⚣5⚥

381 43 24
                                    

medya;ben,sen,o ,biz

Magnus'un aşık olduğumuz kedi gözlerinden;

Bir dakika ya?!  Bu deniz kızı bana Mags mı dedi?

Öldürürüm onu!

Bak bir de sırıtıyor,senden balık yahnisi yapayım da gör.

BEN KOSKOCA MAGNUS BANE'IM BE!

HİGH CAPTAİN OF THE OCEAN OLAN KİŞİ

TANIDIK GELDİ Mİ?!

Sakin olmak için derin bir nefes alıp içimden geçirdiğim bütün öfke isyanlarını aklımdan savuşturdum.

( magnus bane yazınca klavye magnus nane diye çevirdi deliriyorum dnsnsn)

Sonra ona  en korkutucu bakışlarımdan birini attım ,bir keresinde bu bakışı attığım bir adam yere çöküp korkudan ağlamıştı.

Alexander'dan da benzer bir hamle beklerken o beni oldukça şaşırtmış ve zihnimde erkeksi sesiyle alaycı bir şekilde konuşmuştu.

"Böyle bakınca sadece öfkeli bir kediye benziyorsun Mags "

"Bana Mags demeyi kes,yoksa seni bir balık gibi kızartırım Alexander."

gülüp kafasını iki yana salladı ve büyük akvaryumun benden uzak olan köşesine çöküp parlayan yeşil gözleriyle gözlerime derince  baktı,sanırım zihnime girip benimle konuşmak için gözlerime bakması gerekiyordu.

Bende onu sinir etmek için gözlerimi kapattım .

Sonra da onu orada öylece bırakıp ön güverteye doğru ilerledim .

Yaşasın piçlik,ne söyleyeceksen içinde kalsın köpek .

Yüzümdeki sırıtmayı silme çabasına girmeden dümene geçtim ve haritadan güzergahımızı kontrol  ettim.

Aradığım deniz insanını bulmuştum ama onunla ne yapacağımı cidden bilmiyordum.

Hani süs olarak saklasam diyeceğim de çok büyük,denize yeniden atsam içim acır.

Pulları pahalı oluyor,hele bu kadar parlak olanları.

Ayrıca üzerindeki desenleri daha önce görmemiştim,satsam iyi para ederdi .

Gerçi bir süre kendime saklasam mı acaba?

İçimdeki pazarlıkçı ve  paragöz kedi sırıtarak patilerini birbirine sürttü,kesinlikle aklımı çelmeyi planlıyordu.

Ama ben onun oyunlarına gelir miydim?

Tabii ki evet.

Düşüncelerimi bölen Alexander'in akvaryumunun bulunduğu taraftan gelen çığlık sesleriydi.

Hızla oraya yöneldim,Ragnor da kamaradan çıkıp oraya ilerlemeye başlamıştı.

Orayı görebilecek kadar yaklaştığımda, gördüğüm görüntü kan dondurucuydu.

Adamların hepsi diz çökmüş çığlık atarak kulaklarını kapatıyordu.Ve kulaklarından kanlar akıyordu.

Alec'e baktım,o ise ağzını açmıştı ve ilahiye benzeyen bir şarkıyı oldukça yüksek sesle ve dudaklarını oynatmadan söylüyordu,göz bebekleri ve irisi yok olmuştu . Şu an uzak olduğum için ses çok kısık geliyordu ama tayfa için aynısı söylenemezdi .

Onlara bunu yapan Alec olmalıydı.

Hızlıca elinde tüfekle ona doğru yürüyen Ragnor'un ilerlemesini büyüyle durdurdum ,bana 'ne yapıyorsun'dercesine baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Malec In The OceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin