[seni sevdim]

250 30 7
                                    

Rose'nin anlatımından

Biz çoktan başvuru Kaynakları ansalisyenine gelmiş ve eşleşeceğimiz isimlere bakmak ile uğraşıyorduk. Gerçekten baya bir kişi katılmış.

Sonra 7 kişi lik bir grup geldi. İçlerinden bir tanesi bu gün gördüğüm o çocuktu. Hepsi birden benim yanıma geldiler ve benimle birlikte karşımda duran kağıda baktılar.

Kağıtta sırasıyla isimler yazıyor. Yani grubumuz. Ya ya yani biz 8 kişi aynı ormana gidiyoruz. Sırasıyla min yoongi, jennie kim, jeon jungkook, lalisa manabon, kim taehyung, kim jisoo, park jimin ve benim adım park chaeyung yazıyordu. Ah cidden şansıma bakar mısınız?

Jimin'in anlatımından

Ah cidden şanslı bir insanım ya ben. Ulan kaderime bakar mısın? Bu kızla aynı gruptayım. Grubumuzun adı bangtanpink diye geçiyor. Ben şimdi 8 kişilik koskoca bir grupla mı gidicem ormana. Lan bunları ormana bıraksan kendi Gölgelerin ayı sanarlar.

Evet bu gördüğünüz 4 mal benim arkadaşlarım. Emin olun hepsi katıksız mal. Yani bu jungkook malı lisa ya aşık. Ee tabi lisa da buna. Bu taehyung ve jisoo zaten sevgililer. Yoongi ve jennie diye 2 kişiyi daha yeni gördüm. Yani onları tanımıyorum. Ama sevgili gibi gözüküyor lar.

Lisa'nın anlatımından

Ayy çok heyecanlıyım. Cidden aynı grupta olduğumuza inanmıyorum. Aaaa kookie de bizim grupta. Ya acaba kookie nin sevgilisi var mı? Ay inşallah yoktur.

Ben mal mal kookie ye bakarken o rahatsız olmuşa benziyor ki yüzünü başka yerlere çeviriyor. Ayy böyle çok tatlı gozukuyor ya. Oyy ben bunu yerim. Ama kesin o beni sevmiyodur.

Jungkook'un anlatımından

Bu chaeyung denen kız aslında hoşuma gitti. Ama lisa daha güzel ve ben lisa yi seviyorum. Yeni gelen kızın yanına gittim ve 'seni sevdim' dedim.

Ay kookie yavrum yavaş ol daha sevenler kavuşmadı. Please. Neyse umarım beğenirsiniz.
Bu arada yeni bir kitap kapağı buldum. Yani yapabilirim. Sizede sorayım dedim. ↓↓

Buu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buu. Neyse oy ve yorum unutmayın. Baaayyss...

ormanda kayboluş> jirose♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin