Neden hayat hep aynı. Hiç kimse düşünün gerçekleşmesi için ilgilenmiyor. Ama ben kendi düşümü gerçekleştirmek için hayattayım. Benim hayalim ormanda hayat sürmek. Hep böyle olsun istemiştim.
Hayvanlar orman da nasıl yaşam sürer? Nasıl hayatta kalırlar? Nerede barınırlar? Ya da neden ormanı seçtiler hep merak ettim.
Üstümü giyinip aşağıya indim
Rose nin giydikleri↑↑
Aşağıya inince annem Günaydın diyip yemek yedim. Zaten fazlası ile açtım. Babama hayalimi anlatacağım. Evet belki beni anlar ve bana yardımcı olur. Anneme ellerine sağlık dedim ve babam ile konuşmaya gittim. "Baba senin ile konuşabilir miyiz?" Diye sordum. Açıkçası babam kötü biri değildi ama iyi biri de değildi. "Tamam ne ile ilgili konuşmak istiyorsun?" Dedi. "Baba ben ormana gidip orada ki hayatı keşfetmek istiyorum" dedim. Bana şefkatli gözler ile bakıyordu. Başını salladı. Aslında izin vermez diye düşündüm ama hiç te öyle bir şey olmadı. Aayy yaşasın. Acaba neden kabul etti? Normalde bu kadar olumlu yaklaşmazdı. Ona ciddi misin diye sordum. Bana " evet ama sana dokunanı affetmem" dedi. Ben de tamam dedim ve hemen anneme de haber vermeye gittim.
Yazarken bin saat düşündüm valla. Ama güzel oldu değil mi?
Neyse okurlarımı severim ve jirose kitabını da severim. Neyse uzun lafın kısası okuyunn!◆◆
Arkadaşlar kitap kapağını bu da yapabilirim ama size kalmış bir şey bu.
Oy and yorum please
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ormanda kayboluş> jirose♡
Fanfiction"jimin neredesin aaaaaaaaaaaaaaahhh" "rose rose sana söz veriyorum seni bulmadan eve dönmem" jirose jirose jirose yan shipler; Liskook yonnie jinsoo