Açtığınız hikaye gerçekten çok çok çok eski bir hikaye aşdşşwşd ama eğer baştan başlıyorsam, siz de benimle başlayın. Dramdaki başlangıcım nasıl ki Always On One Direction ise ve halen hatalarıyla yalın bir halde duruyorsa bu da burada duracak.Arabayı önceden bilmediği adrese doğru sürüyordu. Aslında Londrayı iyi bilirdi ama bu parti onun bilmediği bir yerinde yapılıyordu koca şehrin. Adrese geldiğinde etrafta hiç gazeteci veya paparazi yoktu, neden partinin burada olduğu belli, dedi içinden.
Zayn elbette onu takip etmişti! Beyefendi tek başına takılacak olsa da uzaktan izlemesi gerekiyordu.. sonuçta Zayn alanını koruyor.
Ona biraz uzak bir masaya geçti ve izlemeye başlarken garsondan alkolsüz bir şeyler aldı , çünkü alkol haramdı.
Memnuniyetsiz bir ifade yapıştırdı yüzüne.
Koca sexy ama namuslu pandası resmen ortalıklardaydı , püüüüü, dedi içinden.
İki tane sarı saçlı kum saatine benzeyen kadın kocişkosuna yönelince kendine ''DURRR'' dedi bu sefer. Onu test edecekti!
Neyseki o kızlar kocişkosu 26 ayar yüzüğünü gösterince yanık lastik görmüş gibi gittiler.
Zayn izledi acaba burada napçaktı??
Masaya inen bardakları görünce ağzı bir karış açıldı.
Liam demek Zayn haram dediği halde içki içiyordu!? Zayn evde ona sorardı bunu!
Yanında yaşça onlardan biraz daha büyük bir adamla vardı ''Ne konuşuyorlar acaba?'' diye düşündü. O sırada yanına giyinmeyi unutmuş bir kız geldi, kıza tek kaşını kaldırıp ''Ayıp ayıp anan baban nerede senin! Git masamdan seni kocama derim!'' dedi Zayn
Kız da somurtup gitti. Baktı ki Liam'ın kafa güzel şimdi sıra ondaydı..
Bitirdiği içeceğin bardağını masada bırakıp Liam'ın masasına yöneldi. Liam'ın yanındaki amcaya ''git'' bakışı gönderdiğindeyse adam bir şey demeden gitmişti. Zayn de Liam'a arkadan yaklaştı. Normalde olsa elini Liam'ın beline koyardı ama madem bu bir deneme...
Elini Liam'ın (müthiş,harika,dolgun,uğh) kalçasına koydu. Anında Liam'ın irkildiğini hissetmesi de bir oldu tabe. Hala arkasındayken iyice yaklaşıp Liam'ın kulağına üfleyerek ''merhaba tatlım'' dedi. Tam Liam'ın tepkisizliğinden bir şeyler çıkaracakken Liam birden ona döndü ''Bİ SG AMK'' dedi. Gözleri tam açık değildi bile ftyılhjknçıpoş
Zayn ellerini iyice Liam'ın kalçasına yerleştirip, belinden tutup kendine dayadı ''Bence eğlenebiliriz..'' dedi aslında şu an gerçekten Liam'la şey etmek istiyordu.
Liam dudağını büzüp gözleri yarı açık şekilde konuştu '' Seni kocama derim it!!'' Zayn birden geri çekilip kahkaha atmaya başladı.
Taa ki kızın biri gelip suratına bir bardak su dökene kadar ''Az için az kudurun! '' deyip gitti. Zayn de Liam'a su döktüğünde ''Ananı ananı amk evladııı'' dedi önce sonra Zayn'e baktı , Zayn ona sırıttı, o Zayn'e baktı ''ZAYN??'' dedi sessizce. Şimdi gözleri tam açıktı ''Liam?'' dedi Zayn de ona karşılık vererek. Liam daha ağzını tekrar açmadan Zayn Liam'ı kolundan tutup arabaya götürdü.
''Şimdi Lee eğer kocana demezsen bu gece eğlenebiliriz'' dedi arabanın koltuğuna yatırdığı Liam'ın üzerine tırmanan Zayn. Liam hala hafif sarhoştu ''Olur kocacım'' dedi alayla.
Liam hazır kendinde değilken sert olabilirdi. Alkol haramdı ama Liam da çok güzeldi karşm.
ALLAH O ARABAYA SABIR, SAĞLIK, DAYANMA GÜCÜ VERSİN!
===========================================================
BU KİTAPTA BURDA BİTER HADİ EYW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KOCAMA DERİM İT (ZİAM TEK BÖLÜM)
Fanfic''Seni kocama derim it!?'' ... Zayn kocasına iyice yaklaştı ve ''Şimdi eğer kocana demezsen?..''