11

261 18 3
                                    

"Ya lütfen Sting!"

Jellal Sting'e Erza'nın fotoğrafları için yalvarıyordu ama Sting'in oralı olduğu pek söylenemezdi. Sonuçta Erza'da yakın arkadaşıydı ve bu onu satmak gibi olurdu.

Eğer Jellal'e Erza hakkında bilgi verirse Erza'ya da Jellal hakkında bilgi vermesi gerekirdi. Bu yüzden "Olmaz dostum. Biliyorsun." Dedi Jellal'in yüzüne bakmadan. Jellal'in sabrı tükeniyordu ve yanlarındaki 5 -Laxus'un deyimiyle gerizekalı hiç karışmıyordu. Rogue'ye sormayı denemiş ama direkt bir hayır cevabı alınca vazgeçmişti. Alt tarafı bir fotoğraf. Belki bir kaç tane.

Eğer şuan ona ihtiyacı olmasa Sting'i öldürürdü ama ihtiyacı vardı işte. Bıçaklarına kısa bir bakış attı ama hemen vazgeçti. "Adama bak be! Sevdiğim kızın en yakın arkadaşlarından bir tanesi ama bana yardım etmiyor!"  Şuan da ciddi anlamda sinirden köpürüyordu. Sting'de bunun farkındaydı. "Erza fotoğraf paylaşmayı sever, onların ekran görüntüsünü al işte." Jellal Sting'in bu önerisine göz devirdi.

"Pekala." dörtlü arkadaş grubuna kısa bir bakış attı. Onlar bu bakışın ne anlama geldiğini bildikleri için hafifçe sırıttılar. Jellal Sting'e yaklaşıp konuşmasına devam etti. "Şimdi!" Bir anda Gajeel ve Laxus Sting'i Gray ve Natsu'da Rogue'yi tutmaya başladı. Jellal şeytani sırıtışını takınıp Sting'e ilerledi ve cebinden telefonunu aldı. Erza'nın fotoğraflarını kendine aktarmaya başladığında artık debelenmeyi bırakmış öylece duran Sting'e gülümsedi. "Baştan verseydin böyle olmazdı." Dedikten sonra telefonunu alıp odasına gitti.

Ve günün geri kalanını Erza'nın fotoğraflarına bakarak geçirdi.

Kızılım -Benimle #1✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin