Evet, hayatımın en güzel uykusundan sonunda uyandım. Ama bi sorun vardı.Yanımda Rüzgar yoktu.Birden telefonumun titremesiyle irkildim. Mesaj ondandı.
-Uyandın mı güzellik ?
-Uyandım da sen nerdesin ?
-Ya acil bi işim çıktı .Gitmek zorunda kaldım.Yoksa benim de uyanmaya niyetim yoktu yani :)
-Hm.Peki.Tamam.
-Allah'ım tribini yesinler. Trip atmayı bırak da ceketinin cebine bak.
Hemen ceketi aldım. Cebine baktım .İnanamıyorum. ÇİKOLATA. Nerden biliyor bu benim çikolataya geberdiğimi ?
-Oha , ölürüm yah çok saol .
-Sakın, sus.Bidaha duymıcam.
-Neyi ? (cevabını bildiğim soruyu sormak en büyük hobilerimden)
-Ölürüm falan.Ne diyon kızım sen ?
-Neden ki ?
-Sen ölürsen (töbe töbe töbe töbe töbe töbe töbe töbe töbe töbe töbe) ben nasıl nefes alırım ? Neyse kapat şu konuyu. Yarın 7'de bizim okulun arka bahçesinden alıyorum seni .Malum. Beraber gireceğiz ya sınıfa .
-Tamam yarın görüşürüz.
-Görüşürüz gülüşünden öptüğümünün malı.
-Haha salak ya .Seni seviyorum .
-Bende seni bitanem.
Acaba yarın neler olacaktı ?İnsanlar ne düşünecek ti ? Peki ya bizim kızlar ? Peki ya aybüke? Neyse ya.Hiç sıkamıcam canımı .
Akşam yemeğini yedikten sonra hemen odama çekildim. Erken kalkabikmek için hemen uyudum. Kafamda milyon tane soruyla. Sabah telefonun titremesiyle uyandım. Yine mesaj .Yine ondan:
-Günaydın bitanem.
-Günaydın
-Bi kaç sorum olacak size ?
-Tabi buyrun :)
-Sana sarılabilir miyim ?
-İstediğin kadar.
-Saçlarına oynayabilir miyim?
-Zaten her teli sana ait.
-Öpebilir miyim sürekli ?
-Nefes aldığın her saniye.
-Küfür edebilir miyim ?
-Hiç sorun yok .
-O zman seni seviyorum yanıma koduğum :)
-Bende seni , doğurana binlerce kez teşekkür ettiğiminin çocuğu :)
- :) ♥
- :) ♥
Hemen hazırladım. Evden çıktım .Okula geldiğimde direk arka bahçeye gittim .Rüzgar oradaydı. Yanına gittim.Sıkıca sarıldı. Alnımdan öptü.Dedi ki ;
-Hazır mısın ?
-Hiç olmadığım kadar .
Gülümsedi.Elimi sıkıca tutup okula girdi.Sınıfa varıncaya kadarki koridor sırat köprüsü gibiydi yemin ediyorum.Sınıfa girdiğimizde uğultu birden kesildi. Herkes bize bakıyordu .Beste ve Sudenur sanki babanneleri rap yapıyormuş gibi bakıyorlardı. Senem kıskanç kıskanç bakıyordu. Aybüke bi an gelip beni öldürecek zannettim. Ama Aleyna , o gülümsedi .Bizi böyle gördüğüne sevinmiş gibiydi. Rüzgarın kardoları hemen yanınıza gelip başımıza toplandılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMERİN GÜNLÜĞÜ :)
Short StoryBu hikaye lise 4. sınıfa giden bi kızın başından geçen gerek arkadaşlarıyla gerek hoşlandığı çocukla başından geçen olayları anlatıyor. Umarım beğenirsiniz. Iyi eğlenceler :))