1.Sentimente neîmpărtăşite

34 2 3
                                    

-Mamă,eu plec! Te iubesc şi ne vedem diseară! spun şi îmi i-au ghiozdanul.

-Pa, draga mea Jenny! Şi eu te iubesc!spuse mama grăbindu-se să încuie uşa.

Asta e o simplă discuție cu mama.Înainte de a pleca la liceu.

Bună, eu sunt Jennifer Gloves o simplă fată de 18 ani.Locuiesc în Londra şi sunt în ultimul an la liceul "Sunrise".E un liceu bun şi sunt una dintre cele mai bune eleve.Locuiesc într-un apartament din centrul oraşului împreună cu mama mea.Tata a divoțat de mama acum 16 ani şi niciodată nu am ştiut nimic despre el.

Mama mea se numeşte Emmie.Lucrează la o firmă de imobiliare şi este manager.

****

O nouă zi de liceu, nimic special, azi observ că nimeni nu mai merge ca la armată, asta înseamnă că Ally Morgan şi prietene ei fițoase nu sunt prin preajmă.

Azi e luni, o nu am test la chimie nu prea m-am pregatit.A sunat clopoțelul.Mi-am luat cărțile şi am pornit spre sala de clasă.

-Măi, măi..Micuța Jennifer, este iar singurică?Ă? spuse cu o voce pițigăiată Ally Morgan.

-Lasă-mă să trec Ally! spun nervoasă.

Mă lasă să trec şi îmi pune piedică.Eu cad şi scap toate cărțile jos.

-Haha.râde ea.

-Hihi! Ce fraieră! spun toate odată.

Intru în clasă şi dau testul.Restul orelor au trecut alene.La sfârşitul orelor mă îndreptam spre casă când a început să plouă.Eram îmbrăcată într-o pereche de blugi mulați, o cămaşă de blug şi o pereche de adidaşi albi.Şi nici nu aveam umbrelă, iar până acasă aveam de mers încă mult.

Exact când îmi era lumea mai dragă, o maşină neagră cu geamuri fumurii a trecut cu viteză pe lângă mine şi m-a udat fleaşcă.Când am ajuns acasă, m-am schimbat şi am adormit buştean.

***

Următoarea zi am avut puține cursuri.Au trecut şi ziua de şcoală s-a încheiat perfect.Aşa că pentru a sărbători le-am sunat pe Molly şi pe Sophie ca să mergem la mall.Din păcate Sophie nu a putut veni, deci am rămas doar eu şi Molly.Am mers aproape prin toate magazinele.Deci am stat de la 15:00 până la 20:00. 5 ore cumpărând.Ne era foame aşa că am mâncat ceva.Molly a plecat cu maşina ei, iar eu am mers pe jos.Mall-ul nu era foarte departe de casa mea.Eram îmbrăcată cu o rochiță crem, o jachetă neagră şi tocuri crem cu negru.Când o maşină neagră cu geamuri fumurii, ca cea de ieri a oprit lângă mine.Cel care conducea a deschis portiera.De după ea au ieşit 2 ochi verzi ca nişte smaralde, un păr creț aranjat perfect şi nişte buze minunate.Mi-a zis :

-Bună!

-B-bună! am zis eu aproape şoptit.

-Harry, încântat! a spus şi a zâmbit văzândui-se gropițele adorabile.

-Jennifer.Dar prietenii îmi spun Jenny!am zis şi ochii mei albaştri au început să strălucească.

-Hei, ştii că ieri te-a udat o maşină..Păi e a mea..

-Adică a noastră! au spus încă alți 4 băieți.

-Deci, ce propui? am întrebat.

-Dacă vrei să te ducem acasă sau oriunde ai merge? a zis.

-Ok, dar ce fac cu toate pungile? am spus zâmbind.

-Le pui în portbagaj, normal! au spus în cor.

-Bine, bine.mi-au pus pungile şi eu am urcat în maşină pe locul din față.Am zis :

-Deci pe voi cum vă cheamă?

-Păi..ei sunt : Nial, Zayn , Liam , Louise " cel care te-a udat" şi eu , Harry.a spus.

-Deci voi sunteți cumva trupa aia de băieți? Cum îi zice...Da, One Direction.spun eu.

-Da, da celebrii şi frumoşii cântăreți..zise Nial ronțăind niştre pufuleți.

-Aha..zic.

-Deci unde vrei să mergem? mă întreabă Harry.

-În centrul oraşului, în  Madison.spun jucându-mă cu degetele.

-Pe acolo stăm şi noi.zise Louis.

-Am ajuns! zise Liam și deschise uşa.

-Mulțumesc mult!Pa! zic şi facem schimb de numere de telefon.

  Ajung acasă şi îmi fac un duş, apoi deschid laptop-ul şi ascult muzica, gândindu-mă la...Harry.

Harry's Pov

Eu si baietii abia venisem de la o repetitie cand  trebuia sa mergem spre casa Louise a zis ca o sa conduca el.Asa ca m-am asezat pe partea bancheta din dreapta soferului.Ne-am urcat si Louise a demarat in tromba.Era seara si Nial tot se vaita ca ii este foame.Pe trotuar nu era nimeni pana cand in fata se vede o silueta micuta de fata.Louise a trecut cu viteza pe langa ea si a stropit-o.Pentru o secunda cat am trecut pe langa ea am vazut-o in totalitate.Ochi,par,haine.Arata asa de bine.Gata Harry cum poate sa iti placa la prima vedere?Off..Ma duc sa fac un dus.Apa era rece si curgea cu viteza pe corpul meu..M-am schimbat intr-un tricou alb si pantaloni negri.

-Haza,vedem un film?ma intrebat Liam.

El e singurul care mereu imi zice Haza si nu ma deranjeaza.

-Bine.De care?De ala de groaza ,nu?intreb zambind.

-Nu mai intreba ca stii.zise el.

-Am adus pizza si bautura!zise Niall.

Imi e mie foame dar,nu cum ii este lui Niall.

-Am gasit filmul!zic Louise si Zyan.

-Care?intrebam eu,Liam si Niall.

-Secret,fratilor!Il vedeti.Hai jos..spun acestia.

Filmul dureaza 2 ore.Am baut cateva sticle si am mancat 10 pizza.Eu,Zyan,Niall si Louise era beati.Liam a plecat in camera lui , a inchis geamul si a incuiat usa.

Noi insa am facut multe prostii am spart farfurii si pahare,aruncam cutite pe geam si am spart multe geamuri de la blocul alaturat.Locuim la etajul 1 deci am sarit cu Zyan pe geam si am inceput sa dansam.Era ceva lume si ne facea poze,noroc nu ne prea cunosteau.Liam ne-a vazut ce prostii facem , ne-a luat cu forta si ne-a incuiat pe mine,Zyan si Loiuse in debara.Acolo am adormit de o pereche de pantofi vechi si cred ca era si vreun soarece pe acolo.

Niall in timpul asta a mancat 3 pungi de chipsuri si 10 gogosi.Dupa a descuiat usa de la debara si a vazut

ca am gura deschisa şi mi-a pus un pantof in gura.Bleahh..inca mai am gust de pantof in gura.

-Neata baieti!a zis Liam.

-Auuu ce ma doare capull!!am zis toti o data.

-A-ti fost beati!Peste masura!zise el.

-Da,da s-a mai intamplat..zic eu frecandu-mi fruntea.

-Baieti haideti la liceu!tipa Niall.

-Acum..zicem plictisiti..

Orele s-au terminat repede si am plecat la repetitii.Şi după am plecat la mall cu băieții ne-am cumpărat nişte haine şi după am mâncat ceva.Ne-am urcat în maşină şi am condus eu.Mergeam pe drum încet şi am vazut-o pe fata aceea pe care Louise a udat-o.Am dus-o până acasă şi rochita aceea crem îi venea perfect.Ochii ăia albaştrii şi parul acela..ohh..E perfectă!Niall se uita ciudat la ea.Sa nu o atingă, e a mea..Am dus-o şi a plecat  mergand atat de frumos ca o printesa.Am intrat in casa si m-am dus in camera tot dorind sa o sun sa ii spun ce simt..

---------------------------------------

Heii, m-am decis sa fac o carte şi sper să vă placă.E prima mea carte deci dacă vreți sa va spune-ti parerea, abia astept!! ♥♡

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire de vedetăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum