1κεφ(μια οικογενεια)

42 1 0
                                    

Ηταν 14 Ιανουαριου ολοι βγαιναν απο το μουντ των χριστουγεννων και επεστρεφαν στην πραγματικοτητα.Οι δρομοι σκοτινιαζαν τα στολιδια τα φωτακια και ολα τα λαμπιονια ξανα μπαιναν στις κουτες,τα περισσοτερα χαμογελα σβηνονταν και οι ανθρωποι εχαναν το χαρουμενο και ευχαριστο πνευμα τους.
Αρχισαν να ξανα γινονται μουντι με γκριζες ψυχες και τον καθε εναν με ξεχωριστα προβληματα.
Τα παιδια ομως ποιος τα σκευτηκε παιδια σαν εμας σαν τα μικρα αδελφια μας που καθε μερα ολο και ποιο πολυ το βρισκουν μοδα να χωριζουν....
.
.
.
.
.
.
.
Η ιστορια μου ξεκιναει εδω...εγω ειμαι η Καρμα,16 χρονων.Καταγομαι απο την αθηνα.
Οι γονεις μ εδω και δεκα χρονια εχουν χωρισει,ο πατερας μου μας παρατησε στην ουσια για να κανει την ζωη του και η μανα ξανα σηζει με ενα Κολομβιανο 15χρονια μικρο τερο της.Ναιι αν αυτος ειναι 21 οποτε η μανα μου ειναι 36χρονων...
Εδω και 5 χρονια εχουμε μετακομισει στην πολυ αγαπημενη (ιου)αθηνα!Ολα κυλουσαν τελεια καθως και εγω δεν ενδιαφερομουν και πολυ για το τι γινεται σπιτι μου αφου ολο εβγαινα ή κλεινομουν στο δωματιο μου.Μεχρι που μια μερα αποφασισε η γιαγια μ να μεινει μαζι μας.
Δεν ειναι οτι με ενοχλει ειναι οτι παντα εχει δικαιο και δεν θελω να το παραδεχτω!Ετσι για να μην τα πολυλογο ηρθε η γιαγια μου να μηνει για 2βδομαδες αφου και η μανα μ θα φυγει σε 3 μερες για επαγγελματικο ταξιδι....
-Μα καλα τι κανεις βρε!παλι με αυτο το μαραφετι εισαι?ολο μπλινκ μπλινκ ημαρτον!(και ναι αυτη ειναι η γιαγια εχει πολυ χιουμορ ειναι σοφη και πολυ ανωμαλη!)
-πωω ρε γιαγια...ασε με ολοι την ωρα!
-καλε πως μιλας ετσι στην γιαγια σου αν εγω μιλουσα ετσι στην γιαγια θα με ειχε παρει με τον βουρδουλα!
-ναι συγνωμη που δεν γεννηθηκα κατι αιωνες ποιο πριν
-ΜΑΜΑ!
-ΚΑΡΜΑ μην μαλωνετε επιτελους,και εσυ μικρη μιλα καλυτερα στην γιαγια σου αντε!Μωρο μου! αντε καλε μου θα αργησουμε! (αυτη ειναι η μανα παντα λεει τα δικα της και γενικα με κανει να αϊδιαζω!ιου τον λεει μωρο μου και καλο της δηλαδη παιδεραστρια ελεος)
-τωρα μι αμορ...ετοιμος ηρθα (και αυτος ειναι ο πατριος μου ο Ντιεγκο ειναι οπως σας ειπα κολομβιανος και ασχημος....καλα οχι το αγορι ειναι πανεμορφος αλλα δεν αγγιζει τα γουστα μου)
-κουκλος εισαι αγαπη μου αντε παμε κοριτσια θα τα πουμε αυριο!και μαμα φρονιμα και καρμα οχι αγορια στο σπιτι!
-ναι καρμα οχι αγορια (ειπε ο ντιεγκο)
-εσυ τι μιλας τωρα βλημα!( τον κοιταξα και νευριασε)
-εεεεε καρμα!μαζεψου παμε αγαπη μου...(και εφυγαν)
-ωραια εφηγαν!ποιος θα ερθει αυτη την φορα?
-ρε γιαγια! η Κατερινα θα ερθει
-ααα και εγω νομιζα οτι θα ερθει κανενας φιλος σου...
-αν το ψαχνεις χωρισα!
-κριμα δεν ηταν αυτος για εσενα!Εσενα σε εχω για ενα κορεατι εγγονο μιας φιλης πολυ καλης
-πωω ρε γιαγια δεν θελω κορεατη!
-θα τον παρεις ξερω τι σου λεω!
-ναι καλα(ολοι ξερουμε οτι εχει δικαιο και αυτο θα γινει)
|
|
|
μετα απο καποιες ωρες που γυρισε ο ντιεγκο με την μανα μου...

Ερωτευμένη με τον μεγάλο αδελφό μου και παντρεμενη με το σκοτεινό παρελθόν μουWhere stories live. Discover now