2κεφ(η τελευταια μερα)

19 1 1
                                    

-αστο...
-τι εννοεις σε βιασαν?
-οχι παρα λιγο...τις προαλες εχασα καποιον που αγαπουσα παρα πολυ απο δυστηχημα...
-ηταν το αγορι σου?
-ναι..αλλα δεν στενοχωριεμαι μου ειχε πει οποτε μου λειπει να κοιταω τα αστερια εκεινος θα μ μιλαει αλλα δεν θα τον ακουω....οπως και εγω να του μιλαω να του τα λεω ολα...αλλα δεν ειναι το ιδιο γαμω δεν ειναι το ιδιο θελω μια γαμημενη αγκαλια του....μονο μια αγκαλια..(και χωρις να πει κουβεντα με παιρνει αγκαλια..τοτε εγω γυρναω προς το μερος του και αναπηδαω πανω του ενω τυληγω τα ποδια μου γυρω του τοτε εκεινος το ενα του χερι ηταν στον κωλο μου και αλλο τυλιγμενο στην μεση μου...ενω στο τελος τα χιλη μας γινονται ενα ενω τον αφησα να εισβαλει την γλωσσα του να εξερευνισει το στομα μου...)
-μμ(βγηκε ενας αναστεναγμος καθος σταματησαμε να παρουμε μια ανασα...)δεν ειναι σωστο ντιεγκο...
-sì...δεν ειναι αλλα ξερεις ποσο καιρο ηθελα να το κανω αυτο...(και ξανα αρχισε να με φιλαει καθως και εγω τυλιξα τα χερια μου γυρω απο το σβερκο του..καθως με ξαπλωνει κατω στα παγωμενα πλακακια του μπαλκονιου)
-ειναι παγωμενα....
-θα σε ζεστανω εγω στην αγκαλια μου...(και αρχισε και να με φιλαει στο λαιμο μου καθως πηγαινε προς τα κατω)
-ντιεγκο...δεν ειναι σωστο ακομα...
-Ναι ντιεγκο δεν ειναι σωστο γενικα..(ακουστηκε η φωνη της μανας μου καθως ηταν απο πανω μας...τοτε σηκωθηκαμε αποτομα...και καταλαβα πως ηταν ωρα να φυγει η μανα μου για ταξιδι)
-οταν θα εχω γυρισει εσυ να λειπεις μαζι με τα πραγματα σου και εσυ μικρη μου η τιμωρια σου θα ειναι κατι πολυ καλο για  μενα και κατι λιγο κακο για εσενα και την γιαγια..
  ειπε και εφυγε καθως ο ντιεγκο με κοιτουσε...
-τι εννοουσε ??(ειπα και κολλησα..καθως ο ντιεγκο εδειξε πως κατι ηξερε)
-καρμα...εγω σε αγαπαω...ελα μαζι μου οταν φυγω σε παρακαλω ελα μαζι μου.....(ειπε και με επιασε απο τα χερια καθως με κοιταζε μεσα στα ματια)
-ντιεγκο τι λες δεν γινεται η γιαγια μου η μαμα μου ? γτ τι ξερεις και το λες αυτο?
-τπτ...απλα φιλαμε(ειπε και με φιλισε λες και θα το εκανε για τελευταια φορα...)
-ντιεγκο τι εγινε τι επαθες τωρα?(διεκοψα το φιλι και του ειπα)
-τι-τιπ-τιποτα....απλα κατι θυμηθηκα...
|
|
|
Η σημερινη μερα περναγε χαλαρα αφου η γιαγια ειχε παει για εξωτερικες δουλειες οι φιλοι μου καμενοι στα κομπιουτερ...ειχα τον χρονο να κατσω μονη να σκευτω για την τιμωρια μου την χθεσινη βραδια...τι λες να εννουσε ηθελε καιρο να το κανει αυτο?
αν δεν εχει ερθει η μαμα μου τι θα γινοταν...λες??μπα οχι οχι...
Ξαφνικα με διακοπτει ο ηχος του κηνιτου μου,καποιος μου ειχε στειλει μονιμα...

Ερωτευμένη με τον μεγάλο αδελφό μου και παντρεμενη με το σκοτεινό παρελθόν μουWhere stories live. Discover now