Nutid
"Jeg forstår ikke, hvordan du turde gøre det!", udbrød Tara høj på adrenalin. Hun så over mod James, og havde et stort smil over hele hendes ansigt.
Hun er så fascineret, hvor er jeg heldig at have hende i mit liv, tænkte James med et smil også. Han huskede tydeligt deres første møde, og hvad der skete derefter. Dog blev han brudt ud af sine tanker, før han kunne tænke yderligere over det.
Tara tog fat i James arm, og hev ham med sig. De var i et tivoli, og han havde lige stjålet et par is, da manden som solgte dem kiggede væk.
Ja, klart var han en berømt sanger, som fik flere millioner kr. pr. koncert han spillede, og selvfølgelig kunne han vælge, hvem end han ville være sammen med. Men alligevel valgte han altid Tara, da han havde et blødt punkt, hvad angik hende.
Tara havde travlt med sin karriere, da hun håbede en dag at være lige så succesfuld som James, men der var langt endnu.
"Lad os prøve det der!", foreslog Tara, og pegede på en bod, hvor man skulle skyde fem basketballs i samme kurv, for at vinde den menneskestørrelses bamse, som var helt pink, og havde et stort, rødt hjerte midt på maven med ordene "I love you" på.
"Selvfølgelig", svarede James selvsikker uden nogen form for tøven i sin stemme. James havde spillet en del basketball før hans berømmelse, så dette var intet problem. Dette vidste Tara naturligvis godt, og det var netop derfor, hun havde valgt lige netop denne bod.
"50 kr.", bad den smilende unge mand om, og kom med de fem basketballs. Tara begyndte at finde en 50'er frem fra sin lille, sorte læderpung.
"Hvad laver du?", spurgte James forvirret. Tara så spørgende på ham, og vidste han burde kunne tænke sig frem til det.
"Betaler?", svarede hun med en spørgende tone, da hun tænkte det måtte give sig selv. James rystede på hovedet.
"Det gør du ihvertfald ikke!", grinte James for sig selv. Tara så målløst på ham. Hvorfor sagde han dog det på den måde?, tænkte hun såret.
"Hvorfor ikke?", hun forstod ikke, hvorfor han havde noget imod det.
"Tara, jeg er meget rigere end dig, og jeg vil gerne give dig alt, hvad du peger på, og ønsker dig. Der er ingen grund til, at du spilder dine penge på dette. Jeg betaler", konstaterede han og betalte, imens hun stod helt stille, og følte hun ikke kunne sige en eneste lyd.
Følelsen af ikke at være god nok kom snigende. James havde ellers altid været en god hjælp til at glemme hendes fortid. Uden at vide det, havde James såret hende dybt.
James skød alle bolde elegant i basketballkurven uden en eneste fejl. Han var selv uden en eneste fejl, og var generelt set perfekt. Aldrig en eneste skandale, havde han oplevet, hvilket var meget utroligt i denne branche.
James modtog bamsen med et tillykke, og rakte den ud til Tara, uden at lægge mærke til, hvordan hans ord havde påvirket hende. Hun modtog den med et lille smil og takkede ham, for ikke at give ham mistanke om sit nuværende humør.
Det var rart med en fridag, selvom begge blev nødt til at have store hatte, halstørklæder og solbriller på, så de ikke ville blive genkendt.
Resten af dagen foregik med nogle grin og smil, selvom Tara var meget tavs, hvilket James nemt lagde mærke til. Dog valgte han ikke at træde i det, eller spørge ind til det, da han vidste hun havde brug for at tænke.
Tivoliet lukkede, og de kørte sammen hjem til deres hus. De havde boet sammen nu i et års tid, da James havde en kæmpe stor, hvid, smuk villa til flere millioner kr., som han gerne ville dele med hende. Hun takkede i starten nej, hvilket han respekterede. Men efter at have set hendes lille to værelses lejlighed, var det intet spørgsmål længere. Det var en kommando.
Dog vidste Tara ikke, at hun betalte langt under, hvad hun egentlig skulle betale for rigtigt at bo der. James ville ikke have, at hun skulle af med nærmest hele sin løn, for at bo hos ham. Derfor bad han om meget mindre, end hvad villaen var værd.
Han så på Tara med et længselsfuldt blik. Hvornår han begyndte at føle sådan, vidste han ikke. Men hvad han vidste var, at han aldrig ville kunne fortælle hende sandheden om, hvem han i virkeligheden var udover en berømt sanger.
En kronprins.
_______________________
Dette var så et glimt af nutiden.
Jeg vil meget gerne høre jeres meninger om, hvad I syntes om James og Tara, hvis I har lyst til at dele det med mig.
Kh Katrine
YOU ARE READING
Love, the Crownprince (Danish/Dansk)
RomanceBogen er ikke rettet helt til endnu. __________ I en verden med fordomme og ønsker om storhed er det kun naturligt, at en ung pige ville tage muligheden for berømmelse. Dog kendte hun ikke til denne berømmelses ofre. Før og imens hendes karriere be...