κεφ3

19 1 0
                                    

Οταν φτασαμε,κατεβηκαμε απο το αεροπλανο και περπατησαμε στο αεροδρομιο στην αποβαθρα μας περιμενε ενα νεο παιδι με με μπλε μαλλια ενω φοραγε γυαλια ηλιου και ενα πλατυ χαμογελο καθως μας κουναγε το χερι....γνωστη φυσιογνωμια...κατι μου θυμιζει αυτο το χαμομενο αυτα τα μαλλια και αυτη την μυτη καπου την ξερω τεσπα....
Οσο πλησιαζαμε ακουγαμε την μπασα και χαλαρη φωνη του να λεει
-Μπαμπα...εδωω(και κουναγα το χερι οσο ποιο ψηλα γινεται..)
.
.
.
.
.
οταν φταμε εκει  ο Λιο αγκαλιαστηκε με το παιδι και μετα χαιρετησε και την μαμα μου και την γιαγια μου....και μετα μου δινει το χερι για να γνωριστουμε.
-Γεια σου μικρη (και αφηνει ενα μικρο χαμογελακι) πως σε λενε?
-Καρμα χαρικα εσενα?
-Kim Tae Hyung χαρηκα επισης(και βγαζει τα γυαλια καθως με κοιταει μεσα στα ματια)
.
.
.
.
ΟΠΑ ΤΙΙΙΙΙ ΠΩΣ ΜΑ .....ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ.....ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΩΩΩ...ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΙΙΙΙ....
-εμ εισαι καλα ?γτ δεν μιλας ?(μου λεει και με σκουνταει)
-εεεε ν-να-ναιι(ειπα τραβλιζοντας  και δεν μπορουσα να σταματησω να τον κοιταω)
τοτε πεταγεται ο Λιο και λεει.
-Ταε δεν πας με την καρμα στο σπιτι να γνωριστητε γτ δεν χωραμε ολοι στο αυτοκηνυτο σου!
-φυσικα θα της δειξω και το σπιτι αργηστε οσο θελετε μην ανησυχειτε....εννοω ναι αμε(και αρχισε να γελαει μονος του)
και φυγαμε για το σπιτι..
.
.
.
.
.
.
ολοι την ωρα στο αμαξι υπηρχε ησυχια ενω καποιες φορες αισθανομουν το βλεμμα του πανω του καθως καποιες φορες τα βλεμματα μας ενωνοντουσαν και εγω κοκκινιζα ολο και ποιο πολυ και αυτος αφινε μικρα χαμογελα..Δεν ενοθα τα ποδια ενω εστανομουν διαφορα που ειχα καιρο να εστανθω...
Οταν φτασαμε  κστευικαμε απο το αυτοκηνυτο και πηγα να παρω της βαλιτσες μου αλλα ερχεται διπλα μου και μου περνει τα χερια απο της βαλιτσες και λεει...
-αυτα σε εμενα εσυ περιμενε στην αυλη....και για πες μου ποσο εισαι ?
-κ-κα-καλα....εμ ειναι 16....
-ααα ωραια θα εισαι σε μια ταξη μικροτερη....τελεια θα πηγενουμε και μαζι σχολειο(και κατεβεσα της βαλιστες ενω κλιδωσε το αυτοκηνυτο και μπηκαμε ποιο μεσα στο κατοφλι του σπιτιου)
-τελεια αλλα ανοισιχω δεν ειμαι και πολυ κοινονικη και δεν θα κανω ευκολα φιλους...
-μην ανησιχεις εχεις εμενα και την παρεα μου θα σε συμπαθισουν ολοι και ολες τους παρα πολυ!
Αφου μπηκαμε στο σπιτι μου κανει νοημα να τον ακολουθισω στον πανω οροφο
-παμε να σου διξω το δωματιο σου επλιζω να σου αρεσει..
-ωραια(και τον ακολουθισα απο πισω...τι σφυχτο κ.....εννοω τι ωραιο σπιτι....)
οταν ανεβικαμε πανω μου ανοιγει μια πορτα και μου κανει νοημα και μπενω μεσα
-ουαου ειναι τελειο με ωραια θεα!(καθος πηγα στο περβαζει του παραθιρου.)
-θες να σου διξω και το δικο μου δωματιο να μου πεις την γνωμη σου ?
-ναι αμε θα ηθελα πολυ!
και με περνει απο το χερι ενω με παει στο απεναντει δοματιο καθος εκλισε την πορτα..
-ουαου τι ωραιες φωτογραφιες,επαγκελματιας της εβγαλες ?
-δεν ξερω αν ειμαι επαγκελματιες αλλου αφου σου αρεσουν χερομαι!
Επειδη ομως ακουσα την φωνη του πολυ κοντα μου και ενστανφικα κατι να μου γαργαλαει το λεμο μου, ετσι γυρισα και παρατιρισα οτι ηταν τοσο κοντα μου τα χειλοι μας απεχαν μονο λιγα εκατοστα.Τα ματια του απο κοντα φενοντουσαν πολυ ποιο λαμπερα και τοσο αδιακριτα που εμιαζαν να κοιταγαν τα χειλοι μου οπως και εγω κοιταζα τα δικα του.
-τα ματια σου μιαζουν με αστεργια..(ερχοταν ολο και ποιο  κοντα μου μιονοντας την αποσταση μεταξι μας.
Ο Ταε εβαλε το χερι του στο μαγουλο μου και αφου μου το χαιδεψε και μου αρεξε ενα γρηγορο χαμογελο, ξαφνικα αρχισε να με ξεναγει στο ειπολιπο σπιτι  ενω εγω προσπαθουσα να ηρεμισω την καρδια μου η οποια χτυπουσε παρα πολυ δυνατα )
.
.
.
.
.
.
.
Αφου περασε η ωρα και ειχε γυρισει η γιαγια με τους γονεις φαγαμε εκανα μπανιο μετα  την βραδινη ρουτινα και επεσα για υπνο!

Ερωτευμένη με τον μεγάλο αδελφό μου και παντρεμενη με το σκοτεινό παρελθόν μουWhere stories live. Discover now