Ne yapacağım hakkında en ufak bi fikrim yok.Kalbim ikiye bölündü.Biri diyor; unutma mutluluğunun peşinden git.Biri diyor ; boşu boşuna ümitlenip kendini üzme.İki tarafta haklı aslında.Allah'ım biraz daha bunları düşünürsem kafayı yicem sanırım. Ama gerçekten unutmak istemiyorum. Bu bi rüyaysa bile çok güzel. Hem bitince uyanırım nolacak ki ? Ama rüzgar kaç gündür yüzüme bile bakmıyor. Bizim sıranın yan sutününda , benim iki sıra önümde oturuyor. Normalde her Fırsat bulduğunda arkasını dönerdi. Ama şimdi göz ucuyla bile bakmıyor. Yanlış bişey mi yaptım acaba. Belki de Aybüke yüzünden , onun dolduruşları. Ama ben karar verdim .Hadi bakalım sarı çiyan Hangimiz kazanacak ?
Rüzgarın ağzından :
Unutmakla iyi bi karar mı verdim acaba ? Derslerde arkamı dönmemek için kendimi zor tutuyorum. Göremiyorum bana mutluluk veren o güzel yüzünü. Zaten yanımda da Aybüke oturuyor. Aleynayla senem ayarlamıs. Bu kızların üçünüde denize atsam kurtulur muyum acaba ? Neyse ya .Keşke arkamı dönüp bikere bakabilsem. Ama arkamı dönersem önüme dönemem. Bişey beni yine ona çeker herzamanki gibi. Hem ayrıca bakarsam gözlerinin içine herşey yeniden başlar. Unutmak falan yalan olacak. Ama görmeden de dayanamıyorum .Rüzgar hadi olum. Bi arkanı döncen. Bu kadar zor olmamalı. 1,2,3 !! Valla döndüm . Saçları uzamış. Bi de tam gülerken yakaladım. Çok güzel gülüyor ya .Şimdi o da bana bakıyor. Dünya durdu sanki .Ya rüzgar ne unutması ? Senin içini kıpır kıpır eden gülümsemeyi neden unutasın ? Tam bakışmaktan öldüğümüz sahnelerde Aybüke beni tuttu yapıştı 404 gibi dudaklarıma . Hemen geri çektim kendimi .Kim bilir Hatice ne düşünecek şimdi ? Çık bakalım Rüzgar işin içinden. Yoo , hayır.Arkamı bidaha döndüğümde gözleri doluydu. Ağlıyacağını anladı galiba .Çantasını alıp hızlıca sınıftan çıktı.Bende hemen arkasından... Kapıdaki görevli arka taraftaki ormana doğru gittiğini söyledi .Bende hızlıca peşinden ormana gittim. Umarım onu bulabilirim .Çok seviyorum ya gerizekalı . Lütfen bırakma beni .
Benim ağzımdan ;
Ben bunu hakedecek naptım ? Ben rüzgara naptım ? Hayatımda ilk defa ağlarken bu kadar hızlı koşuyorum. Canım yanıyor ya. Birden biri benim kolundan tuttu. "RÜZGAR " Tabi ya. Konuşmaya başladık ;.
-Bırak kolumu Rüzgar !
-Hayır , bırakmıyorum. Beni dinleyene kadar da bırakmıcam.
-Ya sen kimsin ? Neyimsin sen benim ? Niye dinlicem ya ben seni ? Abim misin ? Sevgilim misin ? ( Bağırarak omuzlarına vurmaya başladım. )
Birden beni sıkıca belimden kavrayııp kendine çekti .Sarıldı bana.Nefesini hissettim saçlarımda. Şu an buna çok ihtiyacım vardı .
-Neden ya neden ? Bana bunu neden yapıyosun ? Bir anda sevindirip , sonra neden dünyamı başıma yıkıyorsun ? Senden nefret ediyorum.
-Hayır sakın ! Benden nefret etmiyosun .Sen beni seviyosun. (Birden bıraktım sarılmayı. )
-Ya sen benimle eğlenmeye mi geldin buraya ? Yok sen beni seviyosun falan ? Seni seveceğime gider şu odunu severim. Gerçi aranızda bi fark yok ama .Niye burdasın sen ? Neyinim ben senin ? Söylesene ne ne ? (O da beni tekrar kollarımdan tutup bana bağırmaya başladı .
-Korktuğumsun , sevdiğimsin, hayatımsın , nefesimsin , çünkü sana köpek gibi aşığım .Oldu mu gerizekalı ?
-Oldu Hayvaann !
Rüzgar bak biz olamayıı... dememe kalmadan dudaklarıma yapıştı. Sabah kahvaltıda yürek yemiş olacağım ki bende karşılık verdim .Dedi ki :
-Al işte sende beni seviyosun.
-Evet Allah'ın belası evet. Ne yaptın bana bilmiyorum .Bu şeyden nefret ediyorum .Ama bitsin de istemiyorum.
-Biz ona halk arasında "AŞK" diyoruz bitanem :)
-Hadi ya bak sen bay çok bilmiş :)
Çimlere uzandı. Beni de yanına çağırdı. Bende yanına uzandım. Başımı omzuna koydum. Yine konuşmaya başladım.
-Biz şimdi neyiz ?
-Aşığız.
-Öyle demiyorum mal , ikimiz neyiz ?
-Sen benimsin , bende senin.
-Aybüke ?
-Ya o kız tam bi baş belası. Zaten yarın sınıfa el ele girdiğimizde bu sorun ortadan kalkacaktır.
Bende gülümsedim. Kafamı ona doğru çevirip gülmemi istedi .Bende çevirdim ve güldüm. "Sen dünyadaki en güzel gülen kızsın " dedi. Uyumam için saçlarımla oynamaya başladı .
-Hayır Rüzgar .Uyumak istemiyorum .Uyursam bu bitecek .
-Uyu meleğim uyu. Sen uyu ki bende uyuyayım .Bırak da hayatımın en huzurlu anının tadını çıkarayım.
Itiraz etmedim. Sarıldım sıkıca .Uyumak zor olmıcaktı benim için .Çünkü zaten saçlarımla oynuyordu. Tam uyuacakken alnımdan öptü ."SENİ SEVİYORUM APTAL " dedi."BENDE SEN SEVİYORUM HAYVAN " dedim.Ve sanırım o da uyudu .Allah'ım şu an hiç bitmese ? Hep böyle kalsak ? Hep hissetsem nefesini saçlarımda ? Hep ona aitmişim gibi öpse alnımdan? Hep oynasa saçlarımla ? Hıı ?? Olmaz mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMERİN GÜNLÜĞÜ :)
Historia CortaBu hikaye lise 4. sınıfa giden bi kızın başından geçen gerek arkadaşlarıyla gerek hoşlandığı çocukla başından geçen olayları anlatıyor. Umarım beğenirsiniz. Iyi eğlenceler :))