medya Min Ju

ZORAKİ EVLİLİK / JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin