medya;paint forevaaağ
Alec'in yeşil-ela-kehribar arasında değişen gözlerinden;
(bu canlıyı yaratan ve beni yaratan ayni şey olamaz amk,ben kesin maymundan geliyorum valla bak )
☻☻☻Başımdaki zonklama ile yüzümü buruşturdum, aklıma ilk gelen ihtimal Izzy 'nin bana uyku bitkilerinden yedirip uykumda makyaj yapmış olmasıydı.
Şu an da bu lanet bitkinin yan etkisini çekiyordum sanırım. Ona sıkı bir azar çekmeyi planlıyordum ki aklıma dolan anılarla gözlerim irice açılırken endişeyle yukarı doğru yüzmek için sıçradım,tamamen refleks idi.
Fakat kafam sert bir şekilde cama çarpınca,daha önce balinaya çarmış olmamdan da ötürü, dudaklarımdan bir çıģlık koptu.
Aynı anda bir çocuk çığlığı duydum.Heyecanlı bir çocuk çığlığı.
Kapalı gözlerimle yaklaşık 2,5 metre derinliğinde ve 2 metre kare genişliğinde olan akvaryumun dibine indim.
Kafamı camın arkasındaki esmer,küçük çocuğa çevirdim.
Bana kocaman gözler ve hayran bakışlarla bakıyordu,sevimli bir kızdı.
Hafifçe cama süzülüp yakından incelemeyi planlarken geri çekildi.
Gözlerimi devirmeme sebep oldu,olayları yeni yeni idrak etmeye başlıyordum.
Huzursuzca kıpırdanıp etrafı inceledim.
Bir geminin arka güvertesinde idim ,görkemli bir gemiydi.
Karşımdaki esmer kız gitmişti.
Başka kimse yoktu etrafta ve bu kaçmak için iyi bir fırsattı,elbette kurtulacaktım.
Elim hızlıca boynumdaki kolyeme gitti,fakat orada olmadığını fark ettim.
Kaşlarım çatıldı ve öfkeyle cama yumruk attım.Tedirginlik ve Endişe hisleri mantıklı düşünmeme engel olacağı için sakinleşmeye çalıştım.
Sarsılan akvaryum ile sinirim iki katına çıktı,sakinleşmeliydim.
Gözlerim dolmaya başladı çünkü insanlar asla acımazdı,kalpsiz yaratıklardı onlar.
Stele'im olmadan buradan kurtulabilir miydim ki?
Sinirlerim bozuk bir biçimde kuyruğumla cama vurdum 3 kere,amacım yoktu.
Tam o anda güverteye doğru yürüyen birkaç insan dikkatimi çekti,bana doğru geliyorlardı.
En önde küçük esmer kız ,çekik gözlü ve normal insanlara kıyasla oldukça abes bir tarza sahip ,nasıl tanımlayacağımı bilemediğim bir adamı heyecanla bana doğru sürüklüyor ve bir şeyler anlatıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malec In The Ocean
FanfictionTüm hakları Alec'in gamzesine gizlenmiş olan , Alexander Lightwood isimli bir deniz erkeği ve Kaptan Jack Sparrow kadar cool bir korsanın yani Kaptan Magnus Bane 'in Okyanus macerası.. Malec is hard but malec is the malec😍 🌈🧑🏽❤👦🏻🌈