Kisah hero kedua lagi. Aku tak tahu kenapa dengan aku and dia. Dia elak diri dari aku. See... tapi mungkin sebab aku jugak la kan. Semua orang tahu aku jenis kureeeng sikit dengan lelaki. Aku tak pandai berkawan dengan lelaki. Pity me.
Masa nak tulis ni kan...aku rasa berdebar ya amat. Aku tak tahu kenapa. Aku nak cite sikit dengan korang (tu pon kalau ada yang baca).
Aku baru je naik sem mase 7/1. Hari first daftar tu kan...aku terjumpa dia. Dia lalu sebelah meja aku. Ia sangat wow. Takdelah..aku dduk dekat mesin atm tau. Tempat takde orang sangat kat situ. Siyes jarang orang lalu situ. Jadi, bila nampak dia, pehhh hebak ahh.
Hari first belajar, aku datang awal tau. Tunggu ke 2 ketul umat manusia yang tu, lambat benor. Crush (yang tak berapa nak crush dah) jalan dekat tingkat 2. Kebetulan aku dduk dekat bangku menghadap tingkat dua. Dia pandang aku mcm tak puas hati. Aku konpius betul la. Nak tahu fakta menarik? Si Mus ni kawan crush.
Sekali lagi, crush lalu depan aku. Betul2 depan. Mungkin dia jalan2 kot. Aku pojitip. Tapi bila selalu sangat buat camtu, menyampah tu terselit jugek.
Kawan aku dua ketul pon datang. Memang lambat mereka datang 😑 Kami lepak2 dulu dekat bangku tu sbb perjumpaan dengan senior pkul 12.30. Mase tu baru pkul 11.45 camtu la.
Tiba2, si Mus lalu dengan kawan dia. Slow motion beb dia jalan. Macam sloth. Siyes slow motion gila. Aku tak tahu nak buat ape mase tu.
Semalam kan... aku tak tahu kenapa dengan aku. Aku keliru dengan perasaan aku. Aku tahu aku tak patut ade perasaan macam ni sebab menjengkelkan. Lagipun, aku tak suka perhubungan. Entah. Aku lebih suka kalau aku suka dekat orang tapi cuma tu jelah hadnya. Kalau bercinta, entahlah aku tak terpikir lagi atau mungkin aku tak jmpe mr. Right aku lagi. So, aku tanak kalau aku couple, hati aku sakit. Series memang sakit sangat.
Saya hanya bercerita something tentang perhubungan yang pelik je. Tak suka, jangan baca, k?
Sis hanya nak bercerita tapi takde tempat sis nak bercerita. Semua orang bukannya jenis nak dengar apa aku cakap
YOU ARE READING
Diary..
RandomAll about me. Sad, Happy, Curious and all. Ini semua karut belaka. Luahan perasaan yang bodoh lagikan bodoh. Ahhh shit! My life terrible af.