Başak:enes senin beni sevdiğini biliyorum ve yıllardır sevdiğini de. Seni sevmeye çalıştım uzun süre çapladım ama olmuyor elimden bir şey gelmez. Senin kötü olmanı asla istemediğim için senden uzaklaştım. Sana daha fazla kötü gelmemek ve canını yakmamak için uzaklaştım. Sevmeye çalıştığım sevdiğim zaman, sevmeye başladığımda yanına dönmeyi düşünerek gittim ben burdan. Ama olmadı sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Bugün seni reddedip yanından gittiğim ve seni arksa koca bir enkazla bıraktığım için özür dilerim. Kendine iyi bak. Çok iyi birisin ve daha iyileri hakediyorsun. Seni senden çok seven biriyle karşılaşman dileğimle.
(Görüldü:02.18)Enes Başaktan umutlandığı için cesaret almıştı. Bir umut onu sevme olasılığını hissettiği için o muhteşem medya yakınlıklarını bozmuştu. Ve hiç beklemediği düşünürken arka plana attığı reddetmeyi yaşamıştı. Enes o gün onu sahildeki yıllar önce ve hala da gittiği yere çağırmıştı. Başak onu orda onunla hayal kurduğu yerde terk etmişti. Enes onu sevdiğini sevebileciğini düşünüyordu.
Enes Başağın mesajı oluştuğunda..
Sevebilme ihtimaline tutunmaya çalıştı. Ama başaramadı. Umut artık onun için yoktu. Artık bu kadar sevmesine rahmen karşılık alamadı sevdiği onu bundan sonra hiç sevmezdi. Başak onu sevmeyi denemişti. Bu bile ona umut olabilirdi önceden. Ama onu sevmediğini ve resmen veda mektubu gibi bir mesaj gönderdiği düşündü bu ona yıllardır sabretmeyi ve umudunu kaybetmeyi fazlasıyla güçlendirmesine rahmen kaybetmeyi sağlamıştı. Enesin artık bir umudu yok.Enes her zaman gittiği bankın oraya gidip. Hayatını gözlerinin önünden geçirerek zamanı geçirmişti. Vakit sabaha yakın bir zaman olmuştu. Hava aydınlanmaya başlıyordu. Güneşin hafiften doğmasıyla gözleri kısıklaşan Enes. Gözlerini kırpıştırarak. Buluşmada kaçamak Başağın fotoğrafını çekmesi şimdi ile yaramıştı. Evet aklından yüzü çıkmıyordu ama kafası yüzü netleştiremiyor ve zamanla buğulaşacak kaybolmasına neden oluyordu.
Enes telefonu cebinden çıkararak Başağı fotoğrafını açıp en son gördüğü, düşündüğü kişinin Başak olmasını sağlamıştı ve bedeni sadece onunla kapladığı Başak onun iyi olmasını dilesede hayatta kalmasının gerek olmadığını düşünen Enes. Bedenini o yıllardı dert ortağı olan ve onun bütün sevgisini bilen ve hissettiğini düşündüğü Denize bırakır. Artık sevgiside kendine sonsuz olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevebilir Misin Beni /enba
ФанфікиKendini erimeyeyim diye Benden uzak tutan sen, Benim içten içe yanıp Kavrulduğumu bilmiyordun. Eriyeceğimi bile bile Sana yaklaşmaya çalışan Ben, senin içten içe buz Tuttuğunu bilmiyordum