Deel 2

41 3 1
                                    

vandaag is het zo ver ik ga eindelijk op vakantie!!!. Ik ben zoo niet normaal blij na een jaar weer naar Marokko ik moet nog veel doen ohja sorry heb mezelf nog niet voorgesteld, Ik ben nisrine en benn 17 jaar oud en heb een oudere broer van 22jaar oud en hij heet kamal okee ik hou het kort moet nog veel doen.

Na ik alles heb gedaan stappen ik me moeder broer en vader de auto in en rijden we naar schiphol.... We checke in gaan nog effe maccie eten en gaan alweer door we moeten het vliegtuig in ik heb een pak aan adidas en witte nikes aan ik weet ben scheef maar laat mij ik stap de vliegtuig in en zie dat ik niet zit bij kamal en mijn ouders dus zoek mijn plekje rustig op vind het niet erg want heb me laptop telefoon oortjes extr. Ik ga zitten en zie dat niemand naast me komt zitten zal zo wel komen.

3 minuten later komt iemand mijn kant op lopen ik zie een jongen groot gespierd opscheertje met een streep grijze ogen dikke lippen kuiltjes zonne bril op zijn hoofd en louis vuitton tas "uhh hooi is dit stoel 7b" zegt die en ik kijk hem lang aan en begin rood te worden "uhm haaii ja dat is hier" zeg ik met een piepstem. Hij komt naast me zitten en steekt zn hand naar me "heb me nog niet voorgesteld dus doe dat maar effe ik ben aymane" ik raakte zn warme hand maar niet los en bleef der naar kijken "uh ik heet nisrine" zeg ik weer met een piepstem "hahaha je hoeft niet verlegen te zijn ik bijt niet hoor prinsesje" ik toon een glimlach en staar naar buiten en bleef maar na denken waarom ik zo doe altijd stelt iemand zich normaal voor en vind ik het niet erg maar nu voelde ik me anders " waar ga je naar toe in marokko" ik keek hem aan en antwoord "ik ga naar tetouan en jij" "ohh wat leuk ik ga daar toevallig ook heen misschien zie ik je daar nog wel hoop ik" ik word rood en zeg zachtjes "hoop ik ook hihi" "mag ik misschien je nummer" ik kijk hem raar aan en zonder dat ik het doorhad had ik me nummer al gegeven.

Ik word wakker en lig op iemands schouder ik kijk om me heen en zie dat ik op aymane heb geslapen shit wat ergggg "goed geslapen cutie" zegt die opeens waarbij ik me schaam en rood word "uh ja sorry dat ik" hij onderbreekt me en zegt "nee joh niet erg gekkie" ik toon een glimlach en pak wat eten uit mn MK tas "moet je ook wat" zeg ik zacht "nee hoor dankje" zegt nou oke danniet meer eten voor mij duh we gaan landen dus moeten onze gordels om doen dit vind ik het kutste van alles ik ben altijd heel erg bang en pak meestal de hand van mijn broer maar die is er nu niet aymane ziet dat ik tril "geef je hand niet bang zijn" ik leg mn hand rustig op zijn en hij pakt me stevig vast daar gaan we dann " AAAAAA HELPPP WE GAAAN DOODDD AAAA" "rustig we zijn al geland" ik kijk om me heen en zie dat iedereen me aan kijkt "oh shit hahaha wist ik well" hij lacht en kijkt me lang aan "nu moeten we maar afscheid nemen was heel gezellig en zie je nog wel weer" "sgoeedd jaa heel leuk doeeg" floep ik der snel uit en ik loop snel weg en tref me ouders en broer ik geef ze 3kussen en we lopen naar buiten "pff wat is het hier warm zeg" "jaa he beter dan die kikkerland fk vakantie ouwee" ik hou echt van me broer hijs niet normaal gezellig en lief.

We stappen de taxi uit en al gauw hoor ik wat illies schreeuwen "zinaaa kom" ze denken natuurlijk dat ze nederlands kunnen maar hahaha ze weten niet ik negeer ze en loop naar binnen en ren naar mn kamer ik kijk naar mezelf in de spiegel en hoor me telefoon afgaan ik heb een appje
A: heey aymane hier ik mis je nu al😉
N: ahhaha heeey.
A: hoe gaat het ben je al aangekomen.
N: jaa gaat goed ben aangekomen en jij?
A: jaa ik ook zullen we morgen anders afspreken??
N: jaa isgoed laat je nog wel weten!!
A: isgoeed doeeei zina
N:doeegg xxx

Ik kijk naar de tijd en zie dat t al nacht is tijd om te gaan slapen dus.....

De volgende ochtend ik loop naar beneden en zie dat iedereen weg is en zie een briefje "we zijn bij je tante eh slaapkop we komen in de avond terug red jezelf met geld in je kamer heb het onder je bed neergelegd x kamal" yess alleen dusss geen familie nikss ik open me telefoon en zie de profielfoto van aymane en begin te staren wtf ben ik toch aan het doen ik leg mijn telefoon neer en kleed me om en doe lichte make up op beetje mascara lipgloss en concealer het is tijd om te gaan ik en aymane hebben afgesproken op de boulevard oeeehh romantisch...

Ik sta te wachten en voel handen op mijn ogen "wie denk je dat ik bennn" "een enge illie die denkt dat die lekker is" ik draai me om en zie hem sip kijken "aawhh grapjee" "hmm kom hierr" en hij geeft me een stevige knuffel "nisrine" "jaa" en hij kijkt me eng aan "ik moet je wat vertellen" ik kijk hem lang aan en zie dat die tranen krijgt wat zou der gebeurt zijn?????


———————————————————————
Heeeyy lieve lezers hier is het dan de eerste lees deel laat me weten wat jullie ervan vonden en stem en reageer❤️❤️❤️❤️

Aymane&nisrine❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu