Ina(1)

25K 115 3
                                    

Aku masuk kedalam bilik hotel lalu melihat Ina tengah jauh termenung melihat baju diatas katil.
"Ina tak siap lagi dah nak mula ni"kata ku.
"Abang, yang mana satu best?"pertanyaan Ina pada ku, sambil penunjukan baju kurung sekolah menengah dan baju sekolah pinafore(dipakai non-muslim yang biru tu..) pada ku.Aku melihatnya lalu menunjuk kepada baju sekolah jenis kurung.Ina menarik muka kecewa lalu duduk diatas katil.

Diangkatnya baju sekolah jenis pinafore lalu bertanya "Yang ini tak best ke?" soalanya lalu membelek-belek pakaian itu.Aku merapatinya lalu membelai rambutnya lalu berkata "Bukannya tak best, cuma rasanya majority fantasykan baju sekolah kurung." sambil aku membelai rambutnya lagi

Ina menjeling pada ku lalu memeluk pinggangku.Mukanya betul-betul berada dibahagian batang ku.Ina berindak nakal mengigit manja bahagian bonjolanku.Aku dapat merasai kenikmatam gigitanya tetapi aku bertegas menolak kepalanya dengan kedua-dua tanganku lalu berkata "Cepatlah tukar pakaian tu nanti lambat."

"Baik,master"jawab Ina sambil memberi tanda tabik sambil memjelirkan lidah nakalnya padaku.Dia bangun lalu membuka butang seluar jeansnya.

"Abang tunggu sebelah macam biasa ok"kataku lalu aku melangkah kepintu tengah yang memisahkan kedua-dua belah bilik hotel.Aku membuka pintu itu perlahan-lahan dan memasukinya.
Berberapa minit kemudian selepas berada dibilik sebelah,pintu tengah dibuka dengan perlahan.Ina masuk dengan senyuman.Rambutnya paras dadanya diikat ponytail sesuai dengan baju kurung sekolah yang dipakainya.Dia memerhati sekelilingnya perlahan lalu memerhatikan aku.Aku menghampirinya lalu memegang kedua belah pipinya.Aku renung matanya lalu bertanyakan adalah dia sudah bersedia.Dia menganguk perlahan dengan senyuman yang manja.

Disebalik senyumanya,siapakan tahu akan si gadis ini telah merempuh detik-detik hitam yang sentiasa menghantuinya.Di sebalik wajah yang ceria ini, hatinya kosong dan tiada halatuju.Kegelapan disekelilingnya semakin memlemaskanya hanya kerana nafsu.

Berberapa tahun sebelum....

"Oii...apa ni"teriakan Farik sambil menghisap rokoknya dengan kuat sekali.
"Korang berpakat nak kenakan aku ke? marah Farik pada 3 orang rakanya yang ketawakan dia.
"Mana ada Farik"jawap Man.
"Kau yang tak pandai main"jawap Fendi sambil menepuk belakang Than yang tersedak air arak yang dituntumnya.
"Relax la, kau tak banyak rugi lagi, aku ni tinggal berapa ratus lagi ni"kata Man sambil menunjukan duit atas mejanya.
"Dah kuat dah kad aku ni"jawap Farik sambil tunjuk kadnya yang dibukanya tadi.
"Mana aku tahu kau yang cuci dan edar kad ni tadi"kata Fendi sambil meneguk air arak baru dibukanya.Than menyambung meneguk air yang diminumnya tadi.

Ini lah rutin mingguan rumah Ina.Bunyi bising dan bau arak menjadi perkara biasa dirumah ini.Ina dan adiknya tinggal bersama ayahnya Farik setelah ibunya melarikan diri bersama lelaki lain.Rumah yang berkedudukan jauh dari jiran menjadi tempat lepak rakan ayahnya berjudi dan melepaskan gian.

Izah adik Ina yang masih bersekolah adalah punca utama Ina masih tinggal dirumah tersebut.Kalau diikutkan hatinya sudah lama dia meninggalkan rumah tersebut tetapi apakan daya demi keselamatan adiknya dia berkorban apa sahaja.

Kedengaran pintu bilik Izah dibuka,Ina yang tidur bersamanya mengisyaratkan pada Izah untuk pergi ke tandas.Dalam sekelip mata Izah berlari kemasuk kedalam tandas yang berpintukan besi yang tebal.Sempat Izah menkuncikan pintu,  hentakan pada pintu dan terikan mengarahkan Izah untuk membukanya.
"Babi kau..buka pintu ni"teriakkan Issaq sambil mengetuk-ngetuk pintu.Dengan terhoyong-hayang kerana mabuk dan high pemikiran Issaq menjadi tidak waras.
"Babi..buka pintu..ayah kau ada hutang kat aku ni..kena la bayar" jerit Issaq lagi.
"Aku dah cakapkan hutang-hutang ni, aku bayar bukan Izah"terik Ina yang berdiri tidak berapa jauh dari Issaq.
"Aku dah bosan dengan kau,aku nak Izah"jawap Issaq sambil mengetuk pintu tandas tanpa henti.
"Sudah lah.."terik Ina sambil menarik tangan Issaq sekuat hati.
"Mampus lah kau"jerit Issaq sambil menolak Ina hingga Ina terjatuh dilantai.

"Apa kecoh-kecoh ni Issaq?" tanya Fendi yang kini berada dihadapan pintu bilik.
"Diam la kau..kau pun nak kat Izah kan.."tanya Issaq sambil mengosok luka pada tanganya kerana terkena kuku Ina ketika menolaknya.
"Aku jenis tidak memilih Issaq"jawap Fendi sambil menolong mengangkat Ina yang tadinya terjatuh.Ina hanya hanya mendiamkan diri sambil renunganya tajam melihat Issaq.Kebencinya terhadap Issaq membuak-buak kerana Issaq gemar mengganggu Izah.

"Fendi mengeluarkan kain hitam dari dalam poket seluarnya dan menunjukan pada Ina.
"Ade tinggal 3 lagi hutang ayah Ina kat Uncle,harap Ina bersabar ok...hutang tetap hutang" kata Fendi lagi.

"Aku pun sama tetapi kalau dapat si Izah sekali je..kira selesai hutang tau"kata Issaq menunjukan jari satu kepada Ina yang hanya mendiam diri dari tadi.

Fendi melilit bahagian mata Ina dengan kain hitam yang dikeluarnya tadi.Ina tidak membantah dan membiarkan sahaja penglihatanya ditutup.Fendi memegang bahu Ina dan mengiringnya ke katil.

"Ina be a good girl ok.."ucap Fendi sambil mendudukan Ina diatas katil.
"Kau join tak?" tanya Fendi kepada Isaaq sambil membelia rambut Ina.
Isaaq menghampiri mereka berdua lalu mengemgam leher Ina lalu berkata

"Siap kau aku kerjakan"

bersambumg...

(tq tq ta..sorry minggu ni bz sangat2 xsempat nak check ejaan sgt..sy cuba update ASAp...PM klu ade apa2 idea or info..kenal2 ke apa ke...tq  tq  tq)

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 12, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Aku dan dunia disekelilingkuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang