Naamloos deel 1

44 0 0
                                    

Mijn leven is verkloot, allemaal sinds die ene dag. ik ben bang als ik op straat loop, bang als ik alleen ben en bang als ik een jongen zie. de dag dat ik in de club kwam. ik voelde me heel slecht, ik had ruzie met m'n vriend. in de club begon ik te drinken, en best wel veel. ik was aangeschoten, maar kon nog wel helder nadenken. ik ging naar een groepje jongens toe en een paar van die jongens waren flink dronken. ze begonnen aan me te zitten, omdat ik nog wel helder kon nadenken duwde ik ze weg. ik ging nog meer drinken, heel veel. toen gebeurde het.... er kwam een jongen naar me toe. hij was heel knap en heel populair. er kwamen allemaal meisjes om hem heen staan, maar hij had alleen aandacht voor mij. ik vond het geweldig. hij vroeg wat er was. ik vertelde het en hij was heel lief voor me. hij vroeg of ik mee wilde naar zijn huis, ik weet dat dat heel dom is maar ik was dronken. ik ging met hem mee, en toen ik bij hem thuis was, was z'n moeder heel aardig tegen me. ik mocht bij hun blijven slapen. ik sliep in de logeerkamer. de dag daarna ging ik even naar huis om te zeggen dat alles goed met me ging. ik vertelde dat ik bij een vriendin logeerde, ze vonden het goed en vroegen gelukkig niet wie het was. ik ging weer terug naar Sem's huis. zijn moeder had gezegd dat ik nog een nachtje mocht blijven slapen. alleen er was één probleempje, de logeerkamer was bezet dus moest ik bij Sem op de kamer slapen. hij had een tweepersoonsbed dus ik sliep bij hem in bed. ik wist zeker dat er niks ging gebeuren, want ik had tenslotte een vriend. ik at bij hem en we hebben spelletjes gedaan. die avond ging ik met een helemaal leeg hoofd naar bed. ik was moe en wilde graag slapen. toen ik bijna in slaap was gevallen kwam Sem eraan. hij deed zijn kleren uit en ging in bed liggen. ik voelde me heel erg op m'n gemak bij hem. toen hij in bed lag kwam hij dichter bij mij liggen. hij begon me aan te raken en te strelen op gevoelige plekken. ik vroeg waarom hij het deed, hij gaf geen antwoord. ik voelde dat hij me begon uit te kleden. ik schrok me rot. ik gilde van de schrik. hij sloeg me omdat hij boos werd, "straks hoort iemand het!" hij deed uit wat hij nog aan had. ik begon te huilen, niet hard omdat ik bang was dat hij mij weer ging slaan. hij ging nog dichter bij me liggen. de tranen liepen over m'n wangen. hij veegde ze weg en begon hele vieze dingen bij mij te doen. ik pakte mijn telefoon en die pakte hij af. ik wilde gillen maar er kwam geen woord uit m'n keel. ik was helemaal verlamd. langzaam zag ik alles zwart worden voor m'n ogen. ik voelde dat ik moeite kreeg met ademen. ik riep zijn naam. Hij keek naar mij en zag dat het echt niet goed ging. Ik schreeuwde en kon niet stoppen. Ik hoorde zijn moeder de kamer inkomen. Ze begon tegen me te praten, de eerst paar woorden waren: wat is er met... toen hoorde ik niks meer. Toen ik wakker werd zag ik allemaal mensen, ik kwam erachter dat het de mensen van het ziekenhuis waren. Toen gebeurde het weer, alles werd zwart en ik hoorde niks meer. Ik droomde over van alles (dat kan ik me nog wel herinneren raar he?!) ik droomde over de raarste dingen. Toen ik voor de tweede keer wakker werd was het leeg en stil in de kamer waar ik lag. Ik vroeg me af waar ik was, tot op het moment dat ik me alles weer herinnerde. Alle beelden schoten door m'n hoofd. Op dat moment werd er op de deur geklopt. Ik schrok en schoot overeind, gelijk ging ik weer liggen omdat het teveel pijn deed. Ik zag een dokter binnenkomen, toen ze zag dat ik wakker was begon ze allemaal vragen te stellen. Ik was te moe om te antwoorden dus haalde bij elke vraag die ze stelde m'n schouders op. Toen ze vroeg of dat ik wat wilde eten voelde ik pas hoe misselijk ik was. Ik maakte een gebaar dat ik moest kotsen... gelukkig was ze er net op tijd bij. Ze zei dat ik weer moest gaan slapen en liet me alleen. Ik had een hele vreemde en vervelende droom. Ik zag mijn vriend en Sem zoenen, daarna zagen ze dat ik stond te kijken en renden weg. Ik kreeg meteen een appje van Sem. Het was niet een gewoon bericht maar het waren foto's, niet gewone foto's... het waren namelijk naaktfoto's van mij!! Ik vroeg hoe hij eraan kwam. En hij zei dat ie ze zelf gemaakt had. Ik begreep er helemaal niks meer van... precies op dat moment werd ik wakker. Ik vond het allemaal zo vaag. Een tijdje later kwam de verpleegster binnen met eten en drinken. Ik had zoveel honger. Ze vroeg wie ik was en belde mijn moeder op. Mijn moeder was heel erg geschrokken en kwam gelijk naar het ziekenhuis toe. "Waarom heb je mij niet gebeld schat?!" Vroeg mijn moeder. Ik besefte dat Sem mijn telefoon nog had. Ik heb het hele verhaal verteld aan mijn moeder, ze was heel boos, vooral op Sem maar ook wel een beetje op mij. "En Finn dan, je vriendje. Weet die dit?" Vroeg mijn moeder bezorgd. "Nee ik wil graag dat hij komt" zei ik. Gelukkig had mijn moeder het nummer van Finn. Hij kwam naar het ziekenhuis. Toen Finn binnenkwam was mijn moeder net weg. (Ik was eigenlijk wel blij dat ze weg was, kon ik even goed met Finn praten). Toen Finn mij zag liggen liep hij heel snel naar me toe, hij pakte mijn had vast en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik voelde me slecht, slecht dat ik dit hem aangedaan had. Toen ik begon te huilen kwam hij bij mij op bed zitten in plaats van op de stoel naast mij. We hebben een lang gesprek gehad over ons en de ruzie. Even later begon hij ook te huilen, hij voelde zich schuldig. Ik gaf hem een zoen en zei dat hij er niks aan kon doen. Ik was zo moe dat mijn ogen bijna dicht vielen. Ik ging liggen in m'n bed. Finn ging naast me liggen en sloeg een arm om me heen. Ik voelde me op m'n gemak bij hem. Alles voelde weer vertrouwd, zijn geur, zijn warme hand en zijn arm om me heen. Met een heerlijk gevoel viel ik in slaap.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 16, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

verklootWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu