Ponáhľala som sa do triedy, aby som stihla prísť ešte pred učkou. Mala som štastie. Bola som tam pred ňou. Keď došla, samozrejme, že som musela o sebe niečo povedať.
Ja- Takže. Volám sa Elisabeth, zajtra mám 19 a vo svoj voľnom čase fotografujem, starám sa o moju mačaciu rodinku, športujem a natáčam videá na YouTube.Učka mi potom poďakovala. Šla som si sadnúť a už som druhých nevnímala.
* * * * * * *
Po obede som už samozrejme šla domov, keď mi cestu zahatala tá skupina chalanov z rána.
Ja- Čo ešte chcete? Ďalšiu facku?
Chalan- Možno... By si chcela ty.Dal povel dvom ďalším chalanom a tí ma schmatli a vykrútili mi ruky do zadu.
Chalan- Už nie si taká drsná, čo?
Ja- Ja vždy. Nemám vo zvyku sa vzdávať.
Chalan- Takže ty sa nebojíš, že ti dokaličíme ksichtík?
Ja- Osobne? Nie. Ale mama sa začne vypytovať. A spolužiaci a učka taktiež.
Chalan- A čo im povieš?
Ja- Som pravdovravný človek. Klamať neviem. Nemám to v povahe.Toho chalana to už nasralo. Strelil mi facku. No, nemal to robiť. Keďže, ako každý imbecil, mi zabudol chytiť nohy, kopla som ho do rozkroku😂. Chalan chvíľu skučal od bolesti. Potom sa ale spamätal a chcel sa opäť rozohnať, ale zrazu ho chytila nejaká ruka.
Neznámy chalan- Prestaňte! Nebudem sa tu predsa dívať, ako sa pozabíjate.
Chalan- Vypadni, Moonisko! To je medzi nami!
Neznámy chalan- To si nemyslím
Vypadnite od nej.
Chalan- Prečo?
Neznámy chalan- Lebo som povedal.Na to tomu chalanovi strelil a on ušiel. Vytiahol ma a ja som si šúchala ruky.
Neznámy chalan- Ahoj. Volám sa Samo. A ty?
Ja- Elisabeth.
Samo- Pekné meno. Tí chlapci boli riadne blbí. Že?
Ja- To hej.
Samo- Už sa netráp.
Ja- Veď ja sa netrápim.
Samo- Tak dobre. Ja už pôjdem. Stretneme sa tu zajtra o pol siedmej?
Ja- Oki. V poriadku. Tak čau.Rozlúčili sme sa a ja som upaľovala domov.
Tak. A je to tu. Druhá kapitola, jeej😍. Pokiaľ toto teraz čítaš, bež sa pozrieť aj na môj prvý príbeh, a to Jediná. Nieje to poporiadku, lebo na tom príbehu kolaborujem s jednou šikovnou osôbkou. Konkrétne: _Red_rage_. Tak bežte jej dať follov a hlas na knihu Mattemova staršia sestra a taktiež Už nie som tvoja slúžka. Zatiaľ čaaaau😘😘!!!
YOU ARE READING
Problém 😏😟😑
FanfictionElisabeth sa presťahovala do Sabinova. Keďže je egoistická a samoľúba, ľahko si tu nájde priateľov, lásku ale všetko pre ňu ide dobre, kým nestretne Sama a.k.a. Moona. Samo o ňu nejaví žiaden záujem a všetok svoj čas venuje Izabele, Elisabethinej se...