02 Ostry Dyżur Pokemon

19 6 4
                                    

Pierwsze pojawienie się Oficer Jenny. Pani policjantka że tak w skrócie powiem rzadko kiedy będzie mniej typowa niż przy pierwszym spotkaniu. Swoją drogą Pikachu Asha ledwo co zipie a oni sobie rozmawiają, ahhh :) (choć podwiozła go, można jej to zaliczyć)

Głos Pokedexu też nieźle się będzie zmieniał, z czasem sam się w tym zgubiłem, co chwile inny głos xd.

Na listach gończych jest Jessie i James ale brakuje Meowtha (będę go pisał Miał dla uproszczenia, darujcie cx)

James na liście gończym ma róże koloru fioletowego a sam ma czerwoną. Ktoś nieźle się pomylił.

Co ciekawe jeśli chodzi o te trio to na tę chwile wygląda to tak że to Miał dowodzi a Jessie i James wykonują jego rozkazy. To się jeszcze zmieni choć podglądanie tego przebiegu będzie intrygujące.

Jest i Siostra Joy. Kim bym był jakbym nie odnotował tego pierwszego spotkania na którym właściwie poznajemy tę postać w 100%, noo przynajmniej z charakeru.

Mama Asha wspomina że po tym jak Ash wyruszył w podróż pokemon rozmawiała z jego ojcem. Jest z niego dumny i jest jego oczkiem w głowie. Ash rzuca niechętnie że kaprawym oczkiem na co jego matka twierdzi aby nie był złośliwy. To o dziwo dość dobrze obrazuje ich możliwy kontakt i relacje. Czyżby Ash nie przepadał za ojcem? Wspomnienia o nim są strasznie rzadkie, tak naprawdę sam nie pamiętam czy cokolwiek więcej się o nim dowiemy. Warto monitorować tę sprawę. Na pewno jednak coś jest na rzeczy. Faktem jest jednak że Ojciec Asha istnieje i nie jest nim profesor Oak xd.

Na obrazkach z legendarnymi pokemonami Ash błędnie stwierdza że widział Ho-oha. Znaczy noo, tak mi się wydaje. Są tam Zapdos, Moltres oraz Articuno. Cieżko mi powiedzieć co to za 4 pokemon tam. Wygląda jak Arcanine. Choć Profesor Oak to potwierdził. Choć z niego tutaj robią durnia strasznego, Nie kumam po co, pewnie kwestia humoru xd.

Zniszczony Rower Misty to swoista tradycja będzie *hihi* Poza tym widać to od razu i dość jasno że ma ona dobre serduszko. Olała zniszczony rower bo liczyło się zdrowie pikachu.

Atak Zespołu R i ich motto >>> <3

Swoją drogą atak na Centrum Pokemon to jedna z gorszych rzeczy jakie to Trio zrobi przez wiele wiele czasu. Intrygujące.

Kiedy Ash broni Centrum przy pomocy leżących na ziemi pokeballi okazuje się że obecne tam pokemony, kolejno Pidgey i Ratata boja się Ekansa od Jessie. Fajnie pokazana jego umiejętność z gry wzbudzania strachu. Lub po prostu pokemony były słabe i małe przy nim, to tez w sumie naturalna reakcja jak najbardziej.

Pojawienie się hordy pikachu które pomagają - piękne xd

Od tego też momentu Zespól R będzie ścigał pikachu. Według nich jest on wyjątkowy i niezwykle potężny. No cóż, trafić trafili ale z tym "Na pewno złapiemy" to uroczo dość cx

No i to na tyle z ciekawych rzeczy, oczywiście moim zdaniem. Odcinek taki 8 na 10. Oceniając w miarę zachowawczo ;) 

Projekt Wilcze OkoWhere stories live. Discover now