❣ Requests ❣

92 13 43
                                    


Então...

Eu decidi abrir capitulo de pedidos, mas tenha em mente que obviamente tenho limitações. E posso acabar não fazendo por vários motivos, um deles sendo o mais básico de que: Esqueci. 

"Ah mas não é possível-"

É sim.

Mas como eu não aguento o peso da consciência eu acabo fazendo, ou não.

Posso ter deixado de fazer desenhos para pessoas que eu iria fazer, e gostaria que deixassem aqui novamente os pedidos por razões explicadas acima. 

Eu não desenho: 

❧  Shipps; ( Vai depender bastante, desenho cannons, na qual são casais oficializados. Não desenho head cannons, ou seja, não oficializados. RAROS casos eu possa desenhar, mas não tenta muito a sorte nisso.)

❧ Hot e qualquer tipo de coisa obscena; (NÃO.)

❧ Outros casos podem ser discutidos na hora do pedido, pois não consigo lembrar de tudo agora.


★゜・。。・゜゜・。。・゜☆゜・。。・゜゜・。。・゜★


So... 

I decided to open a request chapiter, but have in mind that I have my limitations. And I can end up not delivering for multiple reasons, one of them being the most common on which: I forgot.

"Ah but that's not possible-"

That is.

But as I can't handle the weight of consciousness I end up doing so, or not.

I can have left to do for some people that I was going to, and would like for them to leave here the requests for reasons explained above.

I do not draw: 

❧ Shipps; (That depends a lot, I can do some cannons, but in RARE cases I'll do head cannons.) 

❧ Lewd Stuff;  (NO.)

❧  Other cases can be answered in the request progress.


Okay, that's it!

Okay, that's it!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Art Book v2.0Where stories live. Discover now