Junmyeon:''Canınızı fazla sıkmayın elimizden gelenin en iyisini yapacağız.Cesetler yedinci gün bırakıldığına göre 4 günden son günü ve şu an öğlen 12 sıraları olduğundan bugünün de yarısını çıkarın.Yani olabildiğince çabuk çalışalım.Size güveniyorum.''
Soon Woo:''O zaman elimizdekilere bakalım hemen.Her birimiz farklı dosyaları derledik.''
Chanyeol:''Cinayetlerin aynı elden çıktığı çok belli.Cinayetler henüz medyada çokça yer etmediğine göre taklitçi cinayet diyemeyiz.''
Sehun:''Tüm cesetlere şiddet uygulamış belli ki.Ya da kaçmaya direnmeye çalıştıkları için de olmuş olabilir.Uzun süre bağlı kaldıkları belli.Bileklerdeki izler ipten çok zincire benziyor.Ayrıca hepsinin net ölüm sebebi boğulma.Adli tıp farklı olarak ilk cesedin elle son iki cesedin ise kemerle boğulduğunu söylemiş.''
''Televizyonlarda gösterilene nazaran elle birini boğmak oldukça zordur.Bu yüzden sonradan kemere geçmiş olmalı.Çok güçlü bir vücut yapısına sahip değilse bu yüzden de cinayet aletini değiştirmiş olabilir.''
Min Ji:''Çok karışık.Neden bir hafta boyunca alı koyuyor peki?''
Minseok:''Seri katiller genellikle ya çocukluktan kaynaklanan ya da yaşamış oldukları bir olayın bıraktıkları tramva etkisiyle şekillendirirler cinayetleri.Yani ne yaparsa her şey onun zihninde bir nedene bağlı.''
''Yalnızca aynı yaştaki kadınları hedef alıyor.Net bir şey söyleyemeyiz şimdilik ama çocukluğunda annesiyle ilgili bir şey yaşamış olabilir ya da eğer varsa boşanmış olduğu karısını düşünerek de yapıyor olabilir.''
Junmyeon:''Hatta kadınlar tarafından sürekli reddedilen bir tıp olabilir.Katilin erkek olduğu aşikar.Cesetler nerelerde nasıl bulunmuş?''
Soon Woo:''Buradan bir şeyler çıkacağına eminim.Cesetlerin hepsi Seoul Atıklar Idaresi'nin farklı biriktirme alanlarında bulunmuş.Hepsi sabah saatlerinde güvenlik görevlileri tarafından ihbar edilmiş."
Sehun:"Biriktirme alanları vardiyayla güvenlik altında tutuluyor.Boş alan olduğu bilindik olduğundan devlet uyuşturucu vs sokak işleri oraya sıçramasın diye iki senedir vardiya sistemini uyguluyor."
"Peki ihbarlar saat kaç aralığında yapılmış?"
Soon Woo:"Yazana göre sabah 6 suları."
Chanyeol:"Peki bu saatin vardiya değişim saati olma olasılığı var mı?"
Soon Woo:"Bakalım..Maalesef.Maalesef vardiya ihbarlardan yaklaşık yarım saat önce değişiyor.Güvenlikler ifadelerinde etrafta tarama yaparken cesetlere rastladıklarını bildirmiş.Şef bu-"
Junmyeon:"Bu demek oluyor ki katilimiz tüm bunları ayrıntılarıyla bilen biri. Mesela orada çalışan ya da çalışmış birileri.Chanyeol Soon Woo Min Ji gidip çalışanların listesini hazırlıyorsunuz.Atılan istifa edenler dahil.Güvenliği sağlayan firmayla da görüşün olaylı şekilde ayrılan var mı bir de onlara sorun.Bizim burada biraz daha kafa patlatmamız lazım.Vaktimiz azalıyor çocuklar.Acele hareket edin."
Üçlü Junmyeon'un yönlendirmesiyle hızla çıkarken geriye kalanların düşünmesi lazımdı.Dikkatle düşünmesi..Olayı çözebilmek için ihtiyaçları olan bir şeyler eksikti.Mesela neden bu üç kadın kurban seçilmişti.Neden?
Junmyeon:"Sıra kurbanlar arasındaki bağlantıyı çözmekte.Elimizde ne varsa birleştirmeye çalışalım."
Minseok:"Üçü de 28 yaşında.Kaçırılan yeni kurban dahil olmak üzere.Çalıştıkları işe gelince hepsi farklı işlerde.Büyük ihtimalle bağlantısız.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blow Compromise [KIM MINSEOK OC]
Fiksi Penggemar"Bu kitap kapağı Balaccie'nin Özel Istek Tasarım Dükkanı'ndan satın alınmıştır." ''Şurayı mutlu eden bir şeyler var sende.''💙 Minseok&Sen