49

170 16 12
                                    

Sevgilisinin dizlerine yatmış, gözlerini ve kulaklarını dış dünyaya kapatmış bir şekilde dinleniyordu Jellal. Erza'nın dizlerinden daha rahat bir yer yoktu ona göre.

Kızıl saçlı sevgilisi ise kitap okurken saçlarını okşuyordu dizinde yatan sevdiğinin.

İki haftadır sevgiliydiler ve birbirlerine iyice alışmışlardı.

Kitabına iyice dalmış olan kıza yaklaştı, dudaklarına bir buse kondurduktan sonra hınzırca gülümseyip geri yerine yerleşti.

Erza birden gelen bu öpücük sonucunda kırmızının her tonuna bürünüp yüzünü kitabına gömdü.

Jellal gülümseyip tekrar dirseklerinin üzerinde doğruldu. Kitabın üstünü tutup kızın yüzünden çekti.

Kız gözlerini sevgilisine çevirip kızaran yanaklarına aldırmadan kitabı yüzünden çekmesine izin verdi.

Kitap aralarından kalkınca Jellal sevgilisinin kırmızı saçları ile oynamaya başladı.

"Seni seviyorum kızılım." Dedi Erza'nın yanağına bir öpücük konurduktan sonra.

Gülümsedi Erza bu harekete. O da Jellal'in yanağına bir öpücük kondurdu.

"Ben de seni çok seviyorum manyağım."

Jellal tamamen doğrulup sarıldı sevdiği kıza. Bundan hiç bıkmıyordu; sevdiğinin saçlarının arasına yüzünü gömmekten, onun kokusunu içine çekmekten hatta onunla ilgili hiçbir şeyden bıkmıyordu.

Kız ise aramadığı aşkını yanı başında bulmuştu. Ve o zamana kadar onu görmediği için kendine kızmıştı. Ama bir söz vermişti ikiside.

Birlikte olmadıkları her anı telafi edeceklerdi.

Kızılım -Benimle #1✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin