Yine her zaman ki buluştuğumuz yere yanımdan ayırmadığım bilgisiyarımla beraber giderken bizimkilerin ne diyeceğini şimdiden merak etmiştim.Büyük ihtimalle iyi bir işti yoksa beni çağıracaklarını pek sanmıyordum çünkü para nerede ben orada yani ben Kim Taehyung'tum.
****
Yanlarına geldiğimde Yoongi direkt söze atladı böyle konularda uzatmazdık"Çok büyük bir iş Taehyung" diyip bana dosyayı uzattı.Dosyayı görür görmez gözbebeklerim bi on milyon katına falan çıkmıştı sonunda dosyayı bitirip Yoongi ve Namjoon'a "Bana lütfen Jeon Holding'in Ceo'sunu soymayacağımızı söyleyin çünkü buna hazır değilim."
Namjoon sadece gülmekle ve gözleriyle bilgisayarımı göstermekle yetinmişti derin bir nefes alıp bilgisayarımı masaya yerleştirdim ve planı yapmaya başladık.
Açıkçası Namjoon başladı çünkü takımın beyni o sayılırdı Yoongi bağlantıları sayesinde-doğrusu bağlantılarının kim olduğunu biz bile bilmiyorduk-işler pişleştiğinde katılırdı ben yani yüceler yücesi Kim Taehyung takımın namı değer hackerıydım , tabiki yakışıklısı ve kızların gözdesiydimde ama bunları onlara söylediğimde olacaklar yüzünden asla dile getirmemiştim herhalde Yoongi o bağlantılarını bana sokardı.
Yarın dağ evinde buluşmak üzere sözleştikten sonra herkes kendi yoluna gitmişti- açmak gerekirse Yoongi en yakın bara, Namjoon sevgilisi Seokjin'in yanına bense sap bir şekilde sıcacık yatağıma...
****
"Hadi yaparsın be" diye bağıran Yoongi ile işimi tamamlamış ve yakışıklı Jeon Jungkook'umuzun -tabiki çocuğu stalklamıştım- hesabındaki paranın yarısını ortak hesabımıza yatırdım asla tamamını almazdık biz insaflı hırsızlardık çünkü .Sonra hemen her zaman yanımda taşıdığım sevgili bilgisayarım olmayan bilgisayarın pillerini çıkarıp uçuruma atmış ve kendisini parçalara ayırmıştım.Önlemler hayat kurtarır kadar mantıklı bir söz duymamıştım gerçi o daha çok emniyet kemeri için falan söyleniyor ama olsun.
***
Sabahın ilk ışıklarında gözlerimi Namjoon'un bağrışmalarıyla daha çok şu şekildeydi "Sikeyim seni Taehyung" tabiki üstüme alınmamıştım tamam herkes beni sikmek ister ama senden sonra Jin ebemi beller haberin olsun yani.
İşin ciddiyetini silah sesinden sonra daha iyi anlamıştım gözlerimi" Yakalandık " diye açarken Yoongi bana sağol hiç farketmemiştim bakışlarını atıyordu bir şeyide yanlış yapmamıştım ki yahu Namjoon bana "Neyi yanlış yaptın Kim Taehyung" diye bağırırken aynı sırada içeri Jeon Jungkook ve adamları gelmişti-yakından daha yakışıklıydı şerefsiz- Jeon "Kızmayın ama arkadaşınıza o bir şeyi yanlış yapmadı tek sorun hesabıma başka bir bilgisayardan girildiği anda bana konum gelmesiydi o kadar" hassiktir zeki adamdı doğrusu da Yoongi'deki şu rahatlığa bakın adam hala yatakta uzanıyor.
*****
Gözlerimi aralarken görüşüme sıçan güneş ışıklarıydı.En son görüşüm netleştiğinde kankiteşkolarımla gayet lüks bir yerde olduğumuzu gördüm ki bu şaşırtıcıydı doğrusu ben daha çok karanlık ve rutubet kokan bir yer bekliyordum.Görüşümden yaklaşık on dakika sonra beynimde netleştiğinde hemen ayağa kalkıp önce Namjoon'u uyandırdım Namjoon ise onu uyandırdığım için bana minnet duyup Yoongi'yi uyandırma işini üstlenecekti asla böyle olmadı tabiki ama olsundu ben ölümü göze almıştım... Yoongi'nin yastığı götüme sokma girişimleri son bulduğunda tam zamanında son bulmuştu doğrusu Jeon kaslı Jungkook içeri teşrif etmişti off yavrum be...
"Evet şimdi direkt konuya gireceğim -Yoongi iki- size iki seçenek sunuyorum ilki benimle çalışıp hayatınızı kurtarmanız, yaptığınız işleri biraz araştırdım etkilendiğimi söylemeden geçemeyeceğim bu arada insafınız için teşekkürler paranın yarısını tek almışsınız neyse bu seçeneği kabul ederseniz para sizde kalabilir ikincisi ise sizi öldürmek karar vermek için on saniyeniz var beyler"
"Kabul ediyoruz." diyen Namjoon 'a baktığımızda bize "Başka seçeneğimiz varmış gibi bakmayın."dedi.
Sonra Kookie'ciğim[benim Kookie'm :D]gözlerini benim üstüme diktikten sonra dudaklarını yalayıp [yapma böyle şeyler üstüne atlamam şu anda hiç hoş kaçmaz] bana doğru yaklaştı oturduğum için eğilip yüzlerimizi eşitlediğinde "Bu arada sen de benim özel asistanımsın tabi yaptığın işe ek olarak" bu dediği karşısında boynumu geriye atıp dudaklarımı yalamıştım ve "Adım Kim Taehyung" demiştim o ise kulağıma yaklaşıp "Seni şurada yatırıp sikmemi istemiyorsan şansını zorlama Kim Taehyung" diyip ayrılırken kulağıma üflemeyi ihmal etmemişti şerefsiz diğerleri de adını söyledikten sonra ayrılmıştı
İçimden bir ses pek hoş şeyler yaşamayacağımı söylemişti belki de o ses hazımsızlıktır ancak yanımda ki iki koca adamın pek mutlu olmadığını Yoongi'nin "Bir kerede bir ortamdan Tae kendini siktirtmeden çıksak var ya" sapım falan dediğimde umarım masum olduğumu düşünmemişsinizdir ama iyi çocuğum ya beni sikmeyeceklerde kimi sikecekler, bu hava Namjoon'un:"Taehyung'un seme olduğu gün kurban kesicem olan hep bu çocuğa oluyor,yazık!" demesiyle ve Yoongi'nin gülme kriziyle tabiki son bulmuştu...
*******************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVER*vkook
Fanfictionİçimden bir ses pek hoş şeyler yaşamayacağımı söylemişti belki de o ses hazımsızlıktır ancak yanımda ki iki koca adamın pek mutlu olmadığını Yoongi'nin "Bir kerede bir ortamdan Tae kendini siktirtmeden çıksak var ya" sapım falan dediğimde umarım mas...