"Taknak le.."tolakan manja Mira.
"Alah kejap je..."kata aku.
"Bagi je la gambar yang ada tu"balasnya lagi.
"Dah.. dia tidak percaya.Dia ingat abang ambik gambar dari dalam internet"jawap aku lagi.
"Video?"pertanyaa lagi sambil membuat muka masamnya.
"Sama juga, mereka ni payah sikit"kata ku sambil melambai agar isteriku semari.
"Kenapa la Mira jatuh hati dengan suami yang gila sex ni" tanya pada diri sendiri.
"Haha..kerana Mira pun sama gila sex..hahah"ketawa ku.
Mira hanya terdiam sambil menjeling pada aku.
Aku mengumpul sepuluh jari ku meminta ampun dan lalu aku menganguk agar Mira setuju.
"Ye la..dia yang menyamar, orang pula jadi mangsa"jawab Mira lalu duduk dikerusi komputer aku.
"Ala..thank you..nanti abang upah susu" sambil aku membelai pipinya sambil ibu jari ku turut membelai bibirnya.
"Nak banyak-banyak"katanya dengan tegas.
"Aaa..itu tidak boleh janji, semua tu proses semulajadi"jawab aku.
"Tengok tu" nada Mira dengan kecewa.
"Ye la kan dua hari lepas dah sudah"jawapku lagi.Mira hanya menjeling kearahku lalu membetulkan pakaianya dan rambutnya yang uraikan dibahu kanannya.Mira memakai baju singlet putih dan memakai seluar pendek berwarna hitam.Aku pasti sesiapa yang melihatnya akan tergoda dan bernafsu melihatnya.
Inilah yang aku gemar lakukan dimasa lapangku dirumah dari zaman bujang hingga kini.Jika aku kebosana atau tension apabila kalah dalam permainan game aku, aku akan masuk kedalam chatroom dan berpura-pura menjadi perempuan.Aku akan layan perbualan bersama mereka sehingga mereka lentok atau stim lalu aku akan offline.
Isteri aku tahu akan perangiku ini mula-mula dia memarahiku tetapi lama-kelamaan dia pun turut serta pasrah.Terbeliak biji mata budak yang melihat isteriku dihadapan webcam.Pada mulanya ada yang baring, sebuk chat dengan hal masing dan juga duduk bersandar sambil chat manakala webcam aku ditutupku dengan kain.Selepas isteriku membukanya adanya duduk dan focus.Isterkku hanya melambai kepada mereka lalu mereka membalas chat agat isterku membuat susunan jari '7' sebagai bukti ini bukanya rakaman.Nafsuku memenuhi kepalaku dan jantungku berdegup dengan lagi melihat reaksi mereka melihat isteriku membalasnya.
Isteriku Mira,anak Terengganu berkacukan darah melayu dan cina berketinggian 170cm berbadan lansing walaupun sudah mempunyai 2 cahaya mata.Penah berkerja di MAS office di PJ tetapi kini suri rumah sepenuh masa.Mempunyai perwatakan ceria dan lembut.Berasal dari keluarga yang berada dan baik-baik.
"Abang tengok tu..dah mula la tu" rintih isteriku sambil melihat padaku.Aku melihat pada screen, dan melihat mamat-mamat tengah focus ternanti-nanti akan sesuatu.Aku melihat pada screen chat,mereka meminta agak isteriku mengangkatkan baju singlenya untuk menunjukan branya.
Isteriku merenung tajam padaku.Aku.member senyam lalu mengarahkan isteriku memegang kedua buah dadanya.Mira mula memegang buah dadanya dengan sexy sekali.Di urut-urut buah dadanya yang bersaiz C dari sisi ke tengah sebanyak 3 kali.Dalam tolakan dimemicit-micit buahnya.
Aku melihat mamat-mamat dalam webcam semuanya kaku hanya mata mereka bersinar melihat aksi dari isteriku.
Aku memandang ke screen live chat."I love u kak."
"Tlg saya stim ni"
"Buka baju...buka baju plzz".
"Tipu..tipu entah2 2alam".
"Show...show..
" ;)".
"Tunjuk muka!!!".
"call me 012-334××××".
"sedap.....".
"Buka video sy..sy tjk sy pnya".Nafsuku membuak-buak akan perhatian message yang diberi.Ku merasa kepuasan, isteri ku dijadikan perhatian dan paparan.
Mira menarik coller singletnya kebawah menampakan lurahnya sambil tunjuk sedikit memperlihatkan bahagian mulutnya.Dia memberi kucupan pada para chater dan memainkan lidahnya pada bibirnya sambil berkesempatan mengigit bibir dengan penuh mengoda.
Mira memerhatikanku dengan penuh mengoda dan dia tersenyum apabila melihat aku mengurut-ngurut batang ke dari seluarku.Aku membalasnya dengan senyuman dan mengarakanya untuk membuka bajunya.
Mata Mira tidak melepaskan matanya dari mata aku sambil menarik singletnya keatas.Aku turut menarik dalam-dalam nafasku dan menghembusnya setelah singlet Mira habis ditanggalakan.Kini Mira hanya memakai bra half cup berwarna kuning.Kainya nipis hingga menampakan timbul putingya
Chatroom semakin sukar dibaca kerana semakin ramai meninggalkan pesanan.Aku memerhatikan icon 'viewer' mencecah 113 user daripada 191 user.Tidak kurang pula ada yang menghantar Private Massage(PM).
Mira tidak memerhatikan screen tetapi memerhatikanku tajam seperti ingin mengodaku.Dia bersandar pada kerusi dan memainkan buah dadanya.Mira memainkannya dengan penuh nafsu bukan kerana paksaan atau pura-pura.Sekali sekala tangan masuk kedalam branya menyentuh putingnya didalam.
Viewer mencecah 173,chatroom semakin flood dengan msg, PM terdapat 78 user.Ikon like mencecah maximum.
Mira kini berada dalam nafsu buasnya semakin aggrasif mengurut buah dadanya, ditolaknya keatas dan kebawah.Dihempitnya ketengah.Ada kalanya dimenyembunyikan putingnya dan mengeluarkan buah dadanya dari branya, bermula dengan sebelah selepas itu kesebelah.Lalu dimasukkan lagi didalam branya.Dikepitnya puting dari luar sehingga jelas timbulanya pada bra.Dibasahi hujung carinya dan disapukan pada timbula putingya.Digental perlahan mengunakan hujung jarinya lalu gesel-gesel diputar hujung putingnya.
Aku puas dengan apa yang kuperhatikan.Nafsuku puas dengan perhatian yang diberi oleh chatroom dan videocam.Dengan perlahan aku berjalanke arah Mira lalu ku hulukan cari tengahku ke arahnya.Mira menyambut dengan mengulumnya bagaikan dahargakan sesuatu.Aku memerhatikan videocam.Ramai yang terkejut dengan kemunculaku ada juga yang menunjukan isyarat-isyarst seks.Ada chater bertanya siapalah aku, adanya memberi pendapat agar mula membuka bra dan seluar Mira.
Aku memerhatika Mira yang masih asyik mengulum jari ku sambil masih memainkan buah dadanya.Mira kini didalam dunia buasnya nafsunya kini ditahap maxima dimana dia tidak lagi menendahkan apa yang berlaku disekelilingnya.Dalam mindanya hanyalah aku suaminya.Aku segala galanya baginya.
Aku memerhatikan webcam lalu mengemgam jariku kecuali tengah dan menghadapkan kepada webcam.Ini menunjukan isyarat:
.
.
.
'FUCK YOU'bersambung...
(heheh..terima kasih kerana sudi membaca..jangan lupa vote dan mark dan lain2...sorry kalau ada tersilap ejaan kerana tidak sempat nk check coz sgt bz skg ni...siapa2 yg nak pm silakan.. perempuan dialu-alukan..hehehe.
tq..tq..tq.)
KAMU SEDANG MEMBACA
Aku dan dunia disekelilingku
RomancePerjalanan pengembaraan Am dan isterinya sebuah keluarga biasa yang mula berjinak dengan hubungan yang dianggap hina. Kemahuan dan kehendak bertindak kerana nafsu semata-mata. Mengisahkan experimentasi pasangan dari hubungan sulit, flash,voyage, swa...