/34\

2.4K 202 76
                                    

bu akşamda aklımdasın

-

Çalan telefonumun sesi ile oturduğum yerden irkilerek uyandım içim geçmişti anlaşılan. "Alo?" bir kaç hışırtı ve bir burun çekme sesi ile karşı taraftan nihayet ses geldi "Alo" gözlerimi kocaman açtım bu oydu "Sensin." "Benim." yüzüme kocaman bir gülümseme oluştu."Aşağı iner misin?" bir burun çekme sesi daha geldiğinde ağlıyor muydu o "Ağlıyor musun sen?" bir iç çektiğinde gözlerim dolmuştu.İnsanların ağlamasına dayanamıyordum. "Aşağı iner misin?" tekrarladığında "Bekle iniyorum"

-

Kapıyı açtığım gibi karşımda onu gördüm kafasını kaldırdığında mavileri mavilerime değmişti.Gülümsemişti ama bu yıkılığın gülümsemesiydi. Hızla bana doğru ilerlediğinde ne olduğumu anlamadan kendimi onun uzun kollarının arasında bulmuştum.Konuşmuyorduk ağlıyordu,ağlıyordum.Kalbinin atışlarını hissedebiliyordum.Kafasını kaldırdığında bana baktı "Ben özür dilerim Dora böyle olsun istemezdim" kafamı salladım "Neden gittin" dediğimde gözleri dolmuştu allah belanı versin Dora "Anlatmana gerek yok cidden" kafasını salladı "Anlatmak için geldim" dedi ve titrek bir nefes aldı "Mevzu annem" ağlayacağımı hissediyordum gözlerinin içine baktığımda o yıkıklığı gördüğüme yemin edebilirim.Parka doğru yürümeye başlamıştık.

-

Banka oturduğumuzda "Annene ne oldu?" gözünden bir damla yaş düşmüştü "O aniden hastalandı ve elimden bir şey gelmiyor ve bu bu ahh" gözlerinden yaşlar süzülmeye başladığında ona olabildiğince sıkı sarıldım."Durumu kritik" dediğinde bu sefer içimde bir burukluk hissettim."Kalp krizi geçirdi ameliyattan çıktığında gayet iyiydi"nefes aldı "Sonra aniden o lanet makine ötmeye başladı" yüzüme baktı "Aort damarı genişlemiş. Damar genişledikçe patlama ve damar içi yırtıklık durumu var ve bunlar çok riskli düşünebiliyor musun annem her an ölebilir." kafamı kaldırdım ağzını kapattım "Öyle dediğini bir daha duymayayım iyi olacak iyi olacağız ameliyatı ne zaman?" gözü parladı "Biliyor musun seni görmeyi çok istiyor" buruk bir şekilde gülümsedi "Ameliyattan çıktığı zaman görüşürüz biz" dediğimde kocaman gülümsedi.

"Senin her zerrene hayranım ve seviyorum iyi ki varsın." gülümsedim gözlerimden usulca süzülen yaşları sildi ve yanaklarımı öptü ve sarıldı. "Bu arada kalbinde filler mi tepişiyor Dora? Bu ne ses?"

-

Bu kitapta yazacağım sayılı uzun bölümlerden biri

Mango ve ananas suyu içip kafa buluyorum


At Ağızlı || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin