Reggel az órám csörgésére ébredtem fel. Fáradtan nyújtóztam egyet, s kinyomtam az ébresztőt. Majd felültem az ágyon, és álmosan néztem körül a szobámban.
A falak világoszöldek voltak. A bútoraim sötét tölgyből készültek. Az ágyamból az ablakon át kiláttam a kertbe. Az ágy mellett a sarokban volt az íróasztalom. A szobám másik felében pedig az egész falat beterítő ruhásszekrényem állt.
Gyorsan kikeltem az ágyból, s ránéztem az órámra, ami reggel fél hetet mutatott. Hirtelen nyílt a szobám ajtaja, és drága ikrem lépett be. Arcom azonnal paprikavörösre vált, az ágyamról pedig felemeltem egy párnát. Mire Nathan feltartotta a kezét, amolyan ne bánts fejjel.
- Nathaniel Severus Piton, téged nem tanítottak meg anyáék, hogy kopogás nélkül nem nyitunk be sehová? Vagy azt felejtetted el, hogy én lány vagyok? Mi lett volna, ha a barátaid itt lennének? Bejönnétek kopogás nélkül a szobámba, amikor öltözök?
- Ugyan már, Lil, nincs semmi látnivaló rajtad! - dühös tekintettemre csak elvigyorodott. - Vagy talán szeretnéd, ha lenne valami rajtad amivel megfognád a pasikat?
Újra felemeltem a párnát, és felé hajítottam, de elhajolt előle, és kiment a szobámból. Dühösen rohantam a ruhásszekrényemhez, s beletúrtam a legnagyobb ruhakupacba. Végül kiléptem a szekrényből az iskolai egyenruhámmal a kezembe. Gyorsan megkerestem az egyik fehér harisnyámat, s átmentem a fürdőbe. Végül felvettem a táskám az asztalomról, s lementem a lépcsőn a konyhába. Ahol édesanyám tevékenykedett.
- Jó reggelt, anya! - köszöntem ásítva.
- Jó reggelt! Izgulsz a suli miatt, kicsim?
- Nem igazán. Úgy vagyok vele, hogy ott lesz apa is, így nem lesz semmi bajom - vontam meg a vállam nem törődőmül.
Szerető édesanyám csak rám mosolygott. Hirtelen kopogtak a bejárati ajtón, mire anyám kinézett.
- Nathaniel, kinyitnád az ajtót! - kiáltott ki ikremnek.
- Persze, anya!
A következő percben Samantha Ariana Dumbledore-ral és Draco Lucius Malfoyjal együtt lépett be a konyhába. A bonyodalom csak most kezdődött. Ugyanis halálosan bele vagyok esve Dracóba. Mintha érezte volna, hogy figyelik, felemelte a fejét, s rám nézett gyönyörű, vihar-szürke szemeivel. Elvesztem bennük. Nathan tudja, hogy szerelmes vagyok Dracóba, de, hogy elmondta-e neki azt nem tudom. Draco apám legjobb gyerekkori barátjának, Luciusnak a fia, egyben apám keresztfia is.
- Mi az, Lil? Nem is köszönsz nekem? - kérdezte pimaszul Draco.
Erre elvörösödtem, ami vörös hajam miatt nagyon is látszik. Látszott rajta, hogy nagyon is élvezte a kínzásomat. Hál istennek, apám belépett a konyhába.
- Ne beszélgessetek, hanem induljatok el. Megyek mindjárt én is.
- Oké. Megyünk.
Azzal fogtuk magunkat, s mind a négyen elindultunk a suliba.
A suliba vezető út csendben telt. Vagyis inkább az első fele. A második fele már nem annyira. Ugyanis belebotlottunk Harold Potterbe, aki halálosan belém van "esve". Odajött hozzám, majd rám tehénkedett.
- Szevasz, Lilcsike! Hogy van ma az én drágaságom?- vigyorgott rám.
- Egy: nem vagyok Lilcsike, kettő: nem vagyok a drágaságod, Potter - néztem rá nyugodtan.
- Azonnal szállj le, Lilyről, Potter! - nézett rá dühösen ikertestvérem.
Harold rá nézett Dracóra és a bátyámra, majd vigyorogva visszafordult hozzám, majd egy cuppanós puszit nyomott az arcomra. Végül futásnak eredt, Draco és Nathan pedig dühösen utána rohantak.
- Potter, te átkozott! Hiába vagy az unokatestvérem, ezért kinyírlak - ordított utána Draco.
- Ugyan már, Draco! Légy jó fiú! - vigyorgott Potter.
Végül én és Sam utánuk rohantunk, hogy leállítsuk Dracoékat, ha nem akarunk már az első nap büntetést. Már az iskolánál értük őket utol. Potter most McGalagony mögött keresett menedéket a dühös fiúk elől.
- Még is mit képzelnek magukról, Mr Potter, Mr Malfoy és Mr Piton? - kérdezte az elsős a-as osztály osztályfőnöke.
- Elnézést, McGalagony professzor! Potter felidegesítette Dracót és Nathant - szólalt meg Samantha.
- El van nézve, Ms Dumbledore. Induljanak befelé - mosolyodott el az igazgató-helyettes lágyan.
Mi pedig ott hagyva McGalagonyt és Pottert bementünk az épületbe.
Kívülről:
Az iskolai egyenruha:
ESTÁS LEYENDO
Mugli Roxfort
No FicciónVajon milyen lenne a HP, ha a mugli világban játszódna? Ráadásul Lily Evans Pitonnal marad? James pedig Andromeda Black-et veszi feleségül? Mi lenne akkor, ha Voldemort is csak egy egyszerű édesapa lenne? Vajon ki Dumbledore felesége? Most minden...