Wat vooraf ging.. Ik sta te wachten en voel handen op mijn ogen "wie denk je dat ik bennn" "een enge illie die denkt dat die lekker is" ik draai me om en zie hem sip kijken "aawhh grapjee" "hmm kom hierr" en hij geeft me een stevige knuffel "nisrine" "jaa" en hij kijkt me eng aan "ik moet je wat vertellen" ik kijk hem lang aan en zie dat die tranen krijgt wat zou der gebeurt zijn????"Mmmmijn"ik zie dat hij stottert ik keek hem diep aan en al gauw zou ik zonder dat ik het door had "lieverd vertel het me vertrouw me ik sta altijd voor je klaar ik ken je maar net maar onthoud dat goed?" Ik zie hem diep inademen en uitademen. "Oke nisrine mijn ouders zijn voor de vakantie overleden aan een vliegtuig ongeluk sinds dien ben ik het slechte pad op gegaan ik bedreigde mensen werd een drugsdealer en dat in een korte tijd maar, nu ik jou heb ontmoet wil ik dat het allemaal stopt. ik hou van jou net als hoe k van me ouders hield ik wil gelukkig met jou worden en daar ga ik aan werken. Ik keek hem vol verdriet aan en durfde niet te vragen waar hij woont maar al gauw deed ik het "omg ik vindt het echt heel erg wollah je laat me huilen maar, waar en met wie woon je nu dan?" Hij keek me lang aan "ik woon in een villa in mijn eentje maar later inchallah met jou" voordat ik het doorhad zei ik zacht "inchallah" hij kreeg een grijns in zijn gezicht "dat hoorde ik kleintje" shit shit shit hij hoorde me. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en mijn avond verliep goed.
Pp kamal:
"Ey luister eh kanker boizan als ik mijn geld binnen nu en een dag niet hebt neuk ik jou hele kanker familie heb je mij begrepen" tuutuutuut kanker hij heeft opgehangen ik zit al best lang in de drugs en ben samen met mijn vriend beste van Nederland. Mijn zusje is al een paar dagen de hele tijd weg ben benieuwd waar ze mee bezig is ik ga haar maar eens achtervolgen.
Pp nisrine:
Ik verveelde me dus was van plan beltegoed te halen toen ik daar aankwam had ik geen goed gevoel over die man die daar werkte en ja hoor al gauw sloot hij alle deuren en liep op me af hij en keek me aan met een grijns "je gaat genieten schatje" zei die in het Marokkaans ik schrok en toen gebeurde het hij begon me te zoenen en aan te raken ik duwde hem van me af en sloeg hem "raak me nog 1 keer aan en me broer komt" en weg was ik rennend en huilend naar huis niet wetend dat er een hel p me te wachten staat.
Pp kamal:
Me zusje ging weer naar buiten dus besloot ik haar te achtervolgen ik zag haar een winkeltje in gaan en de man sloot de deuren achter hem dicht. En toen zag ik iets wat ik niet kon geloven mijn zusje is een hoer ik zag ze zoenen ik maakte snel een foto en reed terug naar huis wachtend op nisrine. Ik hoorde de bel en zag dat het nisrine was "waar was jij" ik zag dat ze rode ogen had wat me niks boeide "euhm beltegoed halen waarom" zei ze ik trok der aan der haren en sloeg der tegen de muur aan en begon haar maar te slaan ze bloede en mijn ouders kwamen naar beneden rennen "hmar WAT DOE JIJ GA VAN HAAE AF NUUUUUUU" hoorde ik ze schreeuwen "JULLIE DOCHTER IS EEN HOER JA KIJK DIT" ik liet ze de foto zien en nisrine schreeuwde "IK KAN HET UITLEGGEN WOLLAH" me ma keek der boos aan en raakte haar niet aan maar zei "als wij in Nederland zijn pak jij je spullen en ben je weg heb je mij gehoord ik hoef geen vieze hoer als dochter en je blijft de hele vakantie in je kamer honger maar uit" ze keek haar huilend aan en smeekte om het uit te leggen "kamal breng haar naar haar kamer toe en doe hem op slot. Ik deed wat ze zeide en ging naar de shisha lounge met me boy aymane.
Pp nisrine:
Ik bleef maar huilen ik kon het niet geloven ik deed helemaal niks verkeerds. Ik liep maar naar de spiegel en zag dat ik er witjes uit zag ik had honger heel veel honger het is Nu 2 dagen geleden dat ik in mijn kamer ben gezet ik hou het niet meer vol ik moet hier weg. Ik pakte mijn laptop en zocht een vliegticket naar Nederland en vond er 1 die vanavond ging. Hoe kom ik hier uit dacht ik in mezelf ik keek om me heen en zag een raam. Ik schoof mijn kistje onder me bed naar mij toe en pakte al mijn geld die ik had gespaard en mijn huis sleutels voor in Nederland. 3uurtjes later! Ik klom mijn raam uit en zocht een taxi ik had er 1 gevonden en stapte in naar de AirPort. Daar aangekomen checkte ik in en liep naar me stoel toe daar aangekomen zag ik omg nee zeg me niet dat hij weer naast me zit ik keek en zag .......
------------------------------------------------------
Sorry dat ik zo lang niet had gepost maar ik ben back ik houuu van jullie mijn trouwe volgers en er gaan zeker sensatie dingen in voorkomen!!!!!!!
JE LEEST
Aymane&nisrine❤️
AcakHet is ochtend.... nisrine word wakker "YESSS WE GAAN OP VAKANTIE EINDELIJKK" "stil eh hmara het is 7uur in de ochtend wat doe je blij het is maar marokko" ( stem en reageer en ik maak een paar delen voor jullie loveyouuall❤️❤️❤️)