Початок.

4 1 0
                                    

Все відбулося коли мені було вісімнадцять і я з подругами вступили в університет акторської творчості. Зараз мені двадцять п'ять і це моя історія.
Сім років тому.
Pow Емма.
-Нарешті ми тут-сказала я дівчатам і ми попрямували до закладу. Почну з самого початку. Мене звати Емма три дні тому мені стукнуло вісімнадцять і ми з моїми найкращими подругами вступили в університет мистецтва. Я русява з карими очима, ріст 1,73 з трьох років займаюся танцями але це  лише хобі. Спортивне тіло і в мене є найвірніші подруги Вікі та Інесса. Вікі білявка з блакитними очима. Вона також ходить на танці там ми познайомилися і стали подругами. А також Інесса вона чорнявка з карими очима, спортивне тіло з рістом 1,82 вона в нас була найвища. А тепер почнемо нашу подорож.
Ми зараз в місті слави та зірок в Лос-Анджелисі, а самі ми з Києва. Наші сім'ї заможні та мають спільний бізнес але ми досягли своєї мрії власними силами і батьки нас підтримали. І ось ми тут. Будівля була просто неповторна (фото зверху). Підійшовши побачили що люди вже зібралися та чекають ректора. Він підійшов та почав говорити:
- Доброго дня дорогі первокурсники. Вітаю вас в місті мистецтва та натхнення. Ми вас розділили по кімнатах, тож можете пройти і забрати ключі біля розкладу видасть вам їх наш староста. Щасти вам,- сказавши це, всі попрямували до списків хто з ким живе. Побачивши стенд, ми швидко почали дивитися чи разом ми. І так ми в кімнаті разом і ще з однією дівчиною Джені. Взявши ключі, ми почали шукати нашу кімнату під номером 173. Поки шукали кімнату побачили дівчат в яких на футболках номера, а в деяких їх немає. Це дивно і ми нарешті знайшли кімнату.
- Вау -сказали дівчата.
- Я Я теж так думаю- сказала як я зрозуміла Джені.
-Привіт я Джені можна просто Джен. Я думаю ми станемо подругами.-сказала вона і обійняла нас.
-А я гадаю що ми вже подруги-сказала Вікі і ми засміялися.
- Я Інесса це Емма- показала на мене і продовжила - а це Вікі.
Познайомившись ми почали обирати ліжка також в нас була кухня, ванна і вітальня. Розібравши речі, а їх дуже багато я вирішила запитати в Джен чому в багатьох дівчат на футболках номера.
-Це придумали наша "еліта" вони видають футболки з номерами кімнат тим дівчатам які їм сподобались і плюс їм буде легше знаходити кімнати- пояснила вона.
-А для чого їм наші кімнати?- незрозуміла Інесса.
-Щоб втамувати свої сексуальні потреби.
-Вони думають що ми якісь шл*..-я до чортиків була зла.
-Але чому в деяких дівчат немає номерів на одязі.-Вікі залишалася спокійною. Я не розумію як в неї це виходить.
-Вони для них не цікаві і не гарні.
-Я незбираюсь це одягати тільки для того,що нас типу "помітили".
-Ходімо краще до їдальні їсти хочеться-сказала я.
-Let's go- відповіли дівчата і ми пошкандибали туди. Зайшовши, ми мягко сказати дуже здивувалися. Їдальня була величезна та красива. Взявши їжі,  ми почали шукати вільний столик тому що було дуже багато людей.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: May 10, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

The Life in UniversityМесто, где живут истории. Откройте их для себя