Nováček

212 23 8
                                    

Ahoj já jsem Bella je mi 15,bydlím v Californii kde máme 'ranč'. Chováme 2 koně a to Lissu ta je má, Lindu ta je mamky.A tohle je můj příběh... 

Dneska ráno jsem se probudila v půl 7  sice není škola ale musím vstávat ke koním. Oblékla jsem se,vyčistila si zuby,učesala vlasy a vyrazila ke koním. Mamka už byla u koní a pustila je na pastvu. Já si vzala kydačky a začala kydat Lissu, když jsem vykydala, vymyla žlab, napustila čistou vodu a dala seno, šly jsme s mamkou míchat nějaké bylinky pro Lindu...je nemocná - frká, kašle a má strašnou rýmu. Zatím se to pokoušíme vyléčit samy, ale pokud alespoň ten kašel neustoupí, budeme muset zavolat veterináře. Když mamka namíchala bylinky, odnesla jsem je Lindě. Vrátila jsem se pro šrot, s melsou a ovsem pro Lissu. Nasypala jsem žrádlo do žlabu a šla za mamkou. ,,Mami? Nepotřebuješ ještě s něčím pomoct?" zeptala jsem se. ,,No, ani ne, ale běž vzbudit tátu na snídani a připrav jí, díky" zavolala na mě. Už jsme byly u snídaně, když v tom se ozval zvonek. Vykoukla jsem z okna, stál tam nějaký tmavovlasý kluk a já ho pozvala dál. Šla jsem mu naproti ale mamka mně předběhla. ,,Ahoj. Ty jsi ten nový kluk, jak sem chce chodit na koně?" zeptala se. ,,Dobrý den, ano jsem a chtěl by jsem se ještě zeptat jestli by jste mi tu mohli ustájit Blacky, to je můj kůň..." odpověděl. Já jsem tam stála s otevřenou pusou...takovej frajírek a jezdí? A k tomu má vlastního koně?...Mamka mu odpověděla : ,,Takže za prvé: mi tykej. No, máme tu jednu stáj volnou, tak uvidíme co se s tím dá dělat." informovala ho. ,,Dobře, moje mamka vám ještě zavolá, a dál se domluvíte. Zatim díky a nashledanou." ,,Dobře, tak zatím" řekla máma. ,,Ahoj" zavolala jsem i já. A pak jsem se začala mamky vyptávat. ,,Mami, kdo to je? Kdo ho bude učit? A je to začátečník?" a ona mě dál napínala. ,,Nech se překvapit".

Další část přidám až tu bude alespon 1. komentář :) a pokud jste to dočetli až sem tak vám moc děkuju! :) Prosím pokud se vám to alespoň trochu líbí tak mi to napište a pokud ne, tak to co ne:D chtěla bych vám za to moc poděkovat .. Je to můj 1. příběh a chtěla bych se zlepšovat.  :) tak se to snad bude líbit:)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 05, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love of HorsesKde žijí příběhy. Začni objevovat