dos

28 3 2
                                    


Sevgili Kookie'ciğimle en son yaptığımız görüşmeden sonra işlerin pekte  hayal ettiğim gibi gittiği söylenemezdi ben daha çok yatakta biter sanıyordum ancak şu an toplantı odasında olmamız bu fikri asla doğrulamazken yalnız bile olmamamız işin cabasıydı .Bu kadar işkolik olduğunu bilseydim boşu boşuna cilve yapmazdım bi kere benim işkolik insanlara alerjim vardı.Burada ki herkesin işkolik olduğunu varsayarsak maalesef dışardan birini bulmam gerekecekti evet şimdi bay Jeon'a[artık ona böyle seslenme kararı almıştım]dikkatimi verme zamanı gelmişti anladığım kadarıyla bu sefer para falan çalmayacaktık. Bay Jeon'un düşmanı olan bir şirketin yaptığı kaçakçılık uyuşturucu satıcılığı vb. kirli çamaşırlarını ortaya dökecektik.Bunu yapmak emin olun banka hesabı hacklemekten çok daha zordu.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Herkesin başımda beklemesinin sinirlerimi bozduğunu anlayan Bay Jeon kendisi dışındakileri odadan çıkartmıştı [ay buralar sıcak mı oldu ne???] neyse sonunda giriş yaptığımda Bay Jeon'a: "Hesaba giriş yaptım Bay Jeon bütün bilgileri aktarıyorum." dedim. Bay Jeon dediğimde önce gözleri açılmış ve görmediğimi sandığı küçük bir tebessüm oluşmuştu dudaklarında ama bu tabikide beni etkilemedi saçmalamayın :) işimi bitirip hard diskin 3 yedeğini oluşturduğumda onları Bay Jeon'a verip "İşim bittiyse çıkabilir miyim?" dememe karşın sadece:

"Tabiki de hayır özel asistanım" demesiyle bu sefer şaşıran taraf ben olmuştum.

*********************Bay Jeon'nun evine giderler**************************

"Evet Bay Jeon sırf şehrin diğer  ucundaki  kahvecide indirim var diye beni gönderdiğiniz ve aldığım americano'yu acı bulup istemeyişiniz üzerine 8 defa daha beni 8 ayrı kahveciye gönderdiğiniz için çok müteşekkirim ancak artık lütfen gidebilir miyim?"

"Hayır ben özel asistanımım bu gece yanımda kalmasını istiyorum"

Cidden Bay Jeon işleri hiç kolaylıştırmadığınızın umarım farkındasınızdır ben daha ergenlik hormonlarıyla başa çıkmaya çalışan bir yetişkindim ve tabiki seksiydim ama bunu söylemeye gerek yok.Ayrıca neden o söylediğiniz gece kelimesinde bir fesatlık sezdim hiç bilmiyorum.

"Tabiki Bay Jeon" 

Der demez beni yatağa atmasına müsaade edecek değilim tabiki tam beni arkamdaki yatağa atmak için üstüme doğru hızlı adımlarla gelirken yana kayıp tek başına yatağa düşmesini sağladığım için kendimle gurur duyuyordum tabiki.Kıvrılan dudaklarımı saklamaya çalışırken Bay Jeon'un delici bakışlarından kaçmak elbette zordu.

"Kim Taehyung düne kıyasla bu soğuk davranışınızın sebebini öğrenebilir miyim acaba?" 

"Tabiki Bay Jeon ilk olarak bir sürtük olmadığıma karar verdim ikinci olarak ise işkoliklere alerjim var bu cevap yeterli olmuş ise şimdi ne yapmamı istersiniz ekstra olarak işe gelirken giymem gereken bir şeyler var mı?"

Bay Jeon'un duymadığımı sandığı aslında kedicik kıyafetine hayır demezdim adlı fısıldamasını elbette duymamışım gibi yapacağım "Takım elbise giysen fena olmaz Taehyung arkadaşlarında öyle giyinsin çünkü herkes öyle giyiniyor görüyorsun ya"

"Tabiki Bay Jeon başka bir isteğiniz."

Bana eliyle yatağı gösterdiğinde ona gözlerimi büyüterek bakmıştım yani o kadar şey söylemiştim yahu ama maalesef başka çare yoktu yatağa geçmeden önce "Merak etme sana bir şey yapmayacağım ikinci olarak o pis şeylerle yatağıma giremezsin." dediğinde[tabi beni yatağa atmaya çalışırken kıyafetlerimin bir önemi yoktu] ona anlamaz gözlerle bakan benden sıkılmış olsa gerek pahalı gözüken pijamalarından birini bana fırlatır fırlatmaz banyoya gidip giyinmiştim kendime aynada baktığımda feci derecede seksi olduğumu görmüştüm tamam her zaman öyleydim ancak Bay Jeon'un bana büyük gelen pijaması köprücük kemiklerimi ve omzumu  açıkta bırakarak düşüyordu  ve kim bu bedeni sikmek istemezdiki ama ben siktirtmem diyip dışarı çıktığımda Bay Jeon'un bana bakıp "SİKTİR" deyişi bunu pek mümkün kılacağa benzemiyordu.

Ben direk yatağa geçip yorganı üstüme çekmiştim.Bay Jeon ise arkadan bana dayandığında bu gecenin kolay geçmeyeceğini hissetmiştim üstelik ben hareketli uyuyan bir insandım ve şimdiden yanımdaki varlığa geçmiş olsunlarımı iletiyorum...

"""""""""""""""""""""

Buraya da sizin için birkaç foto bırakıyorum.

Buraya da sizin için birkaç foto bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





FEELSSSSSSSSSS


LOVER*vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin