Předtím

222 6 2
                                    

Moje jméno je Sidney, bude mi 17 let a bydlím s tetou a jejíma dvěma syny: Silvestrem a Valentýnem. Asi si řikáte proč nebydlím s mámou a tátou... No táta mi zemřel v mích dvou letech a máma žije v New yorku už asi pět let. Mohl jsem odjet s ní ale nechtěl jsem takže si mě vzala teta a zůstal jsem tady v Tenesse v Nashville.

Má teta se jmenuje Faith je jí 45 let a mám jí strasně rád. Své bratrance mám taky docela rád Silvestrovi nedavno bylo sedmnact a Valentýnovi bude za týden patnáct.

Jelikož tu žiju už téměř sedmnáctým rokem mám tu i nějáké ty přátelé, ale i nepřátele.můj nejlepší kamarád je Gabriel Deen,dnes je mu sedmnáct takže mu dám dárek, koupil jsem mu tempery(rád maluje a maluje nádherně). Gabriel žije v starém rodiném domku se svími rodiči a babičkou. Jeho rodiče hodně cestují. On kvůli škole cestovat nemůže takže tráví hodně času s babičkou. Jeho babička je výborná kuchařka! Každou neděli chodíme ke Gabrielovi na oběd a každé pondělí ke mě a já vařím... No ne vždycky nám to chutná, ale alespoň něco z toho je.

Moji další dva dobří kamarádi jsou Isaac a Peggy McKenediovi. Isaac a Peggy jsou dvojčata. Žijí v řadovém domku naproti naší škole se svími rodiči.

Naše škola je v ulici 5.října. Momentálně jsou prázdiny, takže mám pokoj ode všech tech namyšlených lidí co k nám na školu chodí.

Vlastně jsem vám ještě ani neřekl jak vypadám. Myslím že to ani tak důležité není, ale některé z vás by to i mohlo zajímat. Takže: jsem celkem hubený. Mám asi metrosmdesát. Ano na sedmnáct let měřím celkem dost... Mám kratké tmavohněde vlasy. Oči mám světle modré až do šeda. ...no myslím že to je asi tak vše co by ste měli vědět.

ÚtěkKde žijí příběhy. Začni objevovat