Yok oldu

228 7 0
                                    

Günlük

Başak bugün okula gelmedi. Aynı sınıftayız biliyor musun? Ve hoca bizi yan yana oturttu.
İlk gün yanıma oturduğunda kalbim hışlanmıştı. Nedenini bilmiyorum ama fazla heyecanlanmıştım, konuşamamıştım bütün ders. Teneffüste Kaya da gelmişti yanımıza, o bizi konuşturdu ortamı düzeltmeye çalışıyormuş gibi saçma espiriler yapıp duruyordu.
2 gün geldi sadece Başak ve daha gelmedi. Ona bu kadar kısa sürede nasıl bağlandım bilmiyorum. Resmen onu özlüyorum ve görmek istiyorum.

Günlük dışı zaman

Başak okula gelmiyordu. Evdeli sanki biri yaşamıyormuş gibiydi duruk ve sessizdi. Nedenini bilmiyorum. Kaya da bilmiyor. Annesiyle pek arası yok. Bende sormasını istemedim.
Her zaman ki yerimizde, sahilin ordaki bankta oturuyorduk. Orayı seviyorum. Bana iyi geliyor. Sanırım bu grupta en çok orayı kullanan benim kendimi ne zaman kötü hissetsem oraya gidip yalnız olmadığımı düşünüyorum. Deniz benim arkadaşım. Dert ortağım. Beni hiç yanıltmadı her zaman sessizce dinledi, dalga sesleriyle kendime öğütler çıkartıyordum. Hayır şizofren değilim sadece benimle konuşuyormuş en azından konuşmaya çalışıyormuş gibi hissettmek bana iyi geliyor.

Şimdi ki zaman

Annemin beni evde yalnız bırakalı 8 gün olmuştu. Ailecek Adana'ya gitmişlerdi. Yaz tatili için ordanda başka yerlere gidiceklerini söylediler, bilmiyorum.
Ben gitmek istemedim ve evde çıkmadığım odamda kalmayı tercih ettim. Genelde beni yalnız bırakmazlardı. Ama onlarda farkındaydılar kötüydüm ve onlarla gitmem bana hiç iyi gelmicekti.
12 gün olmuştu yalnızdım. Yemek yemeyi hayatta kalmak için tercih ediyordum. Pek fazla hayatta kalmak istemesemde bir umut vardı içimde, bir umut bağlıyordu beni küçük bit umutta olsa Başağı görebilmek beni yaşatıyordu.

Sevebilir Misin Beni /enba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin