SM-36

4.9K 85 5
                                    

Çok şey istemiyorum senden , sizden ama siz beni hiç anlamıyorusnuz bu hayatta en çok sınandığım şey dostlularımdır kimse dostum desem ya arkamdan vurmuştur ya da beni yarı yolda bırakmıştır. 

Kimileri kıskançlıktan ki kıskanılcak neyim var bi anlasam kimileri dolduruştan bazılarısa sebepsiz yada onların bildiği ama benim bilmediğim bir sebepten . Hayatta en zor olanda en güvendiğinde darbe yemektir ama onlar bunu bilmez yaraladıkça yaralar deşdikçe deler yaraları. Sonradan bişey olmamış gibi devam etmek ister ama ben saf olduğumdan ya ne olucak herkes ikinci şansı hak eder dediğimden onları affeder ama sonra bi bakarım yine ben darbe yemişim.

Hani bi zaman çok iyi olduğun insanlarla bir süre sonra düşman oluyosun ya konuşamıyosun işte o çok koyuyo . ( Bu söz bazıları için geçerli tabi )

Ama size teşekkür ederim beni hayata erken attığınız için bunları bana yaşattığınız içi şimdi ileride hatta o kadar bile değil okullar açılınca karşıma çıkacak insanları ona göre seçicem  işte bu yüzden size minnettarım ama size acıyorum çünkü siz kendinizi korumaya çalışırken etrafınızdaki insanları kaçırıyorsunuz .

YAZDIKLARIMI ALINACAKLAR ALINSIN BEN BURDAN BANA ZARAR VEREN HERKESE YAZDIM . BİLİYORUM BAZILARI BU BENİM DİCEK EVET SİZDEN VARSINIZ AMA SİZİN YARALARINIZ GEÇELİ ÇOK OLDU EVET ARADA BİR KABUK KOPUNCA YARALIYO AMA O KADAR DEĞİL EMİN OLUN . 

Bide şunu söylemden geçemiyceğim bu sosyal ağada kurulan arkadaşlıklar dostluklar bi başka iyiki varsın kuzum iyi ki varsın !! 

Bu arda Cansu özledim senii <33

Sözler Manyağı !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin