bir klişeyle geldim ama biraccık tabuları da yıkmak istedim, bakalım olmuş mu 🛫
°•▪•°
"Sana gerçekten inanamıyorum. Do Kyungsoo, seni kendini beğenmiş serseri! Al bu da son param."
Byun Baekhyun cebindeki son parayı titreyen elleriyle arkadaşına uzattığında diğeri ona hiç acımadan paraları havada sallayarak yüzüne sürmüştü.
Ah bu çocuk yok muydu şeytana bile pabucunu ters giydirirdi.
"Naber cicim? Ben sana demedim mi istediğimi kendime hayran bırakırım diye."
Baekhyun kollarını önünde bağlamış, sırtını da arkasına yaslayarak yanlarına doğru gelen Sehun'a kaş göz yaparak üçüne de kahve almasını söylemişti, dikkatinizi çekerim hem de hiç konuşmadan.
"Aldığın ahın haddi hesabı yok. Bir gün başına bir şey gelecek şu kırdığın kalpler yüzünden."
Kyungsoo yok yaa dercesine kaldırdığı kalın kaşlarına eşlik eden bir nida tutturmuştu tch tch tch şeklinde. Sağ bacağını yanındaki boş sandalyeye uzatmıştı, arkasından adımlayan her kimse yanına oturmasın diye. Bu durumda Sehun da otomatik olarak kahve dolu tepsiyi masaya bıraktığı gibi Baekhyun'un yanındaki sandalyeye kendini atarak sevimli yavru bir köpeğe benzeyen arkadaşının saçlarını karıştırmıştı.
"Hadi be oradan. Ben mi diyorum enayi olun diye? Biliyorsun ki cazibeme kapılmayacak biri, dilimle deliğinden çıkaramayacağım yılan yok Baekkie ama her seferinde inadına benimle iddialaşan sizsiniz."
Sehun ellerini teslim olurcasına havaya kaldırmış ve kendini sandalyede geriye çekerek olaydan uzaklaştığını belirtmişti.
"Ben göbeğimin suyunu aldım, salak olan sensin ve senin o zeka yoksunu biricik sevgilin Baekkie. Bir kere iddiaya gireyim dedim. Adam resmen 3 haftada huysuz Profesör Sivon'un kendisi kadar huysuz ve suratsız asistanını ayarttı. Domuz herifin tekiydi, birden pamuk şekerine döndü adam. Ben o gün anladım olayın ciddiyetini."
Baekhyun masanın altından Kyungsoo'nun ayağına tekme atarak söyledi.
"Arsız köpek."
Kyungsoo da Baekhyun'un kolunu bir güzel cimcikledi.
"Salak domuz."
İkisi birbirine kötü kötü bakışlar atarken Chanyeol elinde kahvesiyle gelmiş Kyungsoo'nun bacağını hiçbir ağırlığı olmayan çubuk kraker misali tutarak uzattığı yerden kaldırmış ve o sandalyeye oturmuştu. Bu yaptığıyla Kyungsoo'dan aldığı kötü kötü bakışlara ise hiçbir şekilde tepki vermemiş ve sohbete dahil olmak adına ağzını açacağı sırada alt katta sağ çaprazlarındaki masaya oturanlar dikkatini çekmişti.
"Bütün notlar var ama kimseyle paylaşmıyor, hayır yani iki notunu paylaşsan ölürsün, parasıyla da satmıyor hıyar oğlu hıyar."
Chanyeol'ün konuşmasıyla bütün başlar onun baktığı yere dönmüş ve sınıfın inek tayfasının yanına oturan Kim Jongin baştan aşağı süzülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ahmak ıslatana yakalandım; ahmaktım, ıslandım
FanfictionBu hikayenin her bölümü ve konusu tamamen birbirinden farklı kaisoo one shotları içerir.