Özel Bölüm 1:"İmza✏"

688 70 148
                                    


"Tamam mısın güzelim?Çıkalım artık geç kalacağız."

"Geldim,geldim anahtarlar diğer çantamda kalmış onu aldım hadi çıkalım."

     Kısa da olsa Jeju'da geçirdiğiniz mükemmel balayından sonra iş başı için hazırlanıyordunuz.
Cesetsiz,kansız bir hafta Minseok'la rüya gibi zaman geçirseniz de işi özlediğini fark etmiştin.Tüm zorluğuna rağmen seviyordun bu mesleği.

...........................

    Emniyetten içeri girdiğinizde herkesin tebriklerine karşılık teşekkür ede ede ilerlemiştiniz.Döneceğinizden yalnızca şefin haberi vardı.

    Toplantı odasının önüne geldiğinizde RiJin'in söylenişleri net bir şekilde anlaşılıyordu.

Minseok:"Yine kim delirtmiş bu kızı?"

"Girelim de öğrenelim bakalım."

    Kapıyı açmanızla sizi gören RiJin önce bir duraklama yaşamış ardından sevinçle bağırırken sana sarılmayı da ihmal etmemişti.

"Çiçeğim!Enişte!Siz ne zaman döndünüz?"

"Dün döndük sürpriz olsun diye bir şey demedim RiJin~ah."

Minseok:"Naber deli kız?"

   RiJin'in cevaplamasına fırsat vermeyerek açılan kapıdan ellerinde poşetlerle ChanHun ikilisi gelmişti.

Sehun:"Omo!Hyung?Ne zaman geldiniz siz?"

    Sıra sıra sarılmanız bittiğinde bu defa Min Ji,Soon Woo ve Suho gelmiş bir tur da onlarla hasret gidermiştiniz.Ufak bir sohbetin ardından şef konuyu toplamıştı.

Junmyeon:"Ee çifte kumrulara bu kadar tatil yeter artık iş zamanı!Ekip tamamlandığına göre aç bakalım ekranı Min Ji.Sehun başla bakalım anlatmaya Minseok ve Y/N'nin kafasında otursun bir şeyler."

Sehun:"1 haftada 3 ceset bulundu.Hepsine de bizim ekip baktı.3 cinayette de yalnızca bir görgü tanığı var o da maktullerden birinin sevgilisi, Ji Hang Sa.Yaralı kurtuldu.Hala tedavi altında.Psikolojisi berbat durumda.Katil önce adamı bıçaklıyor sonra kadına geçiyor adam bilinci yarı kapalı da olsa görüyor her şeyi."

RiJin:"Adamın söylediğine göre katil motorla yaklaşıyor arabaya,camı tıklatıyor açtıklarında da saldırıyor.Katilin yüzünde kask olduğu için elimizde daha fazlası yoktu ta ki 3.cinayete kadar. "

Min Ji:"3.cinayette kameralara yakalanıyor.Yine yüzü boyu tespit edilemiyor ama çok önemli bir detay var kamerada.Ceketinin kolunda bir sembol var.Sembol bilinen bir motorcu topluluğuna ait.'29.Sokak motorcuları'na.Sosyal medyada baya tanınıyorlar."

Junmyeon:"Gelelim maktullere.Soon Woo?"

Soon Woo:"İlk maktul 45 yaşında kadın.Trafik ışıklarında durduğunda katilin ağına düşmüş.Şoför koltuğunda ölü bulundu.Keskin,temiz 3 bıçak darbesi."

Chanyeol:"İkinci maktul 42 yaşında kadın.Görgü tanığımız olan adam 2.kurbanın sevgilisi.Ve yine aynı şekilde keskin,temiz 3 bıçak darbesi."

RiJin:"Ve son olarak dün gece gelen ihbar.48 yaşında kadın.Yaşadığı evin bir sokak aşağısında ölü bulundu.Ve yine keskin,temiz 3 bıçak darbesi."

Junmyeon:"En ilginç şey ise cesetlere imza bırakma şekli.Her cesede bir öncekinden bir eşya bırakıyor.İlk fotoğrafa bakacak olursak kadının tek küpesi eksik.İkinci fotoğrafa geçelim Min Ji.İşte burda da kadının tek kulağında ilk kurbanın küpesi var."

Chanyeol:"İkinci kurbanın gözlüğü ise 3.kurbanda bulundu."

RiJin:"Son kurbanın oğlunun dediğine göre annesinin kolundan hiç çıkarmadığı bir saati varmış.Olay yerinde bulamadık.Büyük ihtimalle başka bir imza için aldı."

Blow Compromise [KIM MINSEOK OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin