Hadi bakalım kazamız mübarek olsun😁
Medya;AŞKIM BEBEĞİM GELECEKTEKİ ÇOCU-alec sakin ol ve o gemi direğini elinden indir evlat,konuşarak halledebiliriz belki😨😨Dalgalı denizde ,ufukta büyük görkemli bir gemi belirdi sabahın ilk saatlerinde.
Hangi insana sorarsanız sorun gördüğü anda tanıyıp geminin kime ait olduğunu söyleyebilirdi size,geminin arka ve ön kısımlarında bulunan 2 başlı altın renginde ejder motifi dünyanın her yerinde o kadar ünlüydü ki. Kimse bu geminin kaptanına bulaşmak istemezdi.
Sonuçta hangi deli iblisin oğlu diye bilinen kişiye kafa tutabilirdi ki!
Kendisinin ünü gemisinden bile fazla olan ,görenlerin büyüleyici olduğunu söylediği kişi hepinizin tahmin edebileceği gibi Magnus Bane idi
Nam-ı diğer Kaptan Bane.Ve şimdi o kaptan suratında oldukça nadir görülen hafif endişeli bir ifade ile -endişesini oldukça iyi gizliyordu- tayfasına acele etmelerini söylüyordu.
Siyah ojeli tırnaklarını elindeki kokteyl bardağına 2 kez hafifçe vurdu ve bu gerildiğini gösteriyordu.
Tayfalar her tarafından karizma akan kaptanlarına büyük bir saygı duyuyorlardı ki bu denizde oldukça nadir görülen bir durumdu.
Denizde saygı olmazdı,korku olurdu.
Magnus Bane etkisi buydu işte.
(Yazar magnusu övme iç güdüsüne karşı koyamıyor sori snjdnd )
Kaptan sinirle elindeki bardağı yere fırlattı.Bu kadar uyuşuk olmak için ekstra çaba mı sarf ediyordu bu herifler!
(Uf çok sexi ,yicem ham ham)"Biraz daha oyalanırsanız lanet denizde yaşayan deniz insanı kalmayacak aptal herifler!"diye bağırdı kaptan.
Tayfalar yerlerinde sıçradılar.
Magnus Bane birkaç tane deniz insanı yakalamak istiyordu ve o istediğini alırdı!
Bu bölge deniz insanlarının göç yolunun üstündeydi ve Kaptan Bane deniz insanı yakalamak için uzun bir süre araştırma yaparak bu bölgeyi bulmuştu ama uyuşuk tayfası yüzünden oraya varamadan bütün deniz insanlarını kaçıracaktı.
Sinirleri yatışsın diye bir kokteyl hazırlamış ve bu kısa sürede adamları yine tembelliğe başlamışti.
Ağları hazırlamış olan boş teneke kafalara cool bir biçimde bakıp (nefes alışı bile cool amk belirtmeme gerek yok sanırım)
Dümene geçti varacakları noktaya az kalmıştı ve rüzgar onlardan yanaydı,gerçi olmasa bile en iyi kaptan olarak bilinen adam için pek problem olmazdı.Denizde iken kendini oldukça iyi hissediyordu.
Az önce bunu bir kez daha fark etmişti ve pusuladan güzergahı kontrol ettikten sonra dümeni hafifçe sağa çevirdi.
O an onu oldukca iyi hissettiren 2.bir olay oldu,
Tayfalardan biri bağırdı"Onu gördüm neredeyse 2 metre! Sürüden ayrı hareket ediyor "Kaptan çocuksu bir heyecanla gülümsedi ve o tarafa döndü adamlar çoktan tüfeklerine sarılmışlardi.
Magnus sinirle kaşları çatılırken seslendi"ona zarar vereni köpekbaliklarına yem ederim! Özel ağları atın!"
Adamlar şaşirsalarda hızlıca elektrikli ağları denize saldılar,bu ağlar sadece özel avlar için kullanılırdı.
Kaptan'ın zaten satacakları bir şeye önem vermesinin sebebinin sadece daha sağlam malın daha fazla para etmesinden kaynaklandığını düşündüler.
(Sizsiniz mal ,alec yavrum ye onları )
2 dakika süren bir uğraştan sonra acı bir çığlık duyuldu,adamlar sevinç naraları attılar.Magnus Bane ise yüzünde sadece onun yapabileceği türde bir gülümseme ile geminin dümenine yaslanmış birasını yudumluyordu.Bakışlarında merak vardı,daha önce deniz kızı avlamıştı ama bu sefer nedensizce heyecanlı hissediyordu.
Ağ yavaşca yüzeye çekilirken Kaptan yakından görmek için oraya ilerledi,ve gördüğü görüntü ile bir süre duraksadı..
Bu canlı gerçek olamayacak kadar güzeldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malec In The Ocean
FanfictionTüm hakları Alec'in gamzesine gizlenmiş olan , Alexander Lightwood isimli bir deniz erkeği ve Kaptan Jack Sparrow kadar cool bir korsanın yani Kaptan Magnus Bane 'in Okyanus macerası.. Malec is hard but malec is the malec😍 🌈🧑🏽❤👦🏻🌈